♥ BLOEM ♥ van harte gefeliciteerd!! Ben super blij voor je! Een broertje of zusje (gokje! haha) voor Mira en Ediz! Alle andere dames ook gefeliciteerd, geniet er allemaal van.
Hahaha dank je jmay!! Jij alweer 16 weken, wat gaat dat snel. Gaat het allemaal goed? Dank je prinsessa!
Ik ben ook heeeel voorzichtig blij.... Afgelopen dinsdag positief getest, donderdag nog een keer, en vrijdag een clearblue gedaan. (1-2 weken) Laatste menstruatie 21 juli, maar ik heb een onregelmatige cyclus en m'n ovulatie was volgens mij aan de late kant. Ik denk dus dat mijn uitrekendatum rond 3 mei ligt, en niet op 27 april zoals de berekeningen doen. Kan nog alle kanten op met mijn vervelende historie, eerst deze maar eens goed vast laten plakken en de eerste 12 weken doorkomen. De streepjes worden donkerder, en dinsdag of woensdag zal ik er nog eentje doen. M'n laatste miskraam werden ze niet donkerder, dus is wel een slecht teken wanneer dat gebeurt, zoals ze altijd al zeggen. Al met al erg spannend. Leuk om na een bewogen jaar weer hier mee te kletsen! Gefeliciteerd voor allen die hier al positief hebben getest. Zullen we afspreken dat niemand in deze groep een mk krijgt??
Owww, en voor de lijst, ben inmiddels alweer 34, dit is mn 2e kindje, heb al een stiefzoon en een doodgeboren kindje afgelopen jaar... dus eigenlijk mn 3e. Vind dat altijd lastig op dit forum. Ik ben medisch risicogeval dus moet in zkh bevallen. Officieel moet ik met 5 wkn mn eerste echo hebben ivm bbm zwangerschap vorig jaar die leidde tot miskraam. Ze willen nu alle risico's in beelt hebben. Maar ik wil niet weer moeten wachten tot een hartje, dus ik ga gewoon lekker eigenwijs pas met 6.5 weken een afspraak laten inplannen en ik zeg nu nog niets. Ik word er zo gestressd van, het wachten op een afspraak en nu er nog niets staat, scheelt dat.
Hallo dames.... Dit clubje is veel actiever hihi. Ik had maandag bij zwangerschapsclubs een topic geopend voor de 1-15 mei mama's maar er kwam maar niemand, nu sinds gisteren 2 leden daar. Maar miss handiger om allemaal in 1 clubje te kletsen. Stuur ik die ook wel even hierheen. Ik ben Charise, 27 jaar en zwanger van ons 2e kindje. We hebben een dochter van 11 maanden. Was nog niet helemaal de planning om nu al een kindje te krijgen, maar 1x niet echt opgelet en raakkk! Was echt even erg wennen, maar zijn er nu suuuuper blij mee!! We weten het dus al sinds maandag, was toen 10 dpo. Testjes lopen mooi op. Had toen een action test gedaan en een digitale clearblue, die waren duidelijk. Vandaag een clearblue met indicator met middagurine gedaan en 2-3 weken zwanger. Helemaal leuk. Moet nog even geduld hebben voor de eerste echo, maar gaat goedkomen. Het is toch weer heel spannend. We hebben de echo de dag voor de eerste verjaardag van onze dochter. Vertellen willen we waarschijnlijk doen als we de 1e verjaardag van Sophia vieren. Iemand had het idee om haar een boekje uit te laten pakken dat gaat over grote zus worden, dus heb al leuke boekjes gevonden. En dan hopen dat de hint duidelijk is. Of een shirt uit laten pakken waarop staat grote zus. Ik weet het nog niet. Vind het lastig. Voor op facebook o.i.d. vind ik allerlei super creatieve ideeën maar om het in het echt te vertellen kom je toch al gauw op dezelfde dingen neer. Nouja we moeten dus even proberen om nog 5 weken ons mondje dicht te houden. Gegevens voor op het lijstje: Charise, 27 jaar, 2e kindje, 1 dochter. 22 september - eerste echo 29 september - intake vk
Mijn broer had fopspenen in de koffie gedaan en een lepeltje erop gelegd zodat ze onder bleven. Zodra ze het lepeltje roeren of oppakken omdat ze bijvoorbeeld niets in de koffie drinken, komt het speentje bovendrijven. Leuk met oma / opa / tante / oom Afgelopen jaar hadden wij mn stiefzoon op de foto gezet met de 12w echo en die op facebook geknald. Leuke reacties, alleen liep het uiteindelijk wat minder leuk af, maar that's life...
Dat met die speentjes is ook erg leuk. Heb nog even om er over na te denken hihi. Oh mijn uitgerekende datum is 1 mei 2015 haha. Vergeten te zeggen.
Hoihoi, ik kom ook graag meekletsen! Ten eerste, gefeliciteerd iedereen Ik heb afgelopen donderdag positief getest, en gisterochtend hadden we een positieve clearblue 1-2 weken! Het is wel weer ff wennen want het is in april en juni misgegaan. Maar ik kijk er nu heel positief tegenaan. Vind het weer heeeul spannend Ik ben trouwens 23 jaar, volgens de interwebs ben ik uitgerekend op 4 mei.
Proficiat mede-mei-mama's! Ik ben Liselot (Belgische), 26 jaar en zwanger van m'n 2e kindje. Donderdag een positieve test gehad en vandaag (14dpo) een clearblue met "zwanger 2-3" als resultaat. Deze ochtend bloed laten trekken en hcg staat op 194 1e echo staat op 23 september 18U30 gepland.
Gefeliciteerd meiden! Leuk dat jullie mee komen kletsen hier Hebben jullie allemaal een afspraak met de verloskundige gemaakt voor de echo of in het ziekenhuis? Hier een echo, met 7,5 week in het zh en daarna hopelijk snel naar mn verloskundige.
Ik moet sowieso naar het ziekenhuis vanwege medische indicatie... Had een superleuke verloskundige maar zij mag mij niet meer helpen, dus moet ik rechtstreeks door naar de gynaecoloog...
Ik heb nu gewoon de verloskundige gebeld en krijg daar ook een echo. Voor mijn dochter hebben we in de MMM gezeten vanwege PCOS, (daarom dus ook extra speciaal dat het nu spontaan gelukt is) en toen kreeg ik ook nog een echo in het ziekenhuis. Kreeg toen met 7 weken echo bij de verloskundige, met 9 weken in het ziekenhuis en met 11 weken de termijn echo. Wij kunnen kiezen om voor de 20-weken echo en andere medische echo's naar een echocentrum of het ziekenhuis te gaan. Had vorige keer dan voor het ziekenhuis gekozen, die doen namelijk ook in 3d kijken hihi Had dus met m'n dochter met 9, 20 en 31 weken echo's daar en ook foto's in 3d gekregen, superleuk. Dus wil dit keer weer naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het word eigenlijk?
Ah super leuk! Nieuwe meiden erbij! Zit nu in de trein naar huis, ga straks thuis gelijk lezen en jullie op de lijst voegen
Oh wat leuk in 3d al die echo's! Zal ik ook eens vragen Ja wil dolgraag weten wat het wordt en jullie? Waarschijnlijk bij 15 weken een geslachtsbepaling Hebben jullie een voorgevoel? Bij mn dochter wist ik zeker dat het een meisje zou worden, nu echt helemaal geen voorgevoel da's toch vreemd
Ik wil graag weten wat het wordt... onze babykamer is al klaar, maar dan werken we gewoon met kleuraccenten. Dus met de 15-16 weken een pretecho. Die ga ik misschien weer in eindhoven laten maken bij het Fontys, of bij Samsung om 4d te testen Erg leuk en als het gratis is, helemaal meegenomen. Ze moeten toch op iemand kunnen oefenen he! Edit: ik denk nu een meisje... Maar het zou me echt niets uitmaken, zolang het maar gezond is