Ik blijf ook liever hier op het forum. We zouden het schrijven wel kunnen verplaatsen naar ons clubje. Daar kan verder niemand meelezen. Mss wel een idee als er mensen zijn die graag iets meer prive zouden willen schrijven.
Ohja, helemaal vergeten. Welkom en gefeliciteerd ikke. Wat een vent zeg om de benen te nemen. En dan ook nog boos worden omdat jij boos bent. Ik begrijp dat je boos bent ( zacht gezegd).
Ikke: Jeetje, wat een verhaal! Wat laf om jou zo alleen te laten... Je draagt jullie baby!! Bevallingen: Wat een verhalen! Mijn bevalling van Mira was ook niet ideaal, duurde beide ook meer dan 24 uur door het niet vorderen van de ontsluiting.. Maar vooral op die van Ediz kijk ik zo goed terug, daar teken ik voor. Heb bij beide super begeleiding gehad, daar heb ik veel geluk mee gehad denk ik.. Ben qua bevallen heel nuchter, ik kan me er aan over geven en dan zien we wel hoe het loopt. Zou fijn zijn als het weer zoals bij Ediz met de vk kan, zonder overdragen en poespas. Hoop wel weer dat ik het zoals bij beide zonder pijnstilling kan doen. Charise: Ik hoor dat gedraai en bewegingen ook steeds haha! Grappig he! Hier nog 3 dagen tot de geslachtsbepaling... Ik hou het niet meer hoor, ben echt zo benieuwd . Daarna lekker shoppen!
Ik vind de club ook heel onoverzichtelijk, meestal bloedt het ook dood op het moment dat er overgestapt wordt. We zouden bijvoorbeeld wel als de kindjes er zijn een FB pagina of iets dergelijks kunnen aanmaken, voor de prive dingen of het showen van de babys.. Al heb ik daar hier ook geen probleem mee, kan me voorstellen dat sommige dat niet fijn vinden.
Het is ook al leuk om er mee bezig te zijn voordat de kindjes er zijn Buikfoto plaatsen, ideetjes uitwisselen, advies uitwisselen en natuurlijk in spanning zitten wie er als eerste bevalt. Klets nu al ruim een jaar in fb groep van dec 2013. Is echt super leuk en iedereen kent elkaar nu, leeft mee. Echt heel leuk!!
Dames, Ik zit met een dilemma qua bevallingslocatie: We willen niet thuis bevallen, dus wordt het een ziekenhuis of geboortecentrum. Nu de voors en tegens: Ziekenhuis voor: - Eigen verloskundigen Ziekenhuis tegen: - Pas naar het ziekenhuis bij 6-7 cm ontsluiting - 20 minuten rijden (we wonen wat achteraf) - Je moet binnen 2-3 uur weer weg zijn na de bevalling (als er geen bijzonderheden zijn tenminste) Geboortecentrum voor: - Je mag er heen bij de eerste wee - Je mag lekker lang blijven na de bevalling - Aan een ziekenhuis vast, meteen ter plekke bij complicaties Geboortecentrum tegen: - 30 minuten rijden - Mag niet met mijn eigen verloskundigen, die willen in de buurt blijven van het thuishonk, dus moet voor de laatste controle worden overgedragen aan een andere verloskundigenpraktijk Wat zijn jullie ervaringen en wat zouden jullie doen? Alvast bedankt!
Dat snel weg uit t ziekenhuis vindt ik geen probleem thuis zijn is toch ook wel het lekkerst mij maakte het uiteindelijk niet uit wie er Bin waren dus geen eigen vk zou mij niet deren. Maar het is echt wel heel persoonlijk dus lastig over te adviseren. Hoezo is een club onoverzichtelijk? Je kan daar gewoon een nieuw topic openen en dan verder kletsen net als hier. Je kan dan ook een apart topic openen voor de lijst en we hebben dan een voorstel topic. Het klets topic scheelt naar mijn idee dan niet van hier!! Ik moet geloof ik eerder al. 13 of rond 14 geloof ik!! Ik dacht trouwens dat 16 de groep van 10 tot 13 weken was? Of ben je dan 14 natuurlijk. Ik ga als 15wekige naar club 16 tot 22
Ik zit al in een geheim fb clubje, heb eerder al mensen van dit topic uitgenodigd maar niet iedereen had er belangstelling voor toen. Mipsie ik wil thuis bevallen dus heb geen tips voor je. Yeah ik morgen de geslachtsbepaling. Ook zoooooo benieuwd!! Shoppen!!!
Ik vind Facebook ook best prettig, en vooral leuk om de gezichten bij de namen te zien! En ik vind dit forum heel irritant op de telefoon haha. Morgen 14 weken alweer! Nu gaat het wel allemachtig snel! We gaan vrijdag naar Nederland en dan heb ik mijn geslachtsecho de dinsdag daarop. Vind het allemaal zo spannend haha.
pff ben me toen straks wezeloos geschrokken. kreeg ineens krampen om de paar minuten en echt flinke. heeft een uurtje geduurd. ( en ik zat precies bij mijn schoonouders die niet weten dat ik zwanger ben. gelukkkig hielden hun zich bezig met eten koken dus ik viel niet zo op. ik zweette echt angsten uit. het voelde als weeen.. maar dan kan nu toch nog helemaal niet? het zat overigens in mijn maagstreek en in mijn rug alleen dan ter hoogte van nieren. ik wist gewoon niet meer hoe ik moest zitten. heb mijn rug even geprobeerd te masseren met mijn knokkels.. zou het dan een fikse buikkramp zijn geweest? heb daarna wel even op de wc geweest en dan was even lozen en daarna meteen in een warm bad gaan liggen en toen zakte het weg. ik hoop maar dat het niks betekende voor de kleine aangezien het in hoger in mijn buik was.
Sprankel, wat schrikken zeg. Maar lijkt me geen weeen, die zou je nu nog laag moeten voelen. Miss eerder maag/darmkramp ofzo, als je daarna naar de wc moest. Kan vaak als je erge darmkramp heb ook wel iets op je baarmoeder overgaan maar zijn dan geen weeen. Even bijkomen van de schrik. Club/fb: ik blijf nu liever hier, miss fb club in de toekomst indd. Vind club op dit forum ook onoverzichtelijk, zie graag de handtekeningen erbij hihi. Kom later weer. Kleine wil aandacht hihi,
Hahaha leuke foto Melliemuis!! Jongens.. heb ik net mijn haar gewassen ben ik vergeten de conditioner uit te spoelen!! 😂😂 Ik gooi het op een acute aanval van zwangerschapsdementie 😉
Haha jij dacht al object wordt mijn haar wat vetter Veense ik had sowieso de 27e gepland staan dan ben ik op een dag na de gezochte termijn maar ik vond het wel erg leuk dus vroeg of ik nog een keer mocht en ze vond t prima als ik dan weekje minder ver was als dan gezocht Ja in de club zijn geen handtekeningen dat is wel zo. Maar ik vind dat je wel wat vrijer bent in wat je typt.. Ohra de geslachtsecho s gaan komen ben wel heel benieuwd of een geslacht de overhand krijgt of dat we mooie 50/50 afspiegeling hebben. Ik moet nog 12 dagen wachten hihi kon deze week ook wel maar omdat ik die gratis echo deze week ook al heb was het zo beter verspreid. Dus nog 12 dagen geduld.... Zuchhhttttt das best lastig ik wil ook shopppuuhhhhh
Sprankelkind: denk dat het je darmen zijn geweest! Heb er zelf ook veel last van, helaas! Kan echt gemeen pijn doen.
Over clubs en Facebook etc: vind het hier eigenlijk wel prima. Misschien later Facebook wel leuk maar we kunnen onderling ook gewoon vriendin worden hier en dan foto's in een prive album plaatsen. Persoonlijk denk ik dat we nu nog met teveel zijn voor Facebook groep. Overigens zag ik dat er nog een aantal mensen op de lijst staan die al heel lang niet meer gereageerd hebben. Kunnen we misschien onder de lijst zetten dat mensen die, zonder reden, 3 wkn niet reageren eraf gehaald worden? Als ze er later alsnog op willen is dat prima maar voor het overzicht wel makkelijker, denk ik!
Over bevallen: hier eigenlijk prima bevallingen gehad! Lana is echt wel een uitzondering. Dus voor de meiden met een eerste kindje, ga je daar niet te druk over maken. Lana: kan me wel goed voorstellen dat je je nu wel wat drukker maakt om de bevalling, wat een fouten zijn er gemaakt zeg! Bij mij was 1e bevalling heel snel. 20.45 braken de vliezen en om 22.00 uur had ik de eeste wee en gelijk een weeenstorm. Tegen 22.45 was ik in het zh en om 00.50 is ze geboren. 2e bevalling: vond ik het heftigste. Werd doorgeleid maar in een veel te snel tempo. Zoon is binnen 3 uur geboren. 3e bevalling: weer doorgeleid maar was prima te doen!