Wij willen het niet weten, maar ik ben wel jaloers op jullie echo's. Gelukkig mogen we woensdag naar de VK en dan hoop ik voor het eerst het hartje te horen. Ik vind het ook wel spannend. We hadden 10-10 de eerste echo en ik heb sindsdien niets gehoord of gezien. Iedereen vraagt hoe het gaat met de zwangerschap en mn buik is nog megaplat en ik heb verder geen klachten, dus ik weet t niet zo goed. Wel fijn om een teken van leven te krijgen! Dan mag ik hopelijk ook een afspraak maken voor de 20-weken echo. Dat valt voor mij precies in de kerstweek dus ik hoop dat ik ook met 19 weken mag en dat ze dan nog tijd heeft Ik ben vorige week de hele week thuis geweest met een hevige verkoudheid en ga morgen weer aan het werk. Hopelijk leef ik nog een beetje als ik thuiskom. Overigens ben ik blij met dit actieve groepje op het forum! Het is fijn om jullie belevenissen te lezen en af en toe even mijn ei kwijt te kunnen.
@zondag14 Spannend hoor, na zo lang pas weer een echo! En dat je buikje nog plat is, is heel normaal, bij mijn moeder (zo zei ze), begon je het pas met 5 maanden te zien, en zo hoor ik veel meer van dergelijke verhalen. Maar als je strakjes je echo weer hebt, voel je je heel even weer op en top zwanger. Maar een week later was dat bij mij weer weg haha, want ik voel nog niet zo veel...
Ik sta er wel op maar er ontbreken nog wel wat dingetjes zag ik, dus hierbij; MamaVanNuNog2, 15 mei 2015, 32 jaar, 3e kindje, 2 dochters Bedankt voor het aanvullen alvast!
Aahh! Leuk, weer mooie echo's! Goed te zien ook al zeg, zo vroeg ! WOWW! Hier wil mijn vriend het nog steeds niet weten... maar ik krijg steeds meer en meer de kriebels als ik dit lees, al die uitslagen pfooee!
Wat een hoop echo's zijn er weer gemaakt! Volgens mij zijn de meisjes in de meerderheid of vergis ik me?
Opnieuw een jongetje erbij En Smaaltje leuk dat je het weet Hier echt helemaal verkouden... Neus dicht, keel dicht en geen stem meer... Mrge nog een late verjaardagsbijeebkomst vr lyana haar verjaardag... Drukte alom dus... En vanavond weet ik of we het huis hebben... Spannend... Wat betreft laatste zwangerschap of niet... Ik denk dat we vlak na dit frummeltje nog voor een laatste keer zwanger gaan!! want als ik zie hoeveel lyana en chayenne aan elkaar hebben kan ik me moeilijk plaatsen bij het idee dat dit meisje dan zo "alleen" is maar daarna stop ik er ook mee hoor haha... En wie weet verander ik nog van gedachte als de ret van de zwangerschap en bevalling pure horror word ofzo... Je weet maar nooit Fijne dag dames
Wat leuk dat zoveel al weten wat ze krijgen. Ik moet wachten tot de 20 weken echo. Heb mijn vriend gelukkig zover gekregen dat we het wel willen weten. Bij de andere 2 wisten we het niet namelijk. Ik denk wel dat we het geheim gaan houden, als t lukt... Hier verder druk met verjaardag van de jongste. Hij wordt morgen 5 dus ben opzoek naar een leuke traktatie. Gelukkig is snoep niet verboden op school!
♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥ Bekijk bijlage 428014 ♥ Zwanger ♥ Beitsche 29 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 26 april 2015 - ??? Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 27 april 2015 - JONGEN! Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 29 april 2015 - JONGEN! Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 30 april 2015 - JONGEN! Lise87 27 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 30 april 2015 - ??? Liefebeess 25 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Liz0104 25 jaar - 2 dochters, 1 *zoon - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - MEISJE! Lana85 29 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - MEISJE! Babymaantje 28 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? WanneBeMommy 23 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ??? Miss Smit 36 jaar - Derde kindje - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ??? Smaaltje 34 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ??? Isabelle37 37 jaar - 1 zoon, 2 bonuszoons - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - MEISJE! Baby Love 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? Amber05 36 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Melliemuis 23 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Ilsevr 30 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ??? Anneliess86 28 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ??? Mipsie 32 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ??? Werveltje 29 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 6 mei 2015 - ??? Maantje555 25 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 6 mei 2015 - ??? Manon92 22 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ??? Sunkissed 27 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ??? Zwangernr6 36 jaar - 4 zoons, 1 dochter Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN! Veense 38 jaar - 1 dochter Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN! Linii 28 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ??? Kheyra 34 jaar - 1 zoon Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? MMD86 28 jaar - 1 zoon Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? Sprankelkind ? jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 9 mei 2015 - ??? Zondag14 29 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 9 mei 2015 - ??? Anne2408 35 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 10 mei 2015 - MEISJE! Ikke101 41 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 11 mei 2015 - MEISJE! NowComplete 36 jaar - Derde kindje Uitgerekend op: 11 mei 2015 - ??? Jess93 21 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 12 mei 2015 - ??? Gosh 32 jaar - 1 zoon Uitgerekend op: 13 mei 2015 - ??? ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter Uitgerekend op: 14 mei 2015 - ??? Mar10e 31 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 14 mei 2015 - ??? MamaVanNuNog2 32 jaar - Derde kindje Uitgerekend op: 15 mei 2015 - ??? ♥ Afspraken ♥ 09-11 Smaaltje Geslachtsbepaling Echo 10-11 Sprankelkind Controle VK 11-11 Werveltje Controle VK 11-11 Beitsche Controle VK 11-11 Melliemuis Geslachtsbepaling echo 11-11 Mipsie Geslachtsbepaling echo 12-11 Zondag14 Controle VK 13-11 Lana85 Controle VK 13-11 Miss Smit Controle 13-11 ZaZou Consult Gyn 13-11 Jess93 Gratis echo Utrecht (Geslacht) 14-11 Lana85 Geslachtsbepaling Echo 15-11 Sprankelkind Geslachtsbepaling Echo 15-11 WanneBeMommy Geslachtsbepaling Echo 15-11 Anneliess86 Geslachtsbepaling echo 16-11 Smaaltje Geslachtsbepaling Echo 17-11 Melliemuis Controle VK 17-11 Jess93 Controle VK 20-11 Baby Love Controle Gyn & Cervixmeting 21-11 Maantje555 Geslachtsbepaling Echo 24-11 ZaZou Controle VK 24-11 Anne2408 Geslachtsbepaling echo 26-11 Isabelle37 Controle VK 27-11 Smaaltje Controle VK 29-11 Werveltje Geslachtsbepaling echo 03-12 Anneliess86 Controle VK 05-12 Bloemmm 20 weken echo 08-12 Charise Controle VK 08-12 Charise 20 weken echo 10-12 Isabelle37 GUO 11-12 Lana85 20 weken echo 15-12 Melliemuis 20 weken echo 16-12 Maantje555 20 weken echo 16-12 Miss Smit 20 weken echo 16-12 Beitsche 20 weken echo 16-12 Mipsie 20 weken echo 17-12 Anne2408 20 weken echo 18-12 Anneliess86 20 weken echo 19-12 BabyMaantje 20 weken echo 29-12 ZaZou 20 weken echo ♥ Sterretjes.. ♥ *7+2w 3butterflies *9+2w Simmer *10+2w Pitahaya *11+3 Meriam22 *Wijzigingen in kleur aangeven graag, dan pas ik (Bloemmm) ze aan!
♥ Voorgevoel Geslacht ♥ Bekijk bijlage 428013 Lana: Jongen / Geslachtsbepaling: Meisje Baby love: Meisje Werveltje: Jongen Charise: Jongen / Geslachtsbepaling: Jongen Lise: Meisje Jess: Meisje Melliemuis: Meisje Anneliess: Meisje Beitsche: Meisje Bloemmm: Meisje / Geslachtsbepaling: Jongen Maantje555: Jongen Sprankelkind: Meisje Zwangernr6: Meisje / Geslachtsbepaling: Jongen Liz0104: Jongen / Geslachtsbepaling: Meisje Miss Smit: Meisje ZaZou: Meisje BabyMaantje: Jongen Smaaltje: Jongen Moedersmooiste: Jongen Gimby: Meisje / Geslachtsbepaling: Jongen Isabelle37: Meisje / Geslachtsbepaling: Meisje MamaVanNuNog2: Meisje
Goedemorgen meiden! Fijne dag allemaal vandaag Mira is op de PSZ, Ediz gaat zo even slapen. Vanmiddag moeten we op controle bij de tandarts en daarna gaan we gezellig de stad in. Vanavond eten we bij mn vader, dus druk druk.
Goedemorgen allemaal, Ff een kort berichtje van mij. Hier gaat alles goed. Heb alleen een druk weekend gehad en ben nu erg moe. Ik lees later alles ff terug. Ik moet nu met mijn studie bezig, dus dat ga ik nu maar eens doen Groetjes
De stand jongens-meisjes is mooi gelijk zie ik... Afgelopen zaterdag de eerste echt grote aankoop gedaan ivm de komst van de kleine: een nieuwe auto gekocht! Een Toyota Aygo is echt te klein voor een gezin van 4. Dus 1 van de 2 Aygo's ingeruild voor een Toyota Verso-S. Over een week of 3 is hij er al, dus heb ik ook mooi de ruimte om de grote babyspullen te halen... Verder wordt het vandaag een stoffig dagje: de inhoud van 8 boekenkasten naar beneden sjouwen en daar in de lege kasten zetten, en dan ook nog op zo'n manier dat er wat terug te vinden valt Ik ben historicus en heb dus een beetje veel (ergens tussen de 1500 en 2000) boeken... En het grootste deel daarvan stond op het kamertje waar de baby in komt te slapen, dus werk aan de winkel!
Terug van controle alles was prima hartslag 140 en fundushoogte n_3 dus al best hoog. Over 4 weekjes weer terug 8dec Nu tot zaterdag afwachten geslacht
Weet iemand of je in de stad ookj tshirts kan kopen met een tekst erop voor bekendma kin zwangerschap . Voor mujn zointje
Leuk die langer wordende lijst! Grappig dat het telkens 'groepjes' dicht bij elkaar zijn die hetzelfde geslacht krijgen! Ben benieuwd hoe de rest verloopt. Hier even op de bank met een kopje thee. Vanmorgen oudste naar de psz. Heb het huis aan kant gemaakt dus vind t wel wrer genoeg geweest Ik heb zooooon zin om te babyshoppen of kamertjes klaar te maken. Maarja kan nog niet echt he haha Fijne dag meiden!
Terug van een heerlijk weekendje weg! Echt genoten van de kindjes! Steeds benieuwder naar het geslacht van dd volgende spruit! Ben behoorlijk overtuigd van een meisje!
Haha sprankel je typte op je telefoon? En gelijk weer zwanger hier achter aan lees ik pfffff ik vond na 14 maanden al best snel maar de negen maanden op negen maanden af regel is niet aan jou besteed ? Na mij zwangerschap had mijn lijf echt wel even nodig om te herstellen.. Ik mag donderdag weer naar vk wel fijn weer even luisteren Ik heb vandaag (uit vervroegde nesteldrang die ik nog niet kwijt kan ofzo) een lijst met klussen gemaakt die ik tijdens mijn verlof wil doen. Uhh ik hoop dat uk niet voor d day komt hahahaha anders red ik t nooit Ik dacht vandaag laatste keer mvm gehad te hebben stonden er gewoon weer twee kratten voor de deur haha nou oké zucht puf dan pies ik nog wel een weekje door. Was er beetje klaar mee...
Ja hihi doe nou steeds via tel omdat ik wegens verhuizing bij ouders woon en mujn laptop is kapot dus voorlopig even zo. Maar ooo zo irritant typen. En lange stukken lukt bijna niet. Over tijdje komen er weer langere stukjes vanij hoor hihu. Nu even op de achtergrond
Hey meiden!! Hier ff berichtje van mij! Het gaat hier ook goed. Nog wel vaak moe, hebben meer daar last van? Maar ook lekker druk met werk en zoonlief! En maagzuur begint te komen.. Getver, dat heb ik niet gemist sinds de vorige zwangerschap. Fijn dat er zulke goede berichten zijn. En meisjes en jongens lopen gelijk op.. Spannend!! Ik had manlief bijna zo ver om deze week voor een echo te gaan. Maar ik heb geen zin om met een man die eigenlijk geen zin heeft te gaan. Heb het dus maar aan de kant geschoven. De bepaling laat nog zo'n 3 weken op zich wachten.... Woensdag moet ik weer naar de vk. Ik heb mijn collega's nog steeds niet verteld dat ik zwanger ben maar miet er nu geloof ik wel aan geloven. Ik krijg een buikje!! Ik vond het wel lekker dat ik nog niet steeds allemaal vragen kreeg over hoe het gaat enzo... Tja