1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Datum: maakt me niet zoveel uit. Al lijkt Koningsdag, 4 en 5 mei me ook geen top dagen.
    Ik ben stiekem al heel blij als ik april haal! 1 april lijkt me ook geen leuke datum.

2. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Vandaag naar Schiphol grweest. Vliegtuigen gekeken op het panorama dak en even in het vliegtuig geweest dat daar staat.
    Wat gegeten en kinderen hebben nog lekker gespeeld. Was een leuke dag!

3. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ja idd! Die buik weet welke kant ie op moet groeien ;)

Ik vond van 0-1 het grootste, 1-2 ook nog wel maar van 3-4 en 4-5 merkte ik nauwelijks meer wat van.

4. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Kom zelf uit een gezin van vier en mijn moeder zei ook dat je het verschil niet enorm groot is.
    Al had ik wel bij drie dat je wat vaker een hand tekort komt.
    Hoe oud zijn jou kids ook alweer?

5. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    O en ik ben vandaag 12 weken!! Jeeeh :)

6. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Doe de dans!

7. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hier me vandaag verveeld. heb maar een middagdutje gedaan. maar dat doe ik ook niet meer. werd wakker met het gevoel alsof ik overeden was;) en duurde wel een tijdje voor ik echt wakker was.

wil zo graag wat leuks doen met gezinnetje maar ik kan gewoon niks verzinnen grrr.. en bijna alles kost geld en is ver weg.
    en de zwembaden waren allemaal om 5 uur al dicht.
    en mijn zoontje slaapt tot 3 uur ongeveer dus om dan nog te gaan is niet zo leuk.

heb nu paar dagen bij mijn ouders geslapen ivm met mijn hond en nu weer een avondje thuis. even rust en zelf de bediening van de televisie in mijn handen heerlijk! kleine slaapt nog een nachtje bij oma en opa.
    manlief is even bij de shoarma wat halen. voor mij lekker sateschoteltje!
    vanmiddag verse erwtensoep op ook heerlijk maar mijn buik vond het minder fijn wooow blijkbaar gaat dat niet samen met zwanger zijn. mijn darmen popmpen alleen maar lucht. en met zwanger zijn is dat natuurlijk al wat meer.

zo even expeditie robinson terug kijken. had maar kwartiertje gezien van de week.

wat is het toch weer een vies somber weertje geworden zeg!

8. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

de panda dans:p

9. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Haha we sparen geen panda punten toch of wel? :D

10. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0

Oh nee, geen pandapunten!

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha dansen maar :p

12. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Mij maakt de datum ook niet zoveel uit. Ik hoop in ieder geval dat het in de buurt van de uitgerekende datum zit.. Niet weer 3 weken eerder!

Simmer heftig! Ik hoop dat het snel Beter met je gaat. En ik hoop dat je straks lekker kan genieten van de mini vakantie!

Zoonlief loopt sinds vandaag echt! Super schattig! Deze week wordt hij 1 dus mooi op tijd.

Ik ben erg benieuwd hoe de overgang van 1 naar 2 is. Vind het allemaal wel spannend!

Vanmorgen in bed heb ik voor het eerst een voelbare harde buik gehad. Ik voelde het balletje echt tot Een stukje onder mijn navel. Was heel verbaast van de hoogte. Kan dit ook komen door een volle blaas en de hele nacht liggen?
    Nu kan ik niet meer voelen waar die rand zit, ik voel allemaal lijntjes maar ik wet niet wat de baarmoeder is ondanks dat ik best slank ben..

Vanavond nog even heerlijk op de bank en morgen weer aan het werk! Veel te kort die vakantie.

13. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Morgen nekplooimeting, vind het toch wel een beetje spannend. Half 2 ben ik aan de beurt....

14. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Bloem heb jij heel vroeg 20 weken echo of zie ik dat verkeerd?

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb 'm 5 december! Dan ben ik 19 weken. Hier doen ze 'm met 19 weken.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Spannend Lana!!

17. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Jeeeeh :)

18. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36

Die van jou is veel leuker!! Haha
    Ik had nog niet op vernieuwen gedacht dus dacht ik zoek even een plaatje erbij ;)

19. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Spannend morgen Lana! Wel fijn dat je gelijk de uitslag krijgt!

Ik las dat alles tot 2,5 mm prima is. Tussen 2,5 en 3 mm twijfelachtig en boven de 3 mm vaker wijst op verhoogde kans.
    Uiteraard heeft het ook nog te maken met bloedonderzoek en leeftijd maar jij bent 29, toch? Neem aan dat 85 je geboortejaar is. (Of je wordt dit jaar nog 29)

20. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ja ik ben 29, dus maak me om het bloed niet heel veel zorgen. Morgen vind ik vooral spannend. Ja idd als het onder de 2 is zou dat mooi zijn!!!! Bij mijn dochter 1,3 toen, gelijk een hele opluchting :)

Deel Deze Pagina