1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Welkom moedersmooiste

Ik heb afgelopen week voor het eerst het hartje gehoord bij de vk.
    En afgelopen donderdag voor het eerst m'n kindje gevoeld, 1 duidelijk plopje! Zo gaaf!

Babylove leuk he die groeiende buikjes!

Hier mijn buikje met 11.1 weken

2. werveltje

werveltje Niet meer actief

Hier ook echt al een buikje, en dit is de eerste. Haha. Vind dit echt een gezellig groepje trouwens. Hopelijk vallen er niet nog meer af :(

Ik zit in bomal sur ourthe en jij? Het is hier idd heerlijk weertje.

3. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Ik zit bij Hotton, ook aan de ourthe!

En ik voel me inmiddels weer helemaal de oude trouwens. Al m'n klachten zijn weg en ik heb weer energie, heerlijk! Lig er alleen elke avond nog vroeg in maar als dat t enige is...

En hier ook 12 weken vandaag, woehoe!!

4. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Gelukkig is het S'morgens vaak wel een stuk platter maar zeker s'avonds echt al een buikje, kan hem nog wel wat inhouden maar niet constant ;)

Over het aankomen door juist te weinig eten, zei mijn man ook al. Zou zomaar kunnen. Heb ook het idee dat mijn lichaam tijdens zwangerschappen zo in zo in de opslag modus gaat... Jammer voor mij.

Jij bent gewoon al 12 wkn! Fijn gevoel.
    Combinatie test heb jij ook net even eerder.

5. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Wow, jou buik zit ook al een soort hoog! Voel jij de baarmoeder ook al flink hoog? Als mijn blaas vol zit dan zit ie bij echt al halverwege de navel.

6. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Hoop dat er niemand meer afvalt, zulk rot nieuws iedere keer :(
    In dit groepje ook steeds zo laat!

Ik heb 1 keer een vroege miskraam gehad bij 5,5 week. Dat kwam zelf op gang, had nog geen echo gehad ofzo. Vind dat zelf een stuk minder heftig maar dat is persoonlijk natuurlijk.

7. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Zwangernr6 mooi buikje!!!!

8. Zwangernr6

Thanks meiden!

Ja ik voel m'n bm ook al goed. Maar is normaal bij de zesde zei vk dat ie sneller groeit, dus bij jou de vierde kan dat ook al heel goed.

Ik heb 4x een vroege mk gehad, vond dat ook niet zo erg. Natuurlijk baalde ik er wel van, maar m'n mk bij 12 weken, na een paar goede echo's, daar was ik echt kapot van.
    Hoop ook dat er niemand meer afvalt, zo rot om met deze termijn nog afscheid te moeten nemen :(

9. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Nee idd elke keer na zo n bericht denk ik nou dit is de laatste hoor en dan weer komt er naar bericht achter aan. Ik zei ook tegen mijn man, als ik nu na al die echoos en de veilige 12 weken grens voorbij nog een mk zou krijgen, dan zou ik er echt helemaal kapot van zijn. Het is echt al ons kindje een broertje of zusje voor dochterlief zou niet weten hoe ik daar afscheid van moet nemen. Dus dat doen we mooi niet!!! Deze kleine uk ontmoeten we gewoon pas roze en huilend begin mei :)

Btw hebben jullie ook data waarop je liever niet bevalt. We zitten natuurlijk met konings dag en 4 en 5 mei. De laatste tot daar aan toe maar de eerste twee moet ik niet aan denken! Week voor d day ben ik jarig 2 dagen erna mijn zwager net voor d day mijn broer en paar dagen na d day mijn nichtje. O my dat wordt nog lastig uitkienen :D

10. werveltje

werveltje Niet meer actief

Ik heb het helaas ook 4x moeten meemaken, maar tussen de 5 en 7 weken is toch heel anders dan dat als je langer zwanger bent lijkt me. Ik hoop het niet mee te hoeven maken. Voorheen was ik steeds degene die afviel uit de groepjes, dus ben blij dat ik nog steeds in dit groepje zit.

Nee idd liever niet koningsdag en 4/5 mei, verder maakt het me niet uit hahaha

11. Zwangernr6

Mij lijkt 5 mei juist gaaf ivm de datum 5-5-15! Koningsdag, och, lijkt me niet zo heel erg. Ik heb gelukkig geen verjaardagen in de buurt van de uitgerekende datum zitten deze keer.
    Mijn jongste is 5 dagen voor mijn verjaardag geboren, terwijl mijn dochter 2 dagen na mij jarig is en manlief 2 dagen na dochter. Dus 4 verjaardagen in 1 week! En oudste en 4de schelen ook 5 dagen qua verjaardag.

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Mij maakt het niet zo erg uit wanneer ik beval. Koningsdag lijkt me niet heel leuk voor een kind. Mensen gaan vaak vanalles doen op zo'n dag.
    1 mei leek me wel grappig omdat het labor day is (dag van de arbeid) en labor ook bevallen betekent. Leek me wel grappig, dat was mijn uitgerekende datum volgens eigen berekening. Ik vind mei wel mooier klinken dan april. Maar uiteindelijk is elke datum waarop je kindje geboren word prachtig.

We zien wel wanneer die ukkies er klaar voor zijn 😉

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira is natuurlijk op 1 mei geboren, maar ik vind het eigenlijk niet erg wanneer de baby geboren wordt. Het komt toch zoals het komt :D
    Denk wel dat het April wordt ipv mei. Ben 2x met 37+4 bevallen, kan me niet voorstellen dat ik nu de uitgerekende datum zou halen, al zou ik dat ook wel een keer leuk vinden haha.
    Dan heb ik straks een maart, april en een mei kindje. Haha

Gisteren ging het hartstikke goed zonder de medicatie! Vandaag ook niet misselijk! Ja sochtends op een lege maag wat kokhalzen, maar daar kan ik mee leven. Begin ook kwaaltjes vrij te worden, op het moe zijn na.. Maar ook dat is niets vergeleken met al dat ziek zijn. Dus geef er maar gewoon aan toe.

14. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

Ik ben even wat stiller. mijn hond is inmiddels thuis. hij is nog niet door de krietieke dagen heen maar het lijkt goed te gaan:)
    wij wonen nu even bij mijn ouders in paar daagjes daar is het voor onze hond wat rustiger. zelf zitten we in een huis waar we nu druk aan het overhuizen zijn,

verder gaat het aardig met me. heb niet echt tijd voor mijn depressieve gevoelens dus die liggen iets meer op de achtergrond.
    zodra ik op bed lig voel ik ze wel.

ben aan het bedenken of ik vandaag nog iets leuks kan doen. ben het binnen zitten even zat.

ik vind die weken van de zwangerschap onwijs langzaam gaan.
    maar komt ook omdat ik 4 dagen terug ben gezet...
    en dat ik vroeg al positief testte. voor mijn gevoel ben ik al verder.

volgens mij heeft fam het nog niet gezien dat ik zwanger ben. alhoewel ik wel een aardig opgezet buikje heb smiddags en savonds.
    wil het toch echt geheim houden tot we het geslacht weten. hoop dat het lukt.

15. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ja terug zetten is toch vervelend al gaat het om een paar dagen.
    Hopelijk knapt je hond snel op!!

1-5-15 lijkt me juist mooie datum :) vorige keer beviel ik precies op de uitgerekende datum dus wie weet. Ik vind mei trouwens ook wel leuker klinken :). Koningsdag is niks want dat is 3r nooit iemand op zijn of haar verjaardag en 4 mei is ook niet leuk als iedereen stil moet zijn lijkt me.ik had steeds 15 april en 3 mei in gedachten. Wie weet beval ik op een van die dagen?

16. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hai simmer zie dat je even komt gluren, hoe is het met je???

17. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Hey dames,

Ik kom af en toe nog even kijken hoe het met jullie gaat. Wat vervelend dat er nog 2 afvallers bij gekomen zijn eb mooi dat er weer een nieuw lid bij is gekomen.

Na de curretage is het me erg tegen gevallen. Psychisch valt het me alles mee, maar vorige week zondag 2x bij de huisarts gezeten ivm helse pijnen de hele nacht/dag.. Nu sinds gister weer gestopt met de extra pijnmedicatie en t gaat nu eindelijk goed. Nog steeds veel bloedverlies maar dat zal vanzelf wel weer stoppen. Ben er eigenlijk wel klaar mee en wil graag weer verder.

Zit al 3 weken thuis van m'n werk omdat ik er alleen kan staan als ik 100% fit ben anders voelen patiënten dat en is het onveilig voor m'n collega's.. Daar heb ik wel genoeg van.. Alle fotoboeken zijn weer bijgewerkt ;).

Vrijdag weer aan het werk en de week erop eerst lekker met vriendlief een paar nachtjes weg en dan t weekend met vriendin naar Terschelling. Voelt als een periode van afsluiten en opnieuw beginnen!

Ik kom af en toe nog even kijken hoe het met jullie gaat, heerlijk die 12 weken dansjes.. Hoop dat jullie nu bij elkaar blijven en dat ik jullie ook snel weer op de hoogte kan brengen van goed nieuws en ik weer bij een nieuw clubje aan kan sluiten!

Liefs S

18. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Simmer vervelend dat je er zoveel pijn aan hebt overgehouden... Alsof het allemaal nog niet erg genoeg is...

Hier wil ik absoluut niet op 6 mei bevallen... Dat is de sterfdag van mijn man zijn papa... Dus hoop dat het vroeger is... Al denk ik niet dat ze mij overtijd gaan laten lopen met mijn fibromyalgie...

Het is een heel druk weekend geweest... Heb eigenlijk een weekend extra nodig om te bekome maar helaas morgen al weer Werkendag...

19. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Mij maakt de datum echt niet uit, als het maar goed gaat/is :)

20. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ja de buik is al een paar keer bewoond, he!
    Welke overgang vond jij het grootste?
    Van 0-1 van 1 naar 2 etc?

Deel Deze Pagina