charise hier t zelfde ik had ook astma klachten van kids af maar medicijnen werden minder en na 1e zwangerschap niet meer. nu heel sporadisch. de oproep blijft wel komen maar ik kan ook heel goed zonder heb ik gemerkt. Ik doe de kleine in de bak en mijn dochter op het plankje. of dochter in buggy en kleine in draagzak. of we kopen toch een duo wagen. via mp zijn er ook heel mooie exemplaren voor weinig. ligt aan t merk natuurlijk, donkey blijft zijn prijs houden dus als je die wil kost het veel maar andere merken voldoen ook prima! joggingbroeken, ik haal ze bij hm. positiekleren, jaa toch vooral de broeken zitten echt wel veel lekkerder. SHirt nog niet echt nodig maar acht ik heb best leuke dus waarom niet hihi
Ik ben ook ongeveer 3 kilo aangekomen tot nu toe, zit op 64 kilo nu.. Hier niet meegedaan aan moeders voor moeders, dus niet het probleem met de flessen. Wou wel graag meedoen, maar was hier niet erg praktisch. Super dat veel van jullie wel meedoen!! @ Liz, succes met verhuizen enzo @Jess, super dat het hematoom weg was!!! @griepprik, hier kan ik hem ook halen ivm werk. Maar dat doe ik nooit, dus nu ook zeker niet. Hier vandaag de eerste spulletjes gekocht, ik heb een kinderwagen van Koelstra gekocht. Oud-collega had deze nog staan in supergoede staat, dus neem hem van haar over. Erg blij mee. http://www.koelstra.com/nl/mambo-daily-combi-zand Verder een draagzak van Babybjörn. Altijd handig. Ik ben ook op zoek naar positiebroeken, zitten idd stuk fijner. Maar ik vind dat er maar weinig is
Dragers zoals de babybjorn zijn niet ergonomisch en slecht voor de heupjes en rug van je baby. Beter een ergonomische drager of draagdoek gebruiken. Kijk bijv eens op Home Zie het verschil in een ergonomische drager en niet-ergonomische drager:
Graag gedaan. Mocht je overwegen een ergonomische drager aan te schaffen, bij Ooiebeest krijg je korting als je je niet-ergonomische drager inlevert
Even kijken of het nog lukt overal op te reageren... Ik heb de laatste jaren ook de griepprik gehaald ivm mijn werk. Dit jaar ook niet gehaald. Mijn jongste zoon heeft tot 3,5 jaar in zijn ledikant gelegen. Hij probeerde er nooit uit te klimmen en is nogal klein dus dat ging prima. Ik heb die witte kannen van mvm bewaard voor na de bevalling. Dan kan plassen nog wel eens pijn doen en als je dan naspoelt met lauw water met behulp van het handige witte kannetje, prikt het veel minder. Verder ben ik opzoek naar een boekje dat gaat over de baby in mama's buik. Iemand een idee voor een leuk boekje voor 5 en 7 jarige? Ik heb ook een draagdoek, ideaal!!!
Ik ben pas bij de derde begonnen met een draagdoek omdat zij veel behoefte had aan contact met mama. Wat een uitkomst! Had de doeken van bykay, vond ze heerlijk! Enige nadeel vond ik dat ze zo snel uitzakken, het is rekbare stof dus als kindje er even inzit dan zakt ie steeds een beetje. Iemand een tip hiervoor? Heb overigens wel alleen de eerste maanden gedragen.
Een geweven doek lijkt me zo moeilijk, dan moet je wel altijd precies goed knopen of niet? Is deze in verschillende maten?
Voorlopig hier geen draagdoek denk ik. Even kijken hoe het gaat zonder. Griepprik heb ik ook niet. Succes met huizen liz! En melliemuis, wat irritant dat je zo ziek bet terwijl je juist wilt aankomen! Beterschap! Hier: whaaaa!! Vandaag te horen gekregen dat we het huis in rockanje hebben! 1 december de sleutel en 1 januari over, hectisch en spannend! En geen kerstboom dit jaar 😞 maar! Voor een goed doel De babykamer lekker in rockanje gaan inrichten. Het strand op 400 mtr afstand en mijn hele familie in de buurt. HEERlijk!
Gefeliciteerd mer jullie nieuwe huis!!! Hihi ik ben niet zo n draagdoek fan. Heb wel mini monkey carrier en die af en toe gebruikt. Vriendinnetje heeft ergonomische drager wat een zak is maar beetje met idee van doek. Voor t eerste jaar, die mag ik tzt lenen.
Oké heel wat bij gelezen.. Even denken! Wat een super leuke taart Annelies! Leuk een meisje gefeliciteerd. Kinderziektes; de 5e of 6e ziekte is wel gevaarlijk voor een zwangere geloof ik. Wat jij uitlegt klinkt Eem beetje als krentenbaard. Niet gevaarlijk, wel vervelend. Draagdoek; ik heb een tricotslen. Ook zo'n elastische. Best veel gebruikt bij mijn zoontje. Straks denk ik ook voor de kleine, maar ik ga ook nog eens kijken voor Een duo wagen. Zl is 1,5 als de kleine er is, dus die kan ik niet hele stukken laten lopen. Tip; heel strak knopen. Wel een gewurm om de kleine er in te krijgen.. Maar dan blijft ie lekker zitten. Ledikant; de kleine gaat een half jaar in de wieg op onze kamer. Dan zien we wel verder. Jess; wat goed dat het weg is en je weer lekker naar de vk kan! Aankomen; nu een kilo denk ik. Ik heb nu ook echt een beetje een buikje dus dan vind ik het prima!
Ja dat strakke knopen helpt inderdaad wel maar vind het soms dan zo zielig, gevoel dat het voor kindje niet lekker zit. Dubbelwagen is wel makkelijk hoor! Wij hebben de donkey en gebruiken hem nu weer als enkele wagen voor de derde, dalijk dus weer dubbel. Wij kopen weer een co-sleeper voor de baby! Vind dit echt een top uitvinding
Gefeliciteerd babymaantje! Wij kijken wel eens bij de motorraces in Rockanje. Is super leuk daar en een heerlijk strand.
Draagdoek is inderdaad heerlijk. Heb zelf een tricot slen, 2 geweven draagdoeken (Amazonas en een Girasol), en een Tula draagzak. Hihi. Ga de kleine ook weer dragen. Draag mijn dochter nu ook nog steeds. Een geweven draagdoek draagt veel fijner, knopen is heel simpel. Genoeg filmpjes te vinden op internet. Babybjorn is inderdaad niet ergonomisch. En een minimonkey moet je ook mee uitkijken. Komma houding kan de luchtpijp blokkeren. Gewicht, sta op -3 tot nu toe. Morgen eens wegen en kijken hoe het er nu voor staat. Maar ben ook wat te zwaar dus is alleen maar goed hoor dat afvallen. Ik eet genoeg hihi.
oooh wat erg ik ben even naar de supermarkt gereden voor een zak zoute pocorn! ik had er zo zin in hebben jullie trouwens ook steeds trek in milkshakes? elke x als we lang een frietboer rijden denk ik aan een milkshake! ( heb er nog geen op ) aankomen uuh eigenlijk geen idee ik woon bij mijn ouders in al een maand en die hebben geen weegschaal staan. wel heb ik sinds 2 dagen ineens een buik ik schrik er zelf van. dezelfde buik had ik bij mijn zoontje pas met een week of 25!
Oh wat leuk Miss Smit! Ik heb al heel mijn leven in Rockanje gewoond, ben er opgegroeid, dus voor mij is het sowieso thuiskomen. Ik heb als puber erg lang bij de 'alpenrosebar' gewerkt, op de 2de slag. Met de motorrace hadden we altijd een lekker dagje hihi.. Misschien heb ik je welleens een drankje gebracht op ons terras? hahaha