Maantje555 gelukkig heb je geen bloed meer verloren. Mooie testjes allemaal. Slapen jullie ook zo slecht? Ik ben elke nacht wel 1 tot 2 uur wakker
Spanningen? Ik lig nou juist in coma... ben echt erg moe. Gelukkig duurt dat maar tot week 12 of zo...
Ja slaap ook slecht. Vooral vroeg wakker zo rond 5u en dan kan ik niet meer in slaap komen totdat over een uurtje de wekker gaat... Grom
Lana fijne vakantie! Zo veel meiden mooie knaltesten!! Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd. Slapen: slecht momenteel maar de jongste is erg verkouden. Fijne dag iedereen!
Geniet van je vakantie! Ik had je trouwens een PM gestuurd hier helaas geen vakantie maar hoef ook niet vroeg te beginnen dus dat scheelt
Maantje: Ik slaap ook superslecht. Maar dan kruip ik gewoo n lekker tegen vriend aan en wacht ik tot het ochtend is. Gelukkig is het bijna weekend.. Annelies: Fijne vakantie!! Zoooo de misselijkheid is toegeslagen hoor. Heb mezelf naar het kantoor moeten slepen. Ik mag ook thuis werken als ik het niet trek maar dan heb ik echt de neiging om te slapen. Ik ga nu ook met de bus naar het werk dus hoop dat ik niet ineens moet kotsen straks haha. En vandaag 5 weken. Kwam er een week geleden achter dat ik zwanger ben haha.
Goedemorgen meiden! Hier al een bezoekje naar de supermarkt gedaan, kwam er vanochtend ineens achter dat ik nog maar 1 luier had. Dus snel die luier aan gedaan, kids in de kleren, zelf aangekleed, met zn drietjes ontbeten en op naar de winkel. Haha Mooie testen meiden!! Nieuwe meiden weer welkom! Slapen: Ik lig echt in coma.... Slaap nu ook 1/2 uur in de middag met de kids mee, en dan ben ik 's avonds om 21.30 alweer zo moe! Ediz is verkouden, dus die was veel wakker vannacht. Hier voor de rest een rustig dagje vandaag! Ik ga ook van de week nog een CB doen voor de 3+.
Hier begon de misselijkheid 2x met precies 6 weken.... Dus ik ben al aan het aftellen. Zou het zo fijn vinden als het me dit keer bespaard bleef!
Hier is de misselijkheid inmiddels volop aanwezig, met mn dochter duurde het gelukkig maar tot 9/10 weken, dus ik heb de goede hoop dat het ook snel weer voorbij is. Al moet ik er niet aan denken om nog 5 weken zo misselijk rond te lopen. Slapen gaat hier opzich wel goed, alleen nu gaat opeens mn dochter lopen spoken s nachts. Dus ik word nu wakker van haar..
Goeiemorgen meiden, Nou de kramp is gelukkig weg, was echt best wel eng hoor. Misselijkheid, nog nergens last van gelukkig. Maar bij m'n dochter begon het pas met 10 weken, best wel vreemd haha. Met 16/17 weken was ik er vanaf. Nouja we gaan het zien. Slapen, van de week met de nachtdiensten ging het heel slecht, maar heb nu vannacht best wel goed geslapen. Behalve m'n dochter die dan even wakker werd vannacht, maar ja dat is niet zo erg. Ik kan morgen m'n nieuwe moederfiets eindelijk ophalen. Wacht er al een tijd op, heb het via m'n werk via fietsenplan gedaan. Kan ik eindelijk eens gaan fietsen met Sophia.
Hallo dames! Ik doe ook graag mee. Ik ben 6 mei 2015 aan de beurt! Ben natuurlijk heel blij! Eigenlijk zoek ik iemand om mee te appen. Wil iemand dat? Vind ik een stuk persoonlijker heb liever 1 of 2 dames met leuk contact dan 100 vage op de site. Als je wilt graag pb dan geef ik mn nummer! Clearblue gaf bij mij 1-2 aan op 12 dpo! Hoop op leuke reacties.
Welkom nieuwe meiden! Van harte gefeliciteerd! Ik heb me toch maar laten verleiden tot een testje; action! Wat heerlijk!! Tijdens het doorlopen stond de streep er al en hij is zo mooi donker!! 😉 Ik voel de hormonen wel hoor.. Beetje zwaar in m'n onderbuik en wat hangerig, moe! Maar tot nu toe nog niet misselijk gelukkig!! Fijne Zonnige dag allemaal!
Lekker fietsen Charise!! Mooie test zeg Lise! Welkom nieuwe meiden, gefeliciteerd! Hier even een uurtje geslapen, gelukkig werd Ediz wakker want het levensecht dromen is weer begonnen! Heb ik bij beide gehad. Ik droomde dat ik onder de waterpokken zat . Gezellig dus haha
Zal de nieuwe meiden en afspraken vanavond even op de lijst zetten. Manlief is net thuis en neemt de kinderen over, ik ga even een cake bakken
Hier ook al de meest vreemde levensechte dromen. Voor ik positief testte, droomde ik al over een tweeling, twee jongens en een paar dagen geleden over nog een miskraam. Vannacht weer zo'n gekke droom over mijn oude werk in NL. Ben benieuwd waar mijn brein mij vanavond weer mee verrast..
Wij hebben woensdag onze intake bij de VK en 6 oktober pas onze eerste echo.....dat wordt afzien, duurt nog zoooo lang....