1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    @meriam het is de aldi of de lidl

@maantje even bellen met verloskunde voor een intake. Die helpt je verder :) enne.... gefeliciteerd meid!

2. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Oké! Dankjewel :)

3. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0

aldi of lidl??

4. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    @maantje, ik heb beide keren het ziekenhuis gebeld waar ik liep. Dan krijg je meestal veel eerder een echo.

@taart, weet niet meer wie dat was. Maar mijn dochter word in december een jaar, en we willen graag een leuke taart voor haar hebben. Zou je een pb willen sturen als je dat zou willen doen?

Hier sinds vandaag misselijk en heb me vandaag ook aangemeld bij mvm. Is de eerste keer nu, heb het bij mn dochter niet gedaan. Hoe doen jullie dat met die flessen? Niet de hele buurt hoeft te weten dat ik zwanger ben..

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gefeliciteerd en welkom Maantje! Wat super goed nieuws!!!!
    Je kan gewoon een afspraak maken bij een vk, tenminste hier wel.

@mvm: Ik heb dit keer afgesproken dat wij zelf de kratten brengen tot de 10/12 weken echo, dan vertellen we het de hele wereld :)P) en worden de kratten daarna opgehaald.

6. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Zo. Na heel veel gezeik heb ik een afspraak met de huisarts op 10 september zodat ik doorverwezen kan worden naar de verloskundige. Als ik niet door was blijven zeiken had ik pas de 29e gekund. Volgens mij heeft die receptioniste echt een IQ van 0. Dus het is nog maar de vraag of ik een echo kan krijgen voor 12 weken..

Ik zit dus te denken aan een pretecho rond de 10 weken, voordat ik uberhaupt een verloskundige heb gezien. Doen meer mensen dit?

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou het zeker doen Melliemuis.
    Heb ik bij Ediz ook laten doen met 7 weken omdat ik het te lang vond tot de echte echo. Gelukkig heb je een afspraak! Wat een gedoe!

8. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Ik maak taarten. Zou het erg leuk vinden om t voor je te doen. Maar woon je in de buurt van Amsterdam?

Vervelend dat je ook zo misselijk bent. Hier ook ochtendklachten....

9. Ilsevr

Ilsevr Lid

18 aug 2014
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Maantje: wat een goed nieuws zeg! Proficiat!!

Ik heb nog steeds geen klachten, alleen ongelooflijk veel dorst! Water was nog nooit zo lekker :) Als dat een klacht is, kan ik er zeker wel mee leven!

Daarnet bezoekje aan de HA gedaan. Heeft bloed getrokken om allemaal zaken te testen zoals CMV, toxo, suiker en natuurlijk ook of het zeker zo is dat ik een babytje mag verwachten. Spannend (ookal heb ik 3 positieve tests gedaan).
    Ik moet van de HA enkel foliumzuur blijven nemen. Tenzij ze natuurlijk straks iets in mijn bloed vinden dat te laag is.

Bij welke echo kan je het hartje horen? Is dat al op 8 weken? Ik moet nog een afspraak maken bij de gyn, en ik heb ook geen zin om tot 12 weken te wachten. Maar als je het hartje nog niet kan horen denk ik dat een vroege echo ook niet veel zin heeft. Of wel?

10. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Ilsevr meestal zie je het hartje kloppen vanaf 6 tot 6 en n halve week. Horen volgens mij pas met 10 of 11 weken

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, als ik het me goed herinner zie je het indd al vroeg kloppen. Dat heb ik bij Mira met net geen 6 weken en bij Ediz met 7 weken gezien. Ze laten het dan niet horen omdat dat niet goed zou zijn? Was dat het nou.. Ik weet niet meer precies hoe dat zat.

12. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Hihihi sorry, was voor Lana. Teveel meiden hier :p

13. Ilsevr

Ilsevr Lid

18 aug 2014
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh, fijn dat je het hartje al zo snel kan zien!
    Ik kijk zo uit naar die eerste echo!!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zo, mijn kindjes liggen in bed en ik zit met mijn kan thee, fruitje en pepernootjes voor de tv haha.. Genieten van mijn avond. Komt straks een leuke film op tv; Hope springs.. Maar of ik het red om die af te kijken? Ik denk het niet:).

Wat doen jullie?

15. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik zit klaar voor intake moeders voor moeders. Even in een potje piesen zo nog.

En dan een criminaliteit kinds avondje heerlijk!!!

Net pannenkoeken wezen eten. Dochter heeft alleen weinig zin om te slapen nu...

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier verkouden kindjes, dus hoop dat ze lekker slapen.. Zo sneu!
    Succes zo met MvM Lana, hoop dat jou dochter ook lekker gaat slapen..

17. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hej meiden!! Ik dacht ik lees eerst even vanaf het begin door voordat ik me voorstel.. Maar ik ben afgehaakt bij pagina 13... Jullie zijn al bij 30!! Dat komt later dan wel! 😉

Ik wil me ook graag aanmelden.
    Ik ben 27 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Onze zoon is vorig jaar oktober geboren dus nu 10 maand. Vorige week woensdag ben ik maar eens gaan testen omdat ik echt het gevoel had zwanger te zijn.. Zie bijlage voor de testjes(de bovenste is van afgelopen zondag). Omdat ik nog geen menstuatue heb gehad weet ik niet hoever ik ben maar ik ga maar uit van 4,5 Week. Dus begin mei uitgerekend!
    Super spannend om dit allemaal weer mee te maken. M'n eerste zwangerschap was een ma bij 11 week dus ik ga denk ik pas genieten na een mooie 12 weken echo.

17 september mag ik voor het eerst naar de vk.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,3 KB
      Weergaven:
      0
  18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welkom en gefeliciteerd Lise! Gezellig!
    Super mooie testen ook :D

19. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt bloem!! Ben benieuwd hoe ver ik daadwerkelijk ben straks maar zet me maar bij 3 mei neer!

Wat een mooie maand he mei?!

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zet je erop!

Ik vind de maand mei ook een heeeeele fijne maand :D

Deel Deze Pagina