1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Zwangernr6: wilde ze het niet veranderen? Balen! Ik ben ook net opnieuw begonnen maar meer vanwege herkenbaarheid. Wilde graag weer anoniem zijn :)

Lana: kijk dat is een mooie test! Superrrr

Charise: toen wij de tweede kregen hebben we een bugaboo donkey gekocht, erg blij mee. Vooral omdat je hem ook smaller kan zetten als je met 1 kindje weg gaat.

Annelies: welkom! En van harte :)

Mellemuis: en? Hoe reageerde je moeder? Mijn ouders weten het ook al, verder nog niemand.
    En inderdaad een echo eisen!!

Ilse: de wens voor een tweeling!! Pooh, dat heb ik echt nooit gehad. Zou uiteraard meer dan welkom zijn maar liever gewoon 1 :)

Maantje: bij onze eerste heb ik veel bloedverlies gehad tussen 4 en 7 weken en alles was toch goed! Probeer positief te blijven.

Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. Ga morgen een afspraak maken en als ik daar geweest ben dan zal ik wel pas een afspraak krijgen voor een echo. Tenzij de gynaecoloog direct een echo maakt al denk ik dat het eerste gesprek vooral zal gaan over de mogelijkheden een vroeggeboorte te voorkomen.
    Na de laatste zwangerschap werd me aangeraden om eerst een afspraak te maken voor een preconceptioneel gesprek... Maar ja het was sneller raak dan gedacht :)

2. Mipsie

Mipsie Actief lid

1 dec 2013
    127
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Mag ik ook meedoen op jullie bevallingslijst? Ik ben als het goed is 8 mei 2015 uitgerekend van ons eerste kindje :) Ik ben 32 jaar.

Ik heb al sinds gisteren af en toe en wat kramperig gevoel in mijn buik, alsof ik toch ongesteld ga worden, maar dat schijnt normaal te zijn, gezien je baarmoeder zich aan het voorbereiden is op negen maanden zwangerschap.

Spannend!

3. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hej meiden,
    @maartje; ik hoor zoveel redenen van bloedverlies die niet perse iets ergs te betekenen.. En het was bij jou ook maar een paar drupjes.. Niet te druk makrn. Je kunt natuurlijk wel je vk overtuigen dat je nu eerder moet voor een echo; stress is immers niet goed!

Kinderwagen; ik heb er stiekem overna gedacht maar ik denk dat ik tegen die tijd wel eens serieuzer ga kijken. M'n zoontje staat en loopt aan tafel en met objecten om op te steunen maar geen idee hoever hij tegen die tijd is!

@ klachten: ik heb sinds vandaag echt erge lage rugpijn.. Dat gesjouw met m'n zoontje in de maxicosi en boodschappen naar boven laten nu al z'n sporen achter! Maar even wat kalmer aan doen. De pijn zit al in m'n linker bovenbeen en ik heb geen zin in bekkenklachten.

Verder vandaag weer gewerkt en nu lekker weekend! Heerlijk morgen uitslapen en luieren met zoonlief!
    Fijne avond!!

4. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    @mipsie gefeliciteerd en welkom!!

5. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Haha ja positief denken.. Morgen de ha bellen om te vragen hoe of wat nu... En dan hopelijk afspraak maken bij de verloskundige :) bedankt voor de Hoop-berichtjes!!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gefeliciteerd en welkom Mipsie!

Herkenbaar van het dragen Lise.. Ik probeer Ediz overal mee naar toe te laten lopen en alleen als het nodig is (in bed, op de commode etc.) te tillen.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥
    Bekijk bijlage 414465
    ♥ Zwanger ♥
    Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ???
    Liefebeess 25 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ???
    Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ???
    Liselokje 26 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ???
    WanneBeMommy 23 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ???
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ???
    3butterflies 34 jaar - 1 stiefzoon, 1 *zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ???
    Lise87 27 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ???
    Melliemuis 23 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ???
    Sproetje1988 26 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ???
    Meriam22 29 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ???
    Lana85 29 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ???
    Ilsevr 30 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ???
    Werveltje 29 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ???
    Maantje555 ? jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ???
    Anneliess86 ? jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ???
    Nathalieke83 30 jaar - 2 zoons, 1 dochter - Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ???
    zwangernr5 36 jaar - 4 zoons, 1 dochter Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ???
    Mipsie 32 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ???
    Baby Love 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ???
    Angel02 36 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ???

♥ Afspraken ♥
    08-09 Bloemmm MvM
    09-09 3butterflies Eerste echo
    09-09 Bloemmm Intake VK
    10-09 Melliemuis Afspraak HA
    12-09 Zwangernr5 Eerste echo
    15-09 Liefebeess Eerste echo
    16-09 Liefebeess Intake VK
    17-09 Gimby Eerste echo
    17-09 Bloemmm Eerste echo
    17-09 Ilsevr Eerste echo
    17-09 Lise87 Eerste echo
    17-09 WanneBeMommy Eerste echo
    18-09 Lana85 Intake VK
    18-09 Lana85 Eerste echo
    22-09 Charise Eerste echo
    22-09 Liselokje Eerste echo
    25-09 Meriam22 Intake VK
    25-09 Meriam22 Eerste echo
    29-09 Charise Intake VK
    08-10 Sproetje1988 Eerste echo

*Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!
    **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik (Bloemmm) jullie erop!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welterusten meiden! Ik duik mijn bed in, ben zo moe :D

9. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Oh ja!! Maarja wat moet je anders.. Hij kan nog niet lopen! Morgen maar een rustig dagje!

Ik zit er stiekem over te denken om morgen nog een action testje te halen.. Heb nog een beetje testdrang! ;)

Haha wat heb ik er aan om te testen.. Maar het is zo leuk om te zien he!?

10. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Maantje, ik heb bij mn dochter 1 dag best heftig bloedverlies gehad en daarna opeens niet meer. Bloed is niet altijd negatief..

11. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hahaha ik herken t ik heb vanaf zaterdag elke dag getest :D
    Morgen nog een cb doen en hopen op 2-3 en dan houd ik er mee op!

12. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Mipsie: welkom! Gefeliciteerd.

Lise87: bekkenpijn, drama! Als ik jou was zou ik afscheid nemen van de maxicosi en een goede autostoel kopen die in de ligstand kan. Dan kan je je zoontje normaal tillen en dat scheelt enorm. Onze dochter van eind september zit ook al een maand in een normaal auto stoeltje kan echt prima. Wij hebben een draaibaar stoeltje, als je het geld ervoor hebt zou ik zeker die kopen.

Bloemm: slaap lekker :) ik ga ook zo

13. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Lana: ik denk dat ik zaterdag ook nog een cb doe :)
    Ik weet niet precies hoever ik ben. Dus benieuwd of er 2-3 of 3+ staat.
    Als er 2/3 staat doe ik er denk ik zondag of maandag nog een 😊

14. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Haha vinden jullie die cb's niet veel te duur!? ;)
    Een +3 is natuurlijk wel heel erg leuk!!

15. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Babylove jij dus ook een nieuw account. Ach ja, zo werkt het ook he!

Bloemmm zou jij, als je het lijstje nog een keer bijwerkt, mijn forumnaam nog even willen aanpassen aub? Van zwangernr5->zwangernr6

Ik ga morgen nog 1x testen met action. Eergister de laatste test gedaan, ook met actiontest, en die was mooi duidelijk al. Hopelijk morgen nog weer verder opgelopen!

Maantje bij mij is bloedverlies met deze termijn altijd een slecht teken geweest. Ik heb mijn vijfde zs wel een bloeding gehad bij 14 weken, toen was er niets aan de hand gelukkig.
    Maar het hoeft absoluut niet het einde te betekenen hoor! Nog wat innestelingsbloed, of een klein geknapt bloedvaatje kan het net zo goed zijn. Hopelijk stopt het gauw!

Lise ik haal die cb ook niet hoor, vind ze veel te duur! Een duidelijk streepje op een action of kv test zegt mij hetzelfde. En bovendien zou ik me dan zorgen gaan maken als er nog 1-2 weken op staat, terwijl het bijv al 2-3 'moet' zijn.

Hier is het soms nog een beetje onwerkelijk om weer zwanger te zijn. Dan ben ik druk en denk er niet aan en dan ineens denk ik: he, ben ik wel echt zwanger? Herkenbaar?

16. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    @Maantje Ik wil je niet ongerust maken maar bij mijn zwangerschap zei iedereen: beetje bloed kan geen kwaad. Toen bleek het bij mij uit te draaien op een miskraam. Het was mijn 1e zwangerschap dus ik geloofde de anderen dat het geen kwaad kon. Toen het mis bleek was ik enorm geschokt omdat ik het helemaal niet had zien aankomen. Ik had liever gehad dat iemand mij had verteld dat het wel mogelijk mis kon zijn. Niet dat ik er veel meer aan gehad had, en ik had het niet kunnen voorkomen, maar ik was alleen tijdens de echo die ik toen kreeg dus moest het in m'n eentje op dat moment dragen. Ga er vanuit dat het niets is, omdat er later ook bruin bloed bij zat. Als je sex hebt gehad, kan het ook nog een gesprongen adertje zijn omdat alles daarbinnen nu wat gevoeliger is. M.a.w. luister maar niet naar mij, wacht het gewoon af :)

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Reageer morgen weer op iedereen hoor, nu veel te moe. Sorry!

Vandaag kwam er een vriendin en dacht doe de CB-test en hoop op een 3+ maar kwam helaas een 2-3 te staan weer. Wel balen, maar goed het is ook geen ramp. ;) Had gewoon langer moeten wachten.
    Waren even naar de action gegaan en had ik ook zwangerschapstestje meegenomen nog, dus die gedaan vanmiddag. 2 knalstrepen. :D Zal zo even foto plaatsen.

Ik wil heel graag de bugaboo donkey, maar denk dat mijn man daar steil van achterover gaat vallen haha. Zat op marktplaats te kijken, daar zijn ze tweedehands net zo duur als nieuw haha.
    Had er 1 in de buurt gezien die staat voor 950 euro haha. Maarja kan moeilijk nu al een wagen gaan kopen.
    Nouja we zullen het zien.

Slaap lekker alvast meiden.
    Morgen 5 weekjes zwanger hihi. Ik weet het gewoon alweer 1,5 week.

18. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL
    oh, wat een geklets! Erg leuk :) helaas niet de tijd nu om uitgebreid te reageren, maar ik lees alles wel hoor!

Pff, het voelt net alsof dit mijn eerste zwangerschap is, ik weet gewoon niks meer over voeding die ik wel/niet mag. Ik zal mij er weer eens in verdiepen :) tot op de dag van vandaag nog geen klachten, af en toe wat kramp in buik maar daar houdt het dan ook mee op. Daarom voel ik me nog niet echt zwanger haha. Bij T was ik vanaf het begin kots en kots misselijk, kon niet meer werken daardoor zelfs niet met medicatie. Dat heeft 4,5 maand geduurd!!! Ik hoop dat dat mij nu bespaart blijft :)

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    De test van vandaag met middagurine.
    4 weken & 6 dagen zwanger.

20. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Supergoed! Balen dat de cb t niet aangaf, daarom doe ik die dus niet :D

Maar deze test is duidelijk zat toch!

Ja die kinderwagens zijn zo duur! Wij hebben eerst ook op mp gekeken voor n tweedehands joolz, maar daar vragen mensen ook zoveel voor! Uiteindelijk met 400 euro korting nieuw besteld (goed zoeken en op aanbiedingen letten!).

Liefebees hopelijk deze zs niet zo misselijk!

Deel Deze Pagina