1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Ons ukkie!!

En even voor de lijst:
    Oh mn datum is al aangepast zie ik, thnx bloemmm;)

13 nov. Consult gyn
    24 nov. Controle vk
    29 dec. 20 wk echo!

Bijgevoegde bestanden:

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Staat erop hoor lief vriendinnetje 💕

3. Moedersmooiste

17 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mama's!

Ik meld me bij het clubje aan. Ik word voor het eerst mama ❤️! Ik vind het super spannend en heel leuk om al jullie ervaringen te lezen!

4. Moedersmooiste

17 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of ben ik een beetje te laat voor deze forum haha. Ik ben trouwens 11 weken en 1 dag. Heeft er iemand van jullie al een plopje gevoeld?

5. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hoe ver ben je moedersmooiste?
    Exit, ik zie dat je dat al hebt gezegd..

Ik heb al heel wat plopjes gevoeld maar dat zijn denk ik toch echt de darmen. Helemaal als t je eerste is zou ik er niet van uit gaan dat t je beeb is :)

Hihi bloem ik ben ook geen expert hoor. Maar als de nub parallel aan de ruggengraat staat is t meisje, wijst de nub iets omhoog en is er dus een hoek tussen nub en graat dan een jochie. Maar tot 12 weken is t over t algemeen altijd een meisjes nub dus een vroege meisjes voorspelling is wat lastiger omdat t misschien nog kan wijzigen als ie wat later ontwikkeld. Ik dacht bij mezelf ook een jochie en dat nub expert denkt dat ook ben benieuwd!!!!

controle vk 13 nov maandag ga ik direct de 20 weken echo inplannen. Ik twijfel. Ik ben op 12 dec 20 weken maar ga dan weekendje weg. Ik heb liever daarvoor Marja als t niet goed is zit ik te langbekken op vakantie.

Oh trouwens vandaag bij vk hartje gehoord. Bingen we bloedwaardes doornemen. Stond de helft er maar. Uhh foutje van t lab. Niet op alles getest. Oké een belletje volstaat want bloed wordt een jaar bewaard. Oeps foutje bedankt bloed is weg. Dusss ik mag nog een keer geprikt worden.

6. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Dames sterkte met de slechte berichten!! Nu gaan we alleen nog maar voor goed nieuws!

Wat gek dat de ene vk dus zelf al luistert met 12 weken naar het hartje en mijn vk waarschuwd voor de doppler en dat je pas vanaf 14/15 weken mag luisteren.

Mooie echo's dames.. Fijn dat alkes er goed uit zag. En wat wordt iedereen naar voren gezet steeds.,

Die foto van mij heeft zeker geen nub lana?

7. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Nee lise beentje zit in de weg. En je was nog geen twaalf weken met de echo toch?

8. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Deze?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31 KB
      Weergaven:
      1
  9. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Nee dat dacht ik al...
    11,6 of 12. Dus wel erg vroeg.

Nog maar 6 weekjes! 😜

10. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hihi nee sorryyy

Wel leuk om naar te kijken dus kom maar door met die twaalf weken echo s dames :D

11. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hihi bloem de dames van t nub forum vinden geen duidelijke nub, moet je na gaan hoe belabberd ik er in ben hahaha

12. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Gelukkig vandaag mooie echo's voorbij zien komen. Gefeliciteerd dames.
    Helaas ook weer droevige berichten. Sterkte Laura.
    Sprankelkind sterkte met je hond hoop dat hij er goed uit komt want 3 jaar is nog wel heel erg jong.

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha Lana! :D
    Zal morgen een foto van de andere echo foto's maken.

Plopjes: Ik heb dit keer dus mijn placenta aan de achterkant. De echo mevrouw drukte de doppler op mijn buik en na even kijken maakte de kleine een paar keer een sprongetje! Ze zei voel je dat? Ik zei ja ik voel wel plopjes! de afgelopen dagen sowieso wel vaker! maar ik dacht toch echt dat dat mijn darmen waren! Ze zei gelijk dat dat echt niet mijn darmen waren hoor haha.. Er zit echt amper iets tussen de baby en mijn buik en het is volgens haar veel sneller te voelen bij een derde kindje. En weer maakte ie een sprongetje en voelde ik een plopje, alsof er heel snel iets ping pongt in mijn buik 😂

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb soms ook t gevoel alsof ik al wat voel, maar geen idee of t klopt. Bij Sophia had ik placenta voor en nu niet naar gevraagd eigenlijk.

Ik zag ook geen nub op de echo van bloem hihi.
    Op mijn echo is ook niets te zien. Maarja nog 3 weken tot geslachtsbepaling.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier wel een NUB op misschien? :p

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
  17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Speciaal voor jullie even een zwaai 😍

18. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Bloem ik blijf bij een meisje. :D

Trouwens grappig dat vk iets zei over placenta. In Utrecht zeiden ze daar kan je nu nog niks zinnigs over zeggen. Alleen een gok wagen Hoe t zal worden.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ze zei hij zit helemaal aan de achterzijde! Ik vond dat zo vreemd! Bij Mira zat ie helemaal voor en bij ediz was het vooral voor de uitgang. Maar dat is mooi omhoog gegroeid. Ben benieuwd wanneer ik het met een placenta aan de achterkant heel goed kan voelen :D

20. Moedersmooiste

17 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lana dat dacht ik al zo'n beetje. Mijn vk verklaarde me ook een beetje voor gek! Hoewel sommige het wel voelen, zoals je zegt niet bij de eerste dan.

Dames mijn vk wil het hartje nog niet beluisteren omdat die stralingen slecht zouden zijn? Ik lees bijna overal dat mama's het hartje al hebben horen kloppen ... Baal wel!

Deel Deze Pagina