Hier was ook alles goed! Baby lag heerlijk te slapen in het begin maar toen de echoscopiste de nekplooi wou meten werd het wakker, en was niet meer stil te kringen. De nekplooi is 1.7 (ongeveer..) dus dat was prima. Uitslagen krijg ik over een weekje. Maar wat was dat geweldig zegt, de echo heeft een uur geduurd haha! Mijn nieuwe datum is 4 mei Bekijk bijlage 424561
Heerlijk zeg al die goede echo's. Ook fijn dat de nekplooimetingen goed zijn! Hier ook de uitslag en bij alle 3 is de kans kleiner dan 1:5000 Mooi plaatje Melliemuis Babylove fijn dat je iets vooruit bent gezet. Had ik ook en gaf een fijn ģevoel!
Hihi weet je wat ik lees over hogere hcg waarden maar met andere normale waarden? Dat het vaak meisjes zijn die een hogere hcg veroorzaken. De nub en skull mensen zeggen jongen. Ik zelf ook omdat ik heel anders zwanger ben dan bij mijn dochter. Maar echoscopische vond nub meisje, alle pendelaars zeggen dat ook. Ben nu wel heel benieuwd. Kunnen we geen lijstje maken met wat iedereen denkt wat ze krijgt?? Wel geinig om te zien hoeveel een goed gevoel er over hadden!
Bij de nub zeggen ze bij mij ook jongen! Toen ik zelf keek leek het eerst of het een meisje was maar toen de benen meer omhoog gingen en het meer bewoog leek het weer wen jongen. Kon er zelf dus niks van zeggen. De foto laat dus een jongen zien en de nub foto was bij de andere drie steeds goed! Dus wat dat betreft durf ik wel in te zetten op een jongen! Dan hebben we het toch goed gedaan: meisje - jongen - meisje - jongen
Haha leuk dames! Ik denk zelf dat ik een jongen krijg, maar dat is nergens op gebaseerd. Ben benieuwd over een paar weken. Ik moet 11 nov weer naar de verloskundige, benieuwd of ze dan ook echo maken. Ik heb geen idee eigenlijk.
haha sorry, ik ga toch ook voor een jongen. Fijn meiden, de goede nekplooi metingen, hopelijk ook goede uitslag van de combinatie. Melliemuis wat een mooie echo foto!
Gokje naar het geslacht: Lana: jongen Baby love: jongen Werveltje: jongen Charise: jongen Lise: meisje Zal ik dan maar voor een meisje gaan? Ook nergens op gebaseerd maar toch neigt mijn gevoel meer die kant op! Fijn dat alle echo's en nekplooien etc er goed uit zien! We gaan nu echt allemaal richting de 12 weken.. Hopelijk blijven we zo mooi bij elkaar. Net de slingers opgehangen en de cadeautjes ingepakt. Morgen wordt zoonlief 1 jaar. Die stoere bink loopt al stukjes rond; ik ben zo trots! Vandaag heb ik echt de beeb gevoeld. Het zal dan echt heel vroeg zijn maar ik weet het bijna zeker. Ik twijfelde steeds of dit nou van het kindje kwam maar het is steeds herkenbaarder; zo'n zachte aai in aan de binnenkant onder m'n schaambeen. Volgens mij echt ons kindje! Ik duik er in. Trusten!
Haha grappig dat gokken over t geslacht! Wij en iedereen om ons heen denken een meisje, en waarom? Geeeeen idee! Lana: jongen Baby love: jongen Werveltje: jongen Charise: jongen Lise: meisje Jess: meisje Wat leuk dat je de beeb al gevoeld hebt Lise! En alvast van harte met de kleine stoere bink! Trusten allemaal X
Ik neig ook naar een meisje, vriendlief ook. Maar verder zegt iedereen een jongen. Maar ik hou het bij een meisje haha! Lana: jongen Baby love: jongen Werveltje: jongen Charise: jongen Lise: meisje Jess: meisje Melliemuis: meisje
Ik denk ook een meisje het is toch een andere zwangerschap als bij mijn zoontje. Lana: jongen Baby love: jongen Werveltje: jongen Charise: jongen Lise: meisje Jess: meisje Melliemuis: meisje Annelies: meisje fijn dat de echo's goed! En Lise gefeliciteerd met je zoontje zijn eerste verjaardag. veel plezier vandaag.
Haha ja de mensen om mij heen en de pendelaars gaan voor een meisje maar omdat ie me echt stuk anders voel kan ik me dat gewoon niet zo goed voorstellen!! Vandaag alweer 13 weken! Passeert volgende week de laatste dame de magische twaalf weken grens??? Dan dansen we even met zn allen
Er was iemand die drie keer de nub goed had bij mij, ik heb haar een pb gestuurd en zij denkt een meisje in tegenstelling tot de andere dames op het nub topic. Ik begin daardoor erg te twijfelen! Bij de derde zei bijna lederen jongen en zij ook meisje! Begin erg nieuwsgierig te worden.
Ik heb heel sterk het gevoel dat het hier een meisje is. Ik zou ook echt verbaasd zijn als het straks een jongen blijkt te zijn. Een jongetje is net zo welkom, maar ik zou wel verbaasd zijn Lana: jongen Baby love: jongen Werveltje: jongen Charise: jongen Lise: meisje Jess: meisje Melliemuis: meisje Annelies: meisje Beitsche: meisje
Weer goede echo's!!! Super! Lana: jongen Baby love: jongen Werveltje: jongen Charise: jongen Lise: meisje Jess: meisje Melliemuis: meisje Annelies: meisje Beitsche: meisje Bloemmm: meisje Mijn gevoel zei een jongen, maar naar hoe ik me voelde het eerste trimester denk ik nu toch een meisje. Nog even en we weten het