Gimby: 30 euro is wel normaal. Soms zie je 25 voorbij komen maar ook vaak 35! Jij hoort dalijk ook het geslacht zeker met de uitslag van de nipt?
Gimby, mijn duimen draaien voor je. Hopelijk hoef je niet lang te wachten op de uitslag. Bloemmm. Veel plezier straks ( al over 10 min ) met de echo
Bloemm weet het nu waarschijnlijk al! En ligt lekker naar de kleine te kijken. Ik zet in op een meisje voor jou
Haha ik wil nu ook een echo!! Had over het hoofd gelezen dat ik ook een 3d sneak peak krijg dinsdag haha. Ben benieuwd!! Bloemmm, wat is het? Wat is het???
Haha niemand heeft het tot nu toe goed Gefeliciteerd Bloemmm!! Het staat 2-2 op het moment, wie is de volgende?
Gefeliciteerd Bloemmm! weer een jongen er bij. Hier weer bij de verloskundige geweest alles was goed. Het hartje klopte goed. voor op de lijst 3 december controle vk en 18 dec 20 weken echo
Gimby hoor jij bij nipt uitslag niet het geslacht? Wij betalen 35 eu voor kwartiertje. Vaak kijkt ze ook even snel naar hartje hersentjes etc, wel fijn vond ik dat de vorige keer!! Bloem leuk en je trekt de stand weer gelijk!! Wie zal het goed hebben als eerste hihi
Leuk bloemmm, gefeliciteerd. Gimby, al wat gehoord? Ik denk de hele tijd aan je. Hopelijk een goede uitslag. Hier zou ik 55 euro moeten betalen voor een geslachtsbepalingecho. Dat houd me ook tegen. Met 30 a35 euro had ik, denk ik, meteen een afspraak gemakt.
He dames! Weer even een berichtje van mij, ik lees nog regelmatig mee. Voel me toch nog altijd betrokken bij dit clubje en vind het fijn om te kunnen lezen hoe het met jullie gaat. Super leuk dat de eerste geslachten bekend zijn. Gimby succes vanmiddag, super spannend om te moeten wachten op zo'n telefoontje. Ik ben aan het wachten op m'n volgende ongesteldheid, hoop dat ie helemaal niet komt . Maandag al een test gedaan die was helaas negatief maar misschien was het ook te vroeg ( dat hoop ik). Ben wel weer aan het werk gelukkig, bijna een maand thuis gezeten dus blij dat ik weer aan de slag kon! Jullie nog een hele fijne zwangerschap gewenst, ik blijf lekker meelezen als jullie dat goed vinden en zal af en toe nog wel even een berichtje plaatsen! Liefs S
Ik ga zo foto's maken van de echo's! Ik ben er bij beide kinderen meerdere malen geweest en ze werkt samen met ons verloskundige praktijk, dus hoefde maar 15 euro te betalen Ze deed het beeld aan en moest zo lachen, we zagen het gelijk! Ik ook 😂. Ik zeg doe nog is!!! Ik zag het, wil het nog een keer zien Nou zo duidelijk een jongen, zelfs van de zijkant 😍. Qua praktische dingen hoopte ik heeeeeeeel stiekem op een jongen. Heb zo ongelovelijk veel spullen liggen van Ediz, zowat ongebruikt. Anders had ik zo weer alleen nieuw geshopt hoor en was net zo leuk geweest, had me niets uitgemaakt. Maar qua duo kamer ook.. Ediz kan nu zijn kamer met zn broertje delen, wilde graag dat Mira haar eigen kamer had omdat ze echt haar eigen ruimte nodig heeft. Blij blij blij dus!
** breekt even in** Gefeliciteerd Bloemmm, superleuk! We missen je in het andere topic . ** breekt weer uit**