Bedankt voor de felicitaties en welkomstberichtjes! Mooie knaller, Charise! Op zich wel logisch dat je nog 2-3 weken krijgt toch? Ik zie aan je banner dat je nu ongeveer 5 weken bent, dus het zal er net om hangen. We hebben precies een week verschil, ik ben morgen 4 weken zwanger Ik kreeg gisteren mijn eerste positieve test onder ogen. Vandaag nog eentje gedaan (de middelste):
Wauw wat een knaltest!! Ook mooie testjes mipsie!! Ik ben een beetje verliefd geworden op de donkey door jullie.. Vooral degene met een licht groene kap! Voorlopig doe ik het nog maar met m'n Cameleon.. Maar stiekem kijk ik al wel naar nieuwe bekleding.. Hebben jullie al een voorgevoel wat het geslacht van je kindje is? En had je het, eventueel, de vorige keer goed? Ik dacht een jongen en het was een jongen.. Nu weet ik het nog niet! 😉.. Neig naar jongen!
Wauw meiden ik hoor hier niet thuis hoor maar ik was vorig jaar een mei mama. Ik beviel op 1mei Allemaal van harte gefeliciteerd en hopelijk volgend jaar mooie mei kindjes!
Ik heb nog geen idee wat het geslacht van dit kindje is. Eerst maar eens 12 weken voorbij zijn, de termijn dat ik mijn vorige kindje kwijtraakte... Durf nu nog niet teveel te fantaseren
Ben ook nog niet zo bezig met het geslacht... voelt nog veel te onwerkelijk Ik denk nog steeds dat ik elk moment ongesteld kan worden.
Elke keer als ik naar de wc ga gluur ik toch even of ik geen bloed zie. Ach zal vanzelf wel afnemen. Ik doe mijn laatste cb pas als ik 5 weken en paar dagen ben. Er moet dan natuurlijk wel echt 3+ in beeld komen
Ik heb nog zo'n 6 stuks van die dipsticks over, dus ik doe er gewoon elke dag nog een tot ze op zijn.. hopelijk dringt het dan meer door
aaaah, dankje wel!! Lief van je Ennu geslacht, ik heb een ligte voorkeur naar een meisje, daarom denk ik dat het een jongen wordt haha! Maar als het een hij is, zeker welkom <3 <3 Zolang het maar gezond is <3
Haha mijn moedet snapte het niet helemaal. Ik zei 'in mei moet je sowieso even langskomen' en zij had iets van okeee, hoezo? 'Tel de maanden maar eens na.' Mijn stiefvader had het direct door maar mijn moeder bleef echt even natellen voordat het door drong haha. Maar ze was echt superblij!
Wat leuk Melliemuis!! 😄 M'n man en ik dachten het gisteravond even gezellig te maken samen in bed, maar ik kreeg me toch een onwijze kramp!! Leek wel een wee. Hele buik deed pijn. Duurde uur daarna zakte t alweer gelukkig. Was echt even bang dat t mis zou gaan. Hoewel ik weet dat t niet kan door sex. Maarja je weet maar nooit. Maar geen bloed niets gezien dus zal gewoon door de prikkeling zijn gekomen. Las ook dat sommige erge baarmoedercontracties kunnen krijgen. Kan t van de vorige zwangerschap niet herinneren. Nou ik ga weer verder slapen. 😉
Wat gaan jullie hard! Ik heb net even bij gelezen probeer zo veel mogelijk te onthouden. Ik las iets over kinderwagens. Wij hebben een bugaboo en we kopen zo mee rij plankje voor erachter. Als de baby wordt geboren is hij bijna 3. Klachten. Ik ben met vlagen wat misselijk moet wel telkens wat eten en heb wel last van lage rug pijn en buikpijn. Welkom nieuwe zwangeren. Ik ben trouwens 28 jaar voor het lijstje. verder weet ik het ff niet meer. morgen gaan wij een weekendje naar center parcs dus zal na het weekend meer gaan reageren. Slaap lekker allemaal ( ik ga het ook weer proberen)
Ik kon zojuist niet meer slapen en lag te piekeren dus toch maar test gedaan. Cb gaf met 4weken en 1 dag 2-3 weken zwanger. Dat is wel mooi op schema qua hcg dan toch? Ook mn kv2v5 dus wat donkerder dan de laatste 2 testen.. So far so good.... Ook geen bloed of oud bloed meer gehad... Dus blijf hopen.. Nog meer mensen die zo slecht slapen?
Maantje mooie test en 2-3 is zeker mooi op schema! Maar verlies je nu nog steeds bloed of is het bij die paar druppels gebleven?
Ik word ook wakker met de gedachte ben ik nog wel zwanger???? Net cb 2-3 gehad, straks mijn ouders vertellen. Maar zo eerst naar de kapper en dan een weekje op vakantie. En laat het nu net een hele mooie nazomer week worden
Het hcg dat die clearblues meten zijn ook maar gewoon bepaalde marges. Als je op internet kijkt zie je dat die waardes bij iedereen anders kunnen zijn. Bij m'n dochter had ik met 4+2 nog 1-2 weken staan. Terwijl een vriendin met die termijn 3+ had. En allebei hebben we een gezonde dochter gekregen dus eigenlijk zegt t heel weinig. Maar het is wel leuk om te zien. Ik was gisteren te vroeg voor mn 3+. Wou m Eigenlijk zondag pas doen maarja... 😉
Nee geen bloed meer. Waren echt 2 druppels en savonds beetje licht roze afscheiding.. Denk inderdaad dat het van een innesteling is of wellicht druk zetten... Ik ga proberen positief te denken e testen lopen op dus daar geeft moed!
Ja ik snap wat je bedoeld. Is natuurlijk ook wel zo maar het geeft me wel iets meer zekerheid nu ik het echt zie staan.. Over ruim een week ga ik voor de 3+