1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

@mmd86 ik voelde zonet kleibe gekriebel achter schhambot. Soort gevoel van veerttje zo voelde het bij mijn eerste zwangerschap ook alleen dan pas met 15 weken.ze zeggen dat het te klein is om er iets van te voelen maar ook uk twijfel hoor

2. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik voel af en toe ook een plopte laag maar dezelfde propjes voel ik ook wel eens stuk hofer in darmen. Lastig te zeggen dus!!

3. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Ahh joh! Gewoon van genieten maar dan! ♡

4. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Hier beetje last van men bekken... Maar eigenlijk vooral van men rug... Ik ben vorig jaar vastgesteld met fibromyalgie... En hoewel ik altijd las dat bij veel patiënten de klachten allemaal dalen als ze zwanger zijn ben ik bij de ongelukkige paar procent bij wie het erger word...

Ben op de moment dus niet echt blij met men gewrichten en men rug :(

Zag weer mooie echo's ;) speciaal eigenlijk die nub theorie... Nog nooit iemand late proberen bij geen 1 van de zwangerschappen... Misschien nu eens laten doen.

Maandag naar de gyn voor de echo dan ben ik 13w3d dus zal ik weer heel wat meer zien dan tijdens de 9 weken :)

5. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    #3125 Beitsche, 22 okt 2014
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014
    Ik had het afgelopen jaar enorm last van mijn rug. Gelukkig ging dat weer beter nadat ik (vaak) bij de chiropractor was geweest. Het was nog niet over, maar het was al wel beter. Nu in de zwangerschap had ik al vrij snel last van mijn bekken en ook weer van mijn rug. Ik loop nu bij de fysio voor oefeningen en ik ga nu naar de osteopaat. Hopelijk gaat dat helpen.

Ik zou iedereen met bekkenklachten wel aanraden om vooral niet te veel van je lichaam te gaan vergen. Helemaal stil zitten hoeft niet, maar te veel doen is ook niet goed. Probeer er een balans in te vinden.

En een fysio, een mensendieck therapeut of andere methodes kunnen behulpzaam zijn bij bekkenklachten. In ieder geval krijg je er vaak tips hoe je het jezelf een stuk makkelijker kan maken.

@ Lana. Mooie uitslag :)

6. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Ik hier gelukkig nog geen last van mn bekken. Wel soms van mn rug. Die nub, kun je dat 'gewoon' zien? Ik moet morgen, dus dan ga ik erop letten als t te zien is. Wat is t precies?
    Ik ga ook wel even googlen.

7. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Hier ook bekkenpijn, heb t al m'n zs'en gehad dus ben er inmiddels wel aan gewent, maar vervelend blijft het!

8. werveltje

werveltje Niet meer actief

Doet een 12 wekendansje :)
    Hier weer wat misselijk, maar ja. En savonds in bed met draaien voel ik een soort rek in mijn buik, net of je buikspierpijn hebt. Denk dat dat de banden zijn?

Soms geloof ik nog steeds niet dat er een ukkie in mij aan het groeien is, hebben jullie dat ook?

9. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook al bekken klachten vooral na een dag werk.
    Kijk het nog even aan omdat het wel weer weg zakt als ik rust neemt.

10. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Jaaaa vandaag de eerste dag dat ik geen spoortje misselijkheid heb, en lekker veel energie! Gisteravond 2 borden chilli con carne naar binnen gewerkt. Hoeraaaaa!!

En morgen de termijnecho. Het is maar goed dat ik vanochtend de brief nog even gelezen heb, deze echo word namelijk op een andere locatie gedaan. Gek genoeg op een basisschool :)

Oooh ik ben helemaal blij! :D

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zag mooie echo's! Jeeeeej!

Hier ook helemaal niet misselijk meer, tis gewoon helemaal weg. Echt zo fijn! Gisteren goed gekeurd bij de VK, zat zoals ik dacht allang niet meer achter mijn schaambot allemaal. Hartje geluisterd en voor de rest was mijn bloeddruk ook goed. Weeg alleen echt niets meer, dus gelukkig is de misselijkheid weg.. Kan ik weer aankomen en aansterken. Hopelijk snel!

Iedereen met echos en controles succes!!

Bekken: Bij Mira nooit last van gehad, bij Ediz wel.. Nu nog niet, maar weet dus dat het wel kan komen. Had ook veel last van mijn liezen met omdraaien en opstaan. Denk dat dat nu ook wel weer komt over een paar weken.

Zal vanavond even de lijst doen, manlief is vrij vandaag dus tijd voor elkaar :)

12. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Moeoeoeoeoeoeeee, zo moeeeeeeee.... :(

13. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Ben vanmorgen bij de vk geweest voor de termijn echo en intake. Alles goed! Ben wel vooruit gezet; vandaag 11 weken en uitgerekende datum 13 mei 😉

14. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Ik heb het ook werveltje.. kan nog heel moeilijk geloven dat er een beebje in mij zit.. terwijl het inmiddels als je de boekjes moet geloven al bijna 6 cm is! Dan denk ik.. waar dan? :S heb savonds wel een darmenbuikje, maar iets van 6 cm (en de vergrote baarmoeder) moet toch al te zien zijn, snap er niks van.. :p
    en ook al die jumps die de beebs al doen overal.. salto's, afzetten, dat moet je toch voelen? Snap er niks van :) hihi..

15. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hier was uk maandag 6,3 cm geloof ik :)
    Ja het worden lamgzaamaan al hele mensjes!!

16. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    @ bloemmm en Melliemuis. Super dat jullie niet meer misselijk zijn.

@ Gosh. Super dat je een goede echo had. Je bent nu uitgerekend op mijn verjaardag :D

Hier was de kleine bij de termijnecho ook al 6,3/6,4 cm of zoiets :D en het was zoooooooo leuk om te zien

17. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Fijn bloemmm en melliemuis dat het misselijk zijn weg is.
    Ik heb het vooral 's avonds nog erg.

Gosh fijn een goede echo!!

Ik blijf t ook erg onwerkelijk vinden dat er een baby in m'n buik groeit, maar dat heb ik elke ze de gehele zs!

18. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    ja dat geloof ik ja, dat dat de hele zwangerschap wel zo blijft. al lijkt het me wel echter worden als je het kan voelen, en kan zien. Dan weet je in elk geval, oke daar zit iets, en je voelt het, en je communiceert er al mee..
    Dan nog is het natuurlijk heeeeeeeeeeeel erg raar dat zoiets gewoon kan! haha..
    maar nu.. vind ik het allemaal zoo onwerkelijk nog.. dat zo'n kleintje al wakker is, slaapt, duimt, zwaait, en je voelt en ziet nog niks :S

19. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ben zo moe!! Ook nog enorme keelpijn :(
    Morgen echo! Leuk :)

20. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik heb te vroeg gesproken. Ik ben alweer aan het knuffelen met de pot.

Deel Deze Pagina