Spannend Bloemm! Ik heb ook altijd liever S'morgens een afspraak maar je hebt het niet echt voor het zeggen, he!
Ja!!! Alles was gelukkig goed. We hebben een mooi kindje met hartslag gezien op de echo. (niet gehoord besefte ik me toen ik wegging!) Het kindje lag wel zodanig dat het moeilijk was om te meten dus ze heeft het ook nog inwendig geprobeerd en een beetje lopen porren om 'm in beweging te krijgen. Uiteindelijk toch weer uitwendig gemeten en 2 dagen vooruitgezet. Nieuwe datum is 09-05-2015. Volgende afspraak bij de VK is op 12-11-2014
Nee, het bloeden heeft gisteren niet doorgezet. Alleen heeeeeeel weinig bruinverlies in de ochtend en daarna niks meer. Net verloor ik echter weer wat bruin bloed en ook een heel klein rood sliertje. Maar ook daar blijft het nu bij. Ik heb wel wat lichte buikkrampen... Maarja, of dit het begin is van een miskraam? Heb vanochtend (heel dom) een zwangerschapstest gedaan. Ik dacht, als het vandaag mis zou gaan, dan zou die toch heel licht moeten zijn? Maar neehoor, een knaltest. Heb ook nog steeds gevoelige borsten en net enorm misselijk. Maar toch... zal het nou gaan komen of toch niet? Hoop er toch eigenlijk wel op voor dinsdag want zit zo enorm tegen die curettage op!
Meriam: Nogmaals heel veel sterkte, meid!! Pitahaya: Ik hoop zo voor je dat het gewoon doorzet, ik zou ook doodsbang zijn voor een curretage! Zondag: Mooie echo, hoor! Hier: Ik ga toch een geslachtsecho doen met 15 weken. Ik ben dan in NL en wil het graag daar doen met mijn mams erbij, voelt zij zich tenminste ook een beetje betrokken. Iemand suggesties voor een echobureau omgeving Enschede?
Zondag mooie echo hoor!! Pitahaya balen dat het nog niet doorzet. Ik zag er beide erg tegenop, het zelf doormaken en de curettage. Het leek me beide vreselijk, maar je hebt geen keus he qua ingreep is de curettage enorm meegevallen, geen enkele pijn en goed herstelt (lichamelijk). Geestelijk vond ik het enorm zwaar, maar dat lijkt het zelf doormaken me ook. Melliemuis er zitten meerdere in die omgeving. Ik ben vorige zs bij babyvisie geweest met ruim 15 wkn. Was toen 35 euro.
Ja, maar nu zit ik toch weer te twijfelen of ik toch niet voor de medicatie had moeten gaan of het toch niet gewoon moet afwachten. Dat ik iets bruin bloedverlies heb zegt toch wel dat het al aan het komen is? Enorme twijfels in eens...
Tja ik had geen bloed-/bruinverlies en het kindje leefde al 3 weken niet meer. Dus vertrouwen dat het eruit zou komen uit zichzelf had ik niet. Geen idee wanneer het komt als je al wel bruinverlies hebt, daar is geloof ik geen pijl op te trekken. En een test doen heeft geen zin, bij mij was een maand na de curettage de test nog positief
Bij mijn 1ste MA heeft het er 5 weken zitten niks te doen, kwamen er met 9 weken achter, 1ste echo. Een zgn WindEi. Toen nog een week afgewacht nog steeds geen tekenen dat mn lijf het zelf ging doen, curettage laten doen. Viel me alles mee fysiek dan, geestelijk heb je nog wel het eea uit te vechten, maar dat is zoiezo. Vond de begeleiding echt heel goed, pijn na de ingreep helemaal niks. 3 weken daarna was het HCG uit mn lijf en na 4 weken werd ik weer ongesteld. Er is niks over te zeggen Pita helaas, wellicht even bellen met de Gyn, nogmaals heel veel sterkte.?
Bij mij was het kindje al bijna 5 weken overleden toen ik de curetage had. Je wordt met dit soort ingrepen echt goed begeleid en je man mag meestal tot aan de operatie kamer bij je blijven en komt direct terug wanneer je wakker bent. Dat is in Zwolle in ieder geval het beleid omdat het vooral ook heel psychisch is wat er gebeurd. Als je nu twijfelt moet je gewoon even bellen en je twijfels voorleggen. Daar doen ze echt niet moeilijk over. Ik hen gekozen voor curetage ipv tabletten omdat de kans er is dat de tabletten alsnog niet je volledige baarmoeder schoon krijgen en je dan alsnog een curetage moet. En idd testen heeft geen zin! Pas de dag voor mijn nieuwe eisprong was de test negatief! Sterkte meis.. Neem de tijd!
Ik kan helaas van de lijst af... miss kennen jullie me niet echt omdat ik niet veel heb meegekletst mja achteraf besef ik waarom.. Ik zou 11weken zijn had zondag bruinverlies maargoed dat heb ik vaker gehad terwijl het een goede zwangerschap was en maandag mocht ik voor de tweede echo. Bij het opstaan wist ik al dat het niet meer hoefde want ik bloedde ontzettend. Uiteindelijk heel zwak geworden en woensdag met ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Kreeg gelijk een spoedcurretage en een paar zakken bloed. Heel heftig en traumatisch en ondanks dat het geen geplande zw was mis ik het ontzettend en moet ik mezelf over het feit heenzetten dat het er (voor voorlopig) niet meer inzit. Heel veel succes met jullie zwangerschappen en groetjes van mij xx
jeetje wat is er een hoop gebeurt in de tijd dat ik even niet aktief was hier. sterkte meiden!! heel verdrietig en oneerlijk dikke knuffel hier ook steeds angst dat het er mee gestopt is. maar dat komt ook omdat ik hier de droevige verhalen lees dan voel ik de angst ook enorm. ik had jullie verteld over mijn hond die erg ziek was? nou helaas ligt hij nu heel kritiek. hij is gisteren geopereerd en met de operatie schrokken ze heel erg. er zat een schelp van een tennisbal in en helaas waren de darmen al geperforeerd en darmvocht in de buik terecht gekomen. ze hadden dit echt niet verwacht aangezien mijn hond zelf nog op de operatietafel etc is geklommen. het nadeel was dat het een lastig stuk darm was omdat er op die lokantie ook nog andere organen tussen lagen en ze dus van allerlei kant de darmen vast moesten hechten. hij ligt nu de eerste dagen kritiek. de vraag is of zijn darmen weer gaan funcioneren en of de buikvliesontsteking niet erger gaat worden. hij ligt nu nog bij de dierenarts voor nog een nachtje. ( helaas is er snacht niemand bij ) enkel om 11 uur savonds een controle en dan pas weer om 8 uur smorgens. hij krijgt vanmiddag sonde en hij hang nog aan een infuus om alles van binnen te spoelen. als hij de nacht doorkomt mag hij morgen naar huis maar alsnog krietiek. we moeten dan zelf vocht toe gaan dienen . pfff ik vind het echt heel erg. ik hoop dat hij het haalt want hij is nog maar 3 jaar. veelste jong om te sterven. en hij is zon levensgenieter.
Jeetje meiden wat veel nare berichten. De een naar de ander... Dames met een echo zo jullie gaan ons goed nieuws brengen hoor!!!
Oh mannn, wanneer houdt t op die nare verhalen. Heel veel sterkte laura!!! Zondag: jij gelukkig een prachtige echo! Hier nog 1.5 uur.... en ik ben zooooo zenuwachtig. Hoop straks op een mooi bewegend babytje!
Gatsie Laura veel sterkte met dit verlies!! Sprankelkind wat naar van je hond, sterkte en hopelijk komt hij er bovenop. Zazou succes straks! Op naar een mooie echo!