Lise: gefeliciteerd en welkom! Grappig dat jij ook nog geen cyclus hebt gehad na je vorige zwangerschap. Ik ook niet en ook ik testte vorige week woensdag positief! (Dinsdag heel licht dus twijfelde). Weet dus ook niet wanneer ik precies ben uitgerekend. Vandaag lekker naar het strand geweest met de kinderen daarna allemaal in bad, eten en naar bed! Het strand was heerlijk maar alles daarna... Erg vermoeiend
♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥ Bekijk bijlage 414310 ♥ Zwanger ♥ Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Liefebeess 25 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Liselokje 26 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ??? WanneBeMommy 23 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ??? Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? 3butterflies 34 jaar - 1 stiefzoon, 1 *zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? Lise87 27 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? Melliemuis 23 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Sproetje1988 26 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Meriam22 29 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Lana85 29 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ??? Ilsevr 30 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ??? Werveltje 29 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ??? Maantje555 ? jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ??? Nathalieke83 30 jaar - 2 zoons, 1 dochter - Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? zwangernr5 36 jaar - 4 zoons, 1 dochter Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? Baby Love 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ??? Angel02 36 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ??? ♥ Afspraken ♥ 08-09 Bloemmm MvM 09-09 3butterflies Eerste echo 09-09 Bloemmm Intake VK 10-09 Melliemuis Afspraak HA 12-09 Zwangernr5 Eerste echo 17-09 Gimby Eerste echo 17-09 Bloemmm Eerste echo 17-09 Lise87 Eerste echo 17-09 WanneBeMommy Eerste echo 18-09 Lana85 Intake VK 18-09 Lana85 Eerste echo 22-09 Charise Eerste echo 22-09 Liselokje Eerste echo 25-09 Meriam22 Intake VK 25-09 Meriam22 Eerste echo 29-09 Charise Intake VK 08-10 Sproetje1988 Eerste echo *Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen! **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik (Bloemmm) jullie erop!
Nou door die mvm test twijfel ik. Hij geeft wel een streepje maar best licht. Ben denk vandaag 4.1. Gister op nod had ik best duidelijke streep (geen zogezegde knaller nog). Heb vanaf vijf uur ook wel nog een liter drinken op en niet twee uur plas opgehouden (was een half uur daarvoor nog geweest) dus dat zal de oorzaak zijn maar twijfel nou toch. Bah niet leuk!!
Dat is idd toevallig babylove. Geef jij ook nog borstvoeding en hoe oud zijn jou kindjes? Ik zag al in de verhalen in het begin dat er redelijk wat mama's zijn met niet zo heel veel leeftijdsverschil tussen de kindjes. Leuk! In mijn omgeving is het allemaal minimaal 2 jr. Dus ik ben benieuwd naar de reacties straks!
Oh bah lana.. Geen zorgen maken! Die test kan ook een stuk minder gevoelig zijn!! Wat zijn ze dan al vroeg bij jou?
Nee lana idd niet leuk maar verschillende testen hebben ook verschillende waardes nodig om op te lichten. De testen van mvm zijn niet erg gevoelig dus lichtere streep.. probeer je niet druk te maken. Hier ook verkoude kindje niet leuk! Hopelijk lekker slapen toch! Hartje gaat ongeveer rond de 6e week kloppen! Zit nu lekker op de bank tennis te kijken.. zo naar bed toe morgen weer werken
Ja had ze eigenlijk ook gewoon met zes weken pas moeten laten komen haha. Maar ivm onze vakantie dacht ik laat ze nu maar komen kan ik na de vakantie gelijk beginnen. Maarja. Ik baal wel van. Zal nu morgen mijn kv nog even doen
Geen zorgen maken hoor! Dat lees ik wel vaker met de MvM testen zo vroeg. Dat zeggen ze hier zelfs door de telefoon. Morgen even je eigen testje doen als dat je gerust stelt.
Borstvoeding ben ik nu mee gestopt, sinds een week of zes. Onze oudste twee schelen nog geen 13 maanden De tweede en de derde schelen 2 jaar en dag En tussen nummer 3 en 4 zal 19 maanden zitten. Alle kinderen kwamen alleen te vroeg dus er zal wel een kleiner verschil zijn.
Lana: ik snap dat je baalt maar laat je niet gek maken! Je zal zien dat de kv morgen wel een stuk donkerder is. Zal wel een combinatie zijn van veel drinken en dus geen geconcentreerde urine en de testen van mvm zijn niet zo gevoelig!!
Gezelligheid babylove! Mijn zoon en dit kindje schelen straks ook 18 maand. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn straks met twee kindjes. Willen jullie eens naar mijn testen kijken.. Hoe donker was jullie test rond NOD? Ik wil een beetje berekenen hoe ver ik ben. Wat denken jullie van deze testen? De onderste is een week oud en de bovenste is van zondag.. Een beetje te vergelijken met jullie testen?
Ik zat aan m'n Max met bijlagen moest dus even wat wissen.. Maar hierbij! En hoe zit met met jullie klachten? Hier bandenpijn en moe! Verder nog niet echt last!
Ik ook de middelste met nod.. tussen mijn dochter en zoon zit 17 maanden en straks zal t ongeveer 2 jaar zijn.
Hallo dames, Heb alles wel gelezen maar kom binnenkort weer reageren. Nog 1 nachtje te gaan dan weer paar dagen vrij. Welkom nieuwe leden!! Lise, gefeliciteerd met je zwangerschap. Onze kindjes schelen ook niet zo heel erg veel. Ik geef ook nog steeds borstvoeding. Wil jij ook door blijven voeden? Ik weet zelf nog niet precies, gaat nu nog goed dus ga gewoon door. Maar heb zoiets van ik zie wel hoe het loopt. Ben blij als ik de 1 jaar gehaald heb. Maar zou het wel erg vinden als die momentjes over zijn tussen mn dochter en mij. Hoewel ik dat natuurlijk op een andere manier wel inhaal, zal het toch wel erg moeilijk vinden denk ik. Mooie testen hoor!! MvM test: Vriendin van me heeft maandag de mvm gehad, was ze 6 weken en paar dagen en had ze ineens licht streepje, ook kv test lichter. Dus helemaal niet leuk natuurlijk. Is ze wel onzeker. Dus ik ga ook echt niet meer testen met streepjestesten. Doe nog 1x test met clearblue indicator voor de 3+ En dan is het genoeg. Slaap lekker alvast meiden. Ik ga weer klaarmaken voor werk!
Na 6 weken is je HCG zo hoog dat je sowieso niet meer moet testen. Ik heb dan ook nog MvM, maar ga me daar niet druk over maken hoor. Knuffie Lana, morgen even een kv test doen. Er is vast niets aan de hand. Werkze Charise! Ik duik mijn bed in, had allang moeten slapen.. Ben zo moe
Maantje welkom en onwijs gefeliciteerd meid! Lise ook gefeliciteerd en welkom! Jij ook ervaring met een ma helaas. Ik ook een bij 12 weken in maart dit jaar. Spannend he die eerste drie maanden? Ik had de bovenste test op nod vorige zs. Leuk weinig leeftijdsverschil! Mijn eerste vier kids zijn ook erg kort op elkaar geboren (alle vier binnen vier jaar) Lana geen zorgen hoor, heb vaker gehoord dat die testen helemaal niet gevoelig zijn. Hier begin ik lekker misselijk te worden, blergh! Zou iemand op het lijstje mijn naam willen veranderen in zwangernr6
Zwangernr 6: goed dat je je naam hebt laten aanpassen! Je had de eerste vier inderdaad erg snel! Hier (als alles goed gaat) 4 in 4,5 jaar tijd