1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Pfff, ik ben bij beide zwangerschappen 20 kilo aangekomen. Ging er gelukkig ook wel weer makkelijk af dankzij de borstvoeding denk ik. Heb ook al bijna een hardloopschema klaarliggen voor als ik weer mobiel ben, haha.

Ik heb net de uitslag van de combi test gehad, 1:3500 voor down en 1:5000 voor de andere 2 chromosoom afwijkingen. Wat een opluchting!

Ik voel sinds het weekend de baby al goed bewegen. Wat een heerlijk gevoel weer!!!

2. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Ohh wacht, zit op mn verkeerde account, ben Miss Smit dus....

3. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Uitslag combitest is hier goed! Erg blij mee.
    Kans op down 1:4600
    Kans op andere trisomieen: kleiner dan 1:5000

4. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Wauw, das ook een mooie uitslag Baby Love!
    Nu heerlijk genieten!!!

5. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Mooie uitslagen allemaal!

6. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Wat fijn en goed om te lezen dat er weer goede uitslagen en echo's geweest zijn! :)

Over het aankomen: tot nu toe 2kg aangekomen. 6kg over de gehele zwangerschap is de droom voor iedere vrouw denk ik, haha! Maar dat ga ik niet halen denk ik.

Ik nu 12wk, maar volgende week vrijdag pas weer een echo(nekplooimeting), dus hopen dat alles nog goed is in mn buikje met de kleine!

7. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Mooie uitslagen ! :)

Hier was ik 15kilo aangekomen met mijn vorige zwangerschap.. Alleen mijn zoontje was wel 4405G hihi dus jaa...

Ben benieuwd, word ook extra in de gaten gehouden, gezien de vorige zwangerschap (vermoedens van zwangerschapssuiker en heftige bevalling).

Dus ik beval in het ZKH maar in principe met mijn VK, er staat wel een medisch team paraat, mocht er iets zijn, heb dus ook voorang in het ZKH.

Aaarrghh! Ik wil 't ook weten... IEEH!! Maar mijn vriend blijft erbij.... Hij wil 't echt nie weten!

Wordt er hier gependeld? Betreft die uitslagen?
    Kan iemand dat ook voor mij doen hihihi !

8. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Wist je bij de eerste wel wat het was MMD? Ik wist het bij de andere 2 niet en dat vond ik ook wel leuk maar nu wil ik het ook heeeel graag weten en mijn vriend ook niet... wij hebben er al 2 van hetzelfde geslacht dus nu is het nog veel spannender wat het is...

9. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Fijn babylove en miss Smit goede uitslagen beide!

10. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Ik was bij mijn eerste zwangerschap ook 15 kilo aangekomen.
    Hoop dat het bij deze zwangerschap wel wat minder is.

11. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Oké vergeet mijn vorige toevoeging voor het lijstje, Bloem.

17 november: controle vk
    11 november: geslachtsbepaling in NEDERLANDDDD

12. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Jaaaaa leuk 11 nov gluren!!!

Ik viel 2 kilo af en kwam er 14 bij. Per saldo dus 12 kilo zwaarder. Tien kilo ging er in no time af, maar 2 bleven hangen. Heel irritant. Uiteindelijk bijna een jaar later 8 kilo afgevallen. En toen werd ik weer zwanger hahah. Hoop wel weer op mijn start gewicht te kunnen eindigen na een paar maanden hoor! Momenteel staat de teller nog op 0 dus so far so good.

13. Mipsie

Mipsie Actief lid

1 dec 2013
    127
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Lange tijd niet meer gereageerd, maar ik lees nog wel regelmatig bij, hoor! Hier ondertussen nog alles goed, afgelopen weekend wel even de verloskundige gebeld, want had al een paar dagen wat donkerdere afscheiding en lichte menstruatie achtige krampen erbij. We hebben toen voor het eerst het hartje kunnen horen! Heel bijzonder om te horen! Verder was het blijkbaar niets om me zorgen over te maken en is het nu ook weer een stuk beter.

Voor de lijst:
    Uitgerekende datum: 5 mei
    Controle verloskundige: 29 oktober
    Geslachtsbepaling: 11 november
    20 weken echo: 16 december

14. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Oke, nu voor de derde keer dit typen, m'n telefoon loopt steeds vast op zp en dan kan ik weer opnieuw beginnen..grrr

Poging 3;

Lieve meiden! Wat fijn al die goede berichten. Super dat het zo goed gaat!
    De geslachtsbepalingen komen nu echt dichtbij. Spannend!! Ik heb zo'n zin om het te weten! Bij ons in de buurt bepalen ze pas vanaf 16 weken en de 20 weken echo in het ziekenhuis is meestal tussen de 18 en 19 weken. Manlief vindt het dus onzin om al eerder de geslachtsbepaling te doen...maar ik ben zo nieuwsgierig!! Misschien nog even doorzeuren! 😉

Ik ben bij mijn zoon geloof ik 14 kilo aangekomen maar had echt een bescheiden buikje; alles zat binnenin m'n lichaam, ook niet prettig moet ik zeggen! Bijna 10 kilo was er in de kraamweek af en ik ben deze zwangerschap (9 maanden later) gestart met Een kilo meer dan bij mijn zoon. Ik maak me er echt niet druk om.. Ik mag wat aangekomen want ik ben slank. En ik heb niks gedaan om het er af te krijgen behalve borstvoeding geven. Ga ik straks ook weer lekker lang doen hoop ik; dus groei maar raak! 😉

15. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Wat heerlijk dat jullie allemaal zo makkelijk terug op gewicht zijn gekomen!!
    Bij mij is er iedere zwangerschap 2 kilo blijven zitten en ik ben nu dus 6 kilo zwaarder gestart dan bij onze eerste!

Ik hoop ooit weer terug te komen rond dat gewicht. 2 of 3 erboven vind ik ook prima. Ik zal in ieder geval flink aan de bak moeten na deze zwangerschap.

16. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik deed t met my fitness pall. Ging als een tierelier.

Lange dag gehad en bij avondeten ook weer misselijk net als gister. Bah dacht t gehad te hebben...

Hier doen ze geslachts echo met 15 weken maar laat m met 16 dien. Met 14.6 heb ik weer zo n gratis echo dus dacht dan is weekje later wel leuk om weer even te gluren.

17. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL

Ga je dan met 14,6 kijken of je het geslacht ziet!? Is je man dan mee?
    Spannend! Dat is ook zo!

18. veense

veense Niet meer actief

Wilden ze jou ook graag weer terugzien?
    Wanneer ga je?

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik moet nog steeds even plannen voor die echo in utrecht. Kan je er met openbaar vervoer komen? Voor t geval mn man niet mee kan/wil.
    Kan altijd mn moeder nog vragen maar die werkt altijd op donderdag geloof ik.

Ik ben bij dochter 18 kilo aangekomen en daarvan zat er nog wel aardig wat aan, door eigen schuld uiteraard.
    Tot nu toe alleen 2-3 kilo afgevallen. Maar dat kan ik goed hebben. Hoop dus eigenlijk niet teveel aan te komen.

Ben zooooo benieuwd wat t word... Nog 11 nachtjes... Ga nu maar gauw beginnen aan de nacht, dan is t er weer 1 minder.

20. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik ga 6 nov weer. Denk niet dat ze daar naar het geslacht kijken en al helemaal niey op deze termijn. Die afspraak staat dus voor een week later met manlief :)

Deel Deze Pagina