1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Bij mijn geslachtsbepaling woog onze dochter met 16.2 al 173 gram.... Is dat zoveel dan? Vrouw van de echo zei dat ze goed groeide haha. Ze liep 3 daagjes voor qua omtrek van het hoofdje.. Ik lees ook overal dat ze veel minder zouden wegen met dit termijn....

2. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Bloemmm: vervelend he HG. Tot hoe lang heb jij er last van gehad? Ik ben nu 16 weken en nog steeds erg misselijk. Ik gebruik Zofran (vrij nieuw middel) en die zorgt er in ieder geval voor dat ik niet meer spuug. Bij mijn eerste zwangerschap was ik tot week 24 misselijk. Hopelijk gaat het nu sneller over. Ik kan helaas nog niet werken en ik moet echt mijn energie weer opbouwen.

Ik heb trouwens op 23-12 de 20 weken echo en weet dan eindelijk wat we krijgen. Mijn gevoel zegt weer een jongen. We zullen zien!

Meiden wat kletsen jullie lekker veel. Lukt me niet om alles terug te lezen en te reageren, maar ik lees wel regelmatig mee.

@Aangekomen: niks. Ik ben juist 6 kilo kwijt, maar dat is echt door de HG en de ziekenhuis opnames. Bij mijn eerste zwangerschap was ik 7 kilo afgevallen in het begin, later wel 14 kilo aangkomen dus uiteindelijk een plus van 7 kilo :)

3. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Bedankt meiden! Kan ik eindelijk gaan shoppen :D

Mir: ik heb er ook nog last van. Niet standaard elke dag maar soms 4 dagen niks een dan weer ineens 3 ochtenden achter elkaar overgeven. Heel vervelend! Nu dus ook misselijk, twijfel of ik naar werk zal gaan...

4. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ja was echt super leuk! Mijn studente was alleen echt nog niet handig met dat apparaat. Had ik niet verwacht omdat ze al binnenkort examen hebben, toch? De 2e deed het wel beter en heeft leuke plaatjes en filmpjes geschoten :)
    Zo raar om dat jochie zo te zien schoppen enzo maar dat ik gewoon niks voel! Hoop dat ik het binnenkort ook ga voelen!

5. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Gefeliciteerd Jess. Super leuk!

6. zondag14

zondag14 Actief lid

22 jul 2014
    246
    46
    28
    Vrouw
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Je begint bij mij sinds deze week heel klein beetje een buikje te zien. Qua gewicht ook nog bijna niets gegroeid (0.4 kg).

Maandagavond had ik een proefles Zwangerfit van Mom in balance. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Hardlopen, opdrukken, allerlei oefeningen waarvan ik dacht dat ik ze beter kon vermijden. Maar het was heerlijk weer buiten dus ik voelde me inderdaad fit na een uurtje.
    Gisteren ben ik voor het eerst naar zwangerschapsyoga geweest. Heel anders, maar dat was sowieso erg fijn. Over Zwangerfit twijfel ik nog.

7. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Hoi hoi ik kom ook weer even voorbijvliegen :)
    Heb gezien dat er weer een aantal geslachten bekend zijn :) superleuk!!!
    Wij zijn verhuisd maar het is nog enorm druk met uitpakken en het thuisgekomen creëeren. :)
    Vandaag 18 weken zeg :) klinkt echt al enorm ver :)

8. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Zwangernr6: hoe was de echo vanmorgen? Geslacht gelijk gebleven? Of toch een meisje?

9. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Lief dat je aan me denkt!
    Mooie echo gehad en toch een jongen. Kan dus de hoop op n meisje echt laten varen, ik krijg echt m'n vijfde zoon!

10. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Fijn dat de echo leuk was! En een 5e zoon is natuurlijk ook wel heel erg bijzonder als snap ik dat je je dochter een zusje gunde!

11. werveltje

werveltje Niet meer actief

Jess superleuk!!! hier nog 1 nachtje slapen voor ik het weet:D

haha zwangernr6, toch een jongen!

Hier is buik niet meer te verbergen, kreeg vandaag voor het eerst vragen van mensen die het niet weten....

12. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Dus toch jongen nummer 5! Jammer dat je de hoop los moet laten, maar ook wel prettig om het te weten, dan stel jeje er ook gewoon op in lijkt me. Is bij mij precies andersom. Heb nu 2 meiden en heb nu 'de hoop' op een jongen maar alles wijst op weer een meid. Ga daar dan ook wel een beetje vanuit, maar voelt wel als 'loslaten van de hoop' inderdaad.

Klinkt heerlijk zondag14! Fijn om toch beetje intensief te kunnen sporten.

Leuk als anderen het ook gaan zien he Werveltje! Veel plezier morgen, wat is jouw voorgevoel? Ben benieuwd of jij het nu wel eens bij het rechte eind hebt haha.

Lekker weekend! Geniet ervan iedereen.

13. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik doe nog aan squash en aquajoggen gaat nog prima. Squash zal niet tot t einde gaan maar aquajoggen hopelijk wel. Woensdag begin ik met zwangerfit, dat zijn oefeningen die vooral bekkenbehoud bevorderen. Ben benieuwd wat ik er van vind.

Ik had twee evhoscopisten die het wel aardig konden. Had ze ook al eens eerder gehad. En ze vroegen me terug voor examen omdat ik een fijn proefpersoon was :D dus met 21 weken nog een echo daar en dan is t klaar met de echo's haha

14. Zwangernr6

Mamavannunog2 dat is ook zo, ik kan t nu echt loslaten en me erop instellen en dat is fijn! Het kindje is nu in onze gedachten ook ineens 'echt' nu we weten dat het weer een klein jongetje is, we de naam weten en echt gericht kunnen shoppen, dingen maken, geboortekaartjes kijken enz :)
    Hoop dat jouw droom wel uitkomt en je nu toch een jongen krijgt!

Werveltje leuk zulke reacties!! Ik werd al bij 6 weken gefeliciteerd door bekenden en onbekenden, dat voelde wel een beetje ongemakkelijk :(

15. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Och wat is m'n muurschildering schattig geworden, de nieuwe baby kamer met Jip en Janneke, met behulp van m'n beamer... :)

Bijgevoegde bestanden:

16. werveltje

werveltje Niet meer actief

Jaaaa zeker leuk die reacties van anderen! Maar vind het ook gek aan de andere kant dat nu iedereen kan zien dat je zwanger bent en je geheimpje niet meer bestaat haha.

Mijn voorgevoel is een jongen, maar waarschijnlijk dan een meisje als ik net zo goed ben in het voorspellen als de rest haha. Ik ben zo benieuwd!

Leuk behang zeg! Hier nog niks aan kamertje gedaan.

17. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ikke: wat mooi zeg!! Ben je nou de hele nacht door gegaan?
    Slim idee om het met je beamer te doen. Scheelt behoorlijk geld als je het zelf doet!

18. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Werveltje: heb je vandaag echo?

19. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Wauw Ikke, dat is een leuke muurschuldering. Super leuk!

@ werveltje, veel plezier vandaag met de echo

20. Zwangernr6

Ikke supergaaf geworden!

Werveltje spannend hoor!!

Deel Deze Pagina