1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Bij mn dochter had ik ook zo sterk t gevoel dat het een meisje was dat ik de avond voor de geslachtsbepaling echt in bed lag van pfff wat nou als ze zeggen dat het een jongen is?? Terwijl ik helemaal geen voorkeur had maar gevoel was zo sterk en in mn hoofd al hele tijd bezig met meisjesdingen enzo. En het was ook een meisje.

Nu heb ik wel heel sterk t gevoel van jongen. Het maakt me echt helemaal niet uit, maar mn man wil wel heel graag een jongetje. Dus daarom hoop ik dat voor hem. 😉

Lise gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je zoon!! Altijd bijzonder die eerste keer.

2. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik weet niet waarom maar wij denken een jongen.... Vriend is er heilig van overtuigd haha.. Over 4 weken zullen we het weten !
    Lana: jongen
    Baby love: jongen
    Werveltje: jongen
    Charise: jongen
    Lise: meisje
    Jess: meisje
    Melliemuis: meisje
    Annelies: meisje
    Beitsche: meisje
    Bloemmm: meisje
    Maantje555: jongen

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Het maakt mij ook helemaal niet uit, maar we gaan allemaal wisselen van kamer, dus ben wel benieuwd :D en dan kan ik alle meisjes of jongenskleren tevoorschijn halen.. Zin in 💕

4. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Ik heb hier geen kleertjes meer( mss nog 1 of 2 setjes kleertjes die ze de 1e dagen aangehad hebben). We hebben alles weggedaan omdat we 2 kindjes wel genoeg vonden. Ik moet dus alles nieuw kopen.

Wel leuk aan de ene kant, aan de andere kant vind ik het wel jammer dat ze niet in dezelfde kleertjes kunnen liggen. Dat vond ik wel bijzonder

5. werveltje

werveltje Niet meer actief

Leuk al die voorspellingen, ben benieuwd wie het goed hebben.
    Gaan jullie rond 16 weken zelf pretecho laten doen om geslacht te weten? Ik ga dat denk ik wel doen, ben veel te nieuwsgierig haha

6. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ik denk een meisje of eigenljk ik hoop op een meisje.
    het lijkt mij zo leuk om mama te zijn van een jongen en een meisje.
    uiteraard ben ik ook nieuwsgierig hoe een meisjesversie van ons eruit zal gaan zien hihi .tuurlijk 2 jongetjes is ook leuk hoor en dan zal ik ook hartikke en gelukkig zijn maar ik besef me ook dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn en als het ee jongetje blijkt te zijn ik dus nooit meer een meisje zal mogen krijgen. dit zal even wennen zijn.

ik voel me deze zwangerschap wel een stuk elendiger als met mijn zoontje. en heb ook veel meer kwaaltjes als bij mijn zoontje.
    dat deed me denken dat het een meisje moest zijn. maarja tegenwoordig zegt dat ook weinig hihi.
    en de bakingsoda test gaf aan jongen;)

helaas nog 3 weekjes wachten en dan hopen we het te weten.

ik ben trouwens al een paar dagen opnieuw misselijk..'
    waar komt dat ineens vandaan? heb het al een paar weken niet meer gehad.

vanavond ga ik eve hartje luisteren met mijn dopler. ben weer onzeker of de kleine niet is gestopt;) ik dacht dat de onzekerheid met een 2de kindje minder zal zijn maar nee hoor ik ben nog stees onzeker.

7. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Wij gaan inderdaad met 16 weken een pretecho laten doen voor de geslachtsbepaling... 21 november... Spannend!!!!

8. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Lana: jongen
    Baby love: jongen
    Werveltje: jongen
    Charise: jongen
    Lise: meisje
    Jess: meisje
    Melliemuis: meisje
    Annelies: meisje
    Beitsche: meisje
    Bloemmm: meisje
    Maantje555: jongen
    Sprankelkind: meisje
    Zwangernr6: meisje

Fijn meiden mooie nekplooimetingen! Ik mag komende donderdag, bloedprikken vorige week al gedaan dus krijg bij de echo ook gelijk de uitslag.
    Geslacht: ik denk een meisje maar hoop t ook, zou me zo leuk lijken! De complete omgeving denkt ook meisje, we zullen het hopelijk 3 november zien! Een jongen is uiteraard net zo welkom, maar dat is haast overbodig om erbij te zeggen natuurlijk.

Ik heb nu al een paar avonden achter elkaar de kleine voelen bewegen, zo leuk! Gisteravond ook toen ik net in bed lag.
    Misselijkheid is hier nog steeds aanwezig, vooral 's avonds, bah! En mijn haar valt vreselijk uit, net als na de zs. Ben het niet gewent tijdens de zs, want hield steeds mijn haar heel erg vast waardoor ik aan t eind van de zs een enorme dikke bos had.
    En m'n huid is een ramp de laatste weken, superdroog en trekkerig met hier en daar vreselijke onderhuidse puisten :(
    Maaaaar we zijn wel de magische 12 weken grens over! Jippie!

9. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Wij zijn dat ook van plan! Hier ook veeeel te nieuwsgierig! :D Maakt ons uiteraard ook niet uit of t jongetje of meisje wordt, als t maar een gezond kindje is!

Wat leuk dat sommige van jullie de kleine al kunnen voelen! Is het jullie 1e kindje? En wie van jullie heeft er al een buikje?? Nieuwsgierig aagje hier! :p

10. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Ik durf echt niet te gokken. Vorige keer dachten we meisje.. maar is dus 1000% jongen haha.. ik ga dus niet meer op mijn gevoel af en ik heb hier niet eens het idee van het wordt een jongen of een meisje. Het lijkt mij idd ook leuk een meid er bij maar aan de andere kant, nog een jongen lijkt me makkelijker.

11. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

Hier lijkt mijn buik te slinken hihi. Is mijn 2de zwangerschap. heb nier echt buik

12. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hier geen geslachtsbepaling echo, maar we wachten de 20 weken echo af. Al krijg ik wel een beetje de kriebels om het wel te de gaan doen als ik jullie zo hoor...;)

Hier al wel een buik. Al vrij snel paste ik niet meer in mijn spijkerbroek. Toen maar een maatje groter aangetrokken die ik nog in de kast had liggen. Maar die paste een aantal weken geleden ook niet meer. Dus toen maar een zwangerschapsbroek aangetrokken. Zit ook veeeeel lekkerder. Nu nog op zoek naar zwangerschapsshirts/truien/vesten. Ik kan eigenlijk nog niets leuks vinden. Weten jullie nog websites waar ik leuk spul ( en het liefst niet al te duur :D) kan vinden?

13. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Hier word mijn buik nog niet bepaald groter, wel wat 'harder'. Ik hou mijn buik ook niet meer in nu iedereen op mijn werk weet dat ik zwanger ben, kan ik net zo goed met een bolle buik rondlopen hahaha.

Hier gaan we het volgende week bekend maken op FB, na de bloeduitslagen, ik wou het vandaag doen maar vriendlief was van ho stop ho, we moeten het wel LEUK/CREATIEF/whatever doen. Had ik nooit achter hem gezocht. Hij is he-le-maal begaan en enthousiast sinds de echo gisteren. Dus heeft hij voor zaterdag onze beste vriend uitgenodigd om fotos te maken. Dus nu moeten we nog een leuk idee haha, want die heb ik op het moment niet. Mijn ouders blijven me maar stalken met 'wanneer mogen we het aan iedereen vertellen dannnn??'.

Dus ik moet nog eeeeeven geduld hebben :D

14. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Wij doen het ook met exact 16 weken. Ben zo benieuwd 2 meiden is leuk voor de dames maar een jongen maakt een konings koppel. Mij dus om het even :)

Ik heb ook rond etenstijd de misselijkheid weer terug. Dacht er vanaf te zijn maar nee hoor.

Buik overdag niet maar vooral na t eten dan zit de broek toch niet lekker. Dan gaat de knop echt wel los

Ik heb een leuke foto met paperclips voor op fb. Gaat er zondag op :) dan zie ik nog een vriendin die ik het persoonlijk wil zeggen en dan gooien we t er op.

15. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ben erg benieuwd naar die foto van de paperclips Lana, kan er niet echt een beeld bij vormen. Je stuurde het laatst ook al en toen zette het me ook al aan het denken.

Wij zetten het overigens helemaal niet op Facebook.

16. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Bij deze :D vind m wel komisch

Bijgevoegde bestanden:

17. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Hij is super leuk!!

(Mijn paperclips zien er wel anders uit :p)

18. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Ik heb van de week wat shirts bij kleertjes.com besteld. 30-50% korting. Wij waren in de Ardennen en daar had de C&A ook heel leuke collectie gewone vesten. Ook handig voor na de zwangerschap:)

19. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Grappig lana (zijn alleen veiligheidsspelden, geen paperclips maar das een kleinigheid ;) )

Mijn buik is al wel echt een heel erg zwanger-buik haha maar dat had ik bij m'n vijfde ook al zo.
    Mijn placenta ligt deze keer achter, daarom kan ik de kleine nu al zo goed voelen. Vijfde zs lag ie voor en voelde ik de kleine pas later

Beitsche op marktplaats staat veel zs kleding, meestal nog zgan en vaak veel minder prijzig dan nieuw!

20. Isabelle37

Isabelle37 Niet meer actief

Dag dames,

Heerlijke en leuke berichten allemaal. Heb niet alles terug gelezen. Hier veel gebeurd afgelopen week. vorig weekend lekker een nachtje in een hotel met mijn lief, zondag komen we thuis was blijkbaar zaterdag de uitslag vanuit het ziekenhuis gestuurd. 1 op 3400 downsyndroom en <1 op 5000 voor die andere twee. dus prima uitslag. we hebben nu ook verteld aan onze kids en ouders en de rest van de wereld. Wij hebben dat niet via facebook gedaan maar met een belletje of persoonlijk bericht.

Ik begin mezelf ook beter te voelen nu. Ook op mn werk weet iedereen het dus geen sjaaltjes meer om mn duidelijke buik te verbergen :D

Als ik 15 weken ben gaan we met onze kids een geslachtsecho doen.

Heb tussendoor ook nog een examen gedaan op mn werk, was er ongerust over maar ben dik geslaagd gelukkig.

Mijn vriend komt zo met zijn kids, dus hebben we de hele bende weer bij elkaar voor het weekend. gezellige drukke boel

Deel Deze Pagina