1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Hey meiden!

Vanaf bladzijde 16 niet meer online geweest...
    Dus zal ook even wat van me laten horen!

MvM is bij mij langsgeweest, maar omdat ik na mijn vorige bevalling een bloedtransfusie heb gekregen, mocht ik nu niet meedoen helaas...
    En bij die testen is het positieve streepje vrij licht. Bij m'n vorige zwangerschap ook al. En nu weer.
    Dus ik denk niet dat je je heel druk moet maken.

@Maantje555: Whaaaatt! Wat super leuk! Gefeliciteerd! Wel heel speciaal dan!
    Ik heb de huisarts nog niet gebeld, zal ik ook nog even doen.
    VK heb ik maandag gelijk gebeld. Dezelfde als bij m'n dochtertje. Was me zo goed bevallen toen!
    @Lise87: Welkom!

Gisteravond ook lekker CSI gekeken. I love it, de woensdagavond!

Mijn streepje op NOD wat best licht. Maar dat hoeft helemaal niets te zeggen meiden! Een streep is een streep en aan mijn gedrag, merk ik dat het qua hormonen wel goed zit hahahahahaha.
    Lekker chagi, huilen om The Lion King. :D

@Wagen: Ik weet ook nog niet echt hoe ik dat moet doen... Dochtertje is dan ongeveer 26 maanden. Ze loop al heel goed, misschien dat ze op zo'n stepje achter de wagen kan, maar met winkelen of lange stukken is dat niet echt handig. Ik heb ook nog niet gezocht naar dubbele wagens btw.
    Ik heb ook een Stokke Xplory. Ben er echt super blij mee.

Verder eigenlijk geen last van kwaaltjes.
    Beetje misselijk 's ochtends, maar dat hoort erbij.
    Wel het idee dat mijn buik nu al groeit... Bij mn dochtertje zagen mensen het pas met 20 weken hahaha. Ik sportte nogal veel (natuurlijk niet meer zo intensief toen ik erachter kwam dat ik zwanger was). Maar in ieder geval af en toe even hardlopen.
    Nu is dat veel minder en misschien is alles al beetje uitgerekt vanwege vorige zwangerschap? Geen idee...

2. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Dames ik zit te twijfelen. Ik wil graag een cb test met indicator doen.. Volgens mijn berekening ben ik vandaag precies 2 weken zwanger (14dpo) moet ik dan alsnog deze test morgenvroeg doen of moet dat ook gewoon overdag kunnen? Ik heb alleen gister ochtend positief getest.. Volgens mij best duidelijk? (Zie foto) maar sinds vandaag opeens de twijfel en zorgen of t allemaal wel goed gaat dus wil graag nog een cb doen en ik heb nog een kv2v5 over.... Wil die graag morgenvroeg doen om te kijken of t op loopt... Wat denken jullie??? Kan ik vanmiddag een CB doen?

3. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Volgens mij wel hoor! Ik had een positieve CB op 11dpo haha!

4. Ilsevr

Ilsevr Lid

18 aug 2014
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat moeten jullie het allemaal lekker druk hebben met al die kindjes is huis. Hier is het rustig. Stilte voor de storm (binnen 8,5 maand ;)) Zijn er eigenlijk nog mei mama's die nu hun eerste kindje verwachten? Stiekem hoop ik op een tweeling, al is die kans hééééél klein. Maar je mag toch hopen, niet? Maar voor een gezond kindje teken ik natuurlijk meteen, want dat is toch het aller belangrijkste.

Ik voel nog steeds helemaal niets. Deze middag was het zo druk op het werk dat ik pas om 15 uur heb gegeten, was van het ontbijt om 7 uur geleden. En toch helemaal niet misselijk ofzo. Ik ga toch wel blij zijn wanneer ik voor het eerst iets voel of zie!

5. Maantje555

Ja hoor hier ook eerste kindje! Heb zelf ook bijna geen symptomen buiten beetje menstruatie gevoel en moe... Borsten beginnen volgens mij nu elke dag wat gevoeliger te worden. Maar ook nog niet misselijk enzo :)

6. Ilsevr

Ilsevr Lid

18 aug 2014
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik bedacht mij ook net dat ik natuurlijk ook in de lijst had kunnen kijken. Er zijn nog een aantal meiden die nu hun eerste kindje verwachten, zag ik net. Ik dat dat het toch anders is wanneer je al een kindje (of kindjes) hebt.

Ik heb net naar de gyn gebeld, wat moeilijk om een afspraak vast te krijgen zeg! Ze stelde voor om eind oktober voor mijn eerste echo te komen, maar dan ben ik al 14 weken ofzo?!?:$
    Gelukkig heb ik wat aangedrongen en een afspraak op 17 september kunnen krijgen. :D

7. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Dit word ook mijn eerste! Voel me buiten de krampen om eigenlijk prima. Alleen vanochtend voelde ik me een beetje ziek dus kwam mijn bed niet uit. Heb moeten rennen naar de bus, en die ging kapot dus was nog te laat op mijn werk haha.

Ik ga eind oktober een weekje naar Nederland dus ik ga een echo eisen voor die tijd zodat ik tenminste nog een foto aan mijn ouders kan laten zien hahaha. De huisarts moet nu toch doorhebben dat ie hier met een op de teentjes getrapte Hollander te maken heeft :p

8. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Nu jullie het allemaal over een kinderwagen hebben. Ik heb echt nog geen idee hoe wij dat gaan doen. Tot nu toe is onze dochter wel snel in haar ontwikkeling, maar ik denk niet dat we mogen verwachten dat ze met 16/17 maanden alles zelf kan lopen.

Ik ben wel van plan om te gaan dragen, maar dat is natuurlijk ook nog even afwachten hoe ik dat ga vinden. Ik draag mn dochter nu af en toe wel in de draagzak (boba air) maar ik weet ook niet of dat nu nog wel kan aangezien ik zwanger ben..

Is wel even iets om over na te denken..

9. Maantje555

Hebben hier meer dames in het begin, 4 weken nu, een paar druppels bloedverlies gehad? Ik had vanochtend een druppel of 2 licht bloedverlies en nu net beetje roze afscheiding alleen met afvegen maar geen helder bloed..... Kennen jullie dit?

10. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wel en bij mij was het geen goed teken. Maar kan ook innestelingsbloed zijn.... Dus nooit zekerheid tot de echo.

11. Maantje555

Ow.... :( hoelang duurde het bij jou voordat het doorzette? Vanochtend 2 druppels licht bloedverlies, eind van de middag licht roze slijm bij t afvegen en net oud/donker bij het afvegen....

12. Ilsevr

Ilsevr Lid

18 aug 2014
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Haha, moet je zeker doen! Lekker op je strepen staan. Jammer dat het toch een beetje en andere cultuur is daar, waardoor je het gevoel hebt dat je vervelend moet gaan lopen doen, maar ik zou het wel doen, anders krijg je vast spijt achteraf!

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Annelies: Welkom en gefeliciteerd! Wat is je leeftijd? Dan zet ik je op de lijst!
    Kinderwagen: Ediz loopt nog maar een klein maandje (is 17 maanden). Dus we hebben nu genoeg tijd om te kijken of hij goed mee loopt. Heb ook een plankje, dus moet goed kopen. Mira liep al met een jaar, dus toen haar broertje geboren werd liep ze al hele afstanden mee, dan was een plankje of de buggy als we met zijn 2e waren genoeg. Ik loop zelf eigenlijk niet zoveel.. Heb alles om de hoek. De school zie ik vanuit Ediz zijn slaapkamer raam en de supermarkt kan je ook hangend vanuit het balkon zien :D.
    Charise: Heb je nog even kunnen slapen meis? Nu een paar dagen vrij?
    Liefebeess: Ik ga je afspraken op de lijst zetten! :D
    Melliemuis: Spannend! Hoe denk je dat ze gaan reageren? Leuk, op je vaders verjaardag!
    Sproetje: Wat jammer zeg! Met een bloedtransfusie mag je inderdaad niet mee doen.. Jij ook een Stokke! Ik ben ook heel blij met mijn Stokke. Ik had bij Mira een roze en heb nu de blue melange kleur.
    Maantje: Ik denk dat een CB prima kan. Ik heb 'm op NOD gedaan. Ik heb voor NOD wat veegjes bruin bloed gehad. Had ik bij mijn dochter ook, en bij haar heb ik zelfs nog na NOD flink gebloed, als ik niet wist dat ik zwanger was zou ik denken dat ik ongesteld geworden was. Heeft ook echt zolang als een menstruatie geduurd, met krampen en al. Toen hebben ze met bijna 6 weken een echo gedaan en er klopte gewoon een mooi hartje. Mevrouw is nu al 3,5 jaar, dus wat dat bloed nou was? :D bloed schrikt mij dus niet gelijk af.
    Ilse: Haha, zou je een tweeling willen ja? Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken.... :). Heb altijd mijn handen vol aan 1 baby die eerste periode. Ik ben ook niet zo goed in alles tegelijk doen:p. Zal jou afspraken er ook even op zetten!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥
    Bekijk bijlage 414447
    ♥ Zwanger ♥
    Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ???
    Liefebeess 25 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ???
    Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ???
    Liselokje 26 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ???
    WanneBeMommy 23 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ???
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ???
    3butterflies 34 jaar - 1 stiefzoon, 1 *zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ???
    Lise87 27 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ???
    Melliemuis 23 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ???
    Sproetje1988 26 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ???
    Meriam22 29 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ???
    Lana85 29 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ???
    Ilsevr 30 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ???
    Werveltje 29 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ???
    Maantje555 ? jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ???
    Anneliess86 ? jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ???
    Nathalieke83 30 jaar - 2 zoons, 1 dochter - Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ???
    zwangernr5 36 jaar - 4 zoons, 1 dochter Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ???
    Baby Love 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ???
    Angel02 36 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ???

♥ Afspraken ♥
    08-09 Bloemmm MvM
    09-09 3butterflies Eerste echo
    09-09 Bloemmm Intake VK
    10-09 Melliemuis Afspraak HA
    12-09 Zwangernr5 Eerste echo
    15-09 Liefebeess Eerste echo
    16-09 Liefebeess Intake VK
    17-09 Gimby Eerste echo
    17-09 Bloemmm Eerste echo
    17-09 Ilsevr Eerste echo
    17-09 Lise87 Eerste echo
    17-09 WanneBeMommy Eerste echo
    18-09 Lana85 Intake VK
    18-09 Lana85 Eerste echo
    22-09 Charise Eerste echo
    22-09 Liselokje Eerste echo
    25-09 Meriam22 Intake VK
    25-09 Meriam22 Eerste echo
    29-09 Charise Intake VK
    08-10 Sproetje1988 Eerste echo

*Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!
    **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik (Bloemmm) jullie erop!

15. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Ben toen nog n week zwanger geweest en met 5.3 is t vruchtje gestopt met groeien... afstoten toen met week 7 door curettage

16. Ilsevr

Ilsevr Lid

18 aug 2014
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat is 17 september een topdag voor de eerste echo hier! :)
    Ik kan bijna niet wachten. Ik ben niet zo'n geduldig type dus dat gaat nog een hele uitdaging worden tijdens de zwangerschap.

Maantje ik hoop dat alles in orde is. Gelukkig is ieder lichaam anders en hoeft het bij jou niet te betekenen dat er iets mis is. Ik duim mee dat alles goed komt/blijft.

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou inderdaad ook niet gelijk uitgaan van het ergste Maantje.. Ik lees op het forum zo vaak dat bloed niets hoeft te betekenen.

Ja echt he Ilse! Ik ben ook heel slecht in wachten :D

18. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hier ook slecht in wachten maar gelukkig gaat de tijd snel als je al 2 kids hebt rondlopen die je toch wel bezig houden :-D.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, dit scheelt echt enorm!! :D. Ik verbaasde me net dat mijn banner al 4 weken en 4 dagen aangaf.... Dat is al langer dan een week geleden dat ik positief teste!

20. Maantje555

Ik doe mn best. Ik ga morgenvroeg een nieuwe kv2v5 doen en hopen dat deze donkerder is dan die van eergisteren. En dan gooi ik er meteen een cb tegenaan.... Ondertussen hoop ik dat ik morgen nergens meer last van heb ;) een heleboel hopen zoals je ziet maar ja meer kan ik op dit moment niet.... Dan ga ik ook maar proberen om 17 september de eerste echo te kunnen krijgen ;)

Deel Deze Pagina