Zijn jullie ook nog steeds zo misselijk en moe? Vorige week dacht ik, he, de misselijkheid is weg. Maar sinds een paar dagen is die misselijkheid dubbel en dwars terug, zelfs nog erger dan voorheen. En die vermoeidheid.... Pffffffff..........
Misselijkheid eigenlijk niet meer, al heb ik soms nog wel dat iets me niet aanstaat of met avondeten niet te lang moet wachten anders voel ik t wel. Moeheid gaat ook redelijk al kan ik niet s middags de hoort op en s avonds ook weer er op uit.
ja dit vind ik een mooie vloer. staat goed bij mijn bed en gordijnen denk ik ledikant Waves - 6935578 | Ledikanten | Goossens wonen en slapen dit bed heb ik. en ik heb gordijnen beige met stroken taupe. Bekijk bijlage 423839 en dit behangetje wil ik gaan doen in het nieuwe huis op 1 wandje Bekijk bijlage 423836
Hier gaat het met zowel de vermoeidheid als de misselijkheid iets beter. Beide zijn nog niet weg, maar wel minder vaak aanwezig. Wel fijn Mooie echo Lana
Mooie foto's dames! Hier ook erg moe en met vlagen nog misselijk. Maar ja voor goed doel, maar wel irritant haha. Hier lekker in de Ardennen, vandaag lekker gewandeld.
Leuk hè dat inrichten! Wij krijgen vant zomer de sleutel van ons nieuwbouwhuis maar zijn nu al low budget aan het speuren naar allemaal dingen! Eindelijk ons eigen plekje! Wauw lana wat een mooie echo's!! Die met dat duimpje is prachtig; je ziet echt het gezichtje mooi! Misselijkheid; nog elke ochtend met af en toe kokhalzen tot overgeven aan toe! En ik ben ook echt nog moe aan het einde van m'n werkdag. Tegen de avond ben ik dan weer aardig opgeleefd.. Nu dus! 😉 Deze week ga ik mijn collega's inlichten van de zw schap. Heb alleen helemaal geen zin om er zo'n momentje van te maken dat ik twijfel of ik ga mailen! Maar eigenlijk vind ik dat ook wel weer suf.. Als ik gewoon rondloop! Misschien 1 voor 1 inlichten.. Hebben jullie het al op het werk verteld?
hihi nieuw is het niet hoor hihi. de wawes bed heb ik hier in mijn huis staan en de gordijnen die op het plaatje neem ik mee naar het nieuwe huis ik moet enkel nieuwe verduisteringsgordijnen. heb nu vouwgordijnen en rolluiken maar in het nieuwe huis hebben we geen rolluiken dus ben verplicht tot verduisteringsrolgordijnen.ben al druk aan het zoeken.denk dat ik ze maar bij leen bakker haal. hihi ze zijn zooo duur.. en heb eigenlijk maar een klein budgetje. hopelijk passen mijn eigen gordijnen. het is een plafon van 3 meter hoog dus kan de grodijnrailes een meter lager hangen bijv zit alleen met benedenverdieping in mijn maag want daar moet ook verduisterings komen of iets van pliche. alleen dat raam is 340m bij 250 hoog dus moet helaas op maat laten maken en dat is zoooo prijzig neem wel mijn eigen inbetweens mee van beneden dan is het raam maar iets minder bedekt hihi. moet ze wel even 10cm in laten korten maar dat is nooit zoveel geld als nieuwe gordijnen.
heb je nog vouwgordijnen nodig? heb er hier nog te koop hihi. zijn 238m breed dacht ik of 240. ik kan er helemaal niks mee en ze zijn nog maar 3 jaar jong. waren toen 1000 euro per stuk pffff dat ik dat toen had gekocht zeg.
Zonde is dat hè!? Nee gordijnniveau heb ik nog niet bereikt en in ons huurhuis hebben we ook nog gordijnen hangen. Eerst eens kijken wat straks mooi is! Die krengen zijn duur hè!?
ja heel duur niet normaal. toen wij dit huis kochten. hebben wij godijnen enzo allemaal nieuw gekocht omdat we toen nog een aardig spaarcentje hadden en hetwas ons eerste huis. is nu 4 jaar geleden. maar nu gaan we verhuizen en zijn het allemaal andere maten en nu heb ik dat spaarcentje niet . heb er zelfs voor moeten lenen om nog wat te kunnen doen ik het nieuwe huis dus is echt een klein budget maar we doen het ermee
Gisteren prachtige echo gehad. Nekplooi was 1,3 mm. Maandag krijg ik de uitslag. Zo weer terug naar de Ardennen om de rest van de vakantie door te brengen.
Miss Smith fijn dat je echo goed was en de nekplooi er goed uitzag Ik heb om 10.55 mijn termijnecho. Vindt het weer erg spannend.
Het is niet zulk lekker weer hier Miss Smit haha. Maar in Nederland ook njet geloof ik. Fijn al die goede berichten zeg. Ik maak morgen de 12 weken dans Succes met echo's vandaag!