bloemmm; gefeliciteerd met je zwangerschap!!! echt super leuk een broertje of zusje voor ediz en mira.
Nee geen last van.. Ik heb een hele snelle spijsvertering en de vorige keer ook geen last van gehad. Wel voelt m'n buik anders! Vinden jullie het ook zo spannend tot de eerste echo? De dagen kunnen mij niet snel genoeg gaan!!
♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥ Bekijk bijlage 414624 ♥ Zwanger ♥ Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Liefebeess 25 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Liselokje 26 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ??? WanneBeMommy 23 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ??? Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? 3butterflies 34 jaar - 1 stiefzoon, 1 *zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? Lise87 27 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? Melliemuis 23 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Sproetje1988 26 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Meriam22 29 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Lana85 29 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ??? Ilsevr 30 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ??? Werveltje 29 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ??? Maantje555 ? jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ??? Anneliess86 28 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ??? Nathalieke83 30 jaar - 2 zoons, 1 dochter - Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? Zwangernr6 36 jaar - 4 zoons, 1 dochter Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? Mipsie 32 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? Baby Love 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ??? Angel02 36 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ??? ♥ Afspraken ♥ 03-09 Maantje555 Intake VK 08-09 Bloemmm MvM 09-09 3butterflies Eerste echo 09-09 Bloemmm Intake VK 10-09 Melliemuis Afspraak HA 12-09 Zwangernr5 Eerste echo 12-09 Baby Love Eerste echo 15-09 Liefebeess Eerste echo 16-09 Liefebeess Intake VK 17-09 Gimby Eerste echo 17-09 Bloemmm Eerste echo 17-09 Ilsevr Eerste echo 17-09 Lise87 Eerste echo 17-09 WanneBeMommy Eerste echo 18-09 Lana85 Intake VK 18-09 Lana85 Eerste echo 22-09 Charise Eerste echo 22-09 Liselokje Eerste echo 25-09 Meriam22 Intake VK 25-09 Meriam22 Eerste echo 29-09 Charise Intake VK 06-10 Maantje555 Eerste echo 08-10 Sproetje1988 Eerste echo *Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen! **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik (Bloemmm) jullie erop!
Hier ook een opgeblazen gevoel! Heb ook echt een darmen buikje . Eindelijk... Ik zit heerlijk gedoucht en al op de bank! Manlief zet zo even thee en ik heb een cake gebakken, met slagroom en chocolade saus. Kijken jullie ook TVOH vanavond? Ik heb er weer zin in!
Ik kreeg van mvm bericht dat ik nog een test kon krijgen om er een beter gevoel aan over te houden. Wel een goed idee. Dan doe ik hem met zes weken nog eens. Al knalde mijn test de dag erna wel al maar ik vind het wel een fijn idee om die test een knaller te krijgen. Ik vind appen ook leuk, mijn juni 2013 groepje is later in de zwangerschap ook op de app over gegaan (althans een gedeelte) en dat zijn de meiden die ik nu ook nog steeds spreek en eens per kwartaal zie. Nu vind ik het forum nog erg leuk maar idd op een gegeven moment is wat persoonlijker ook erg leuk. Miss dat we tzt over kunnen in een club zodat het besloten is? Kletst voor de anonieme ook beter Ik zit in de Ardennen. Dochter sliep groot deel in de auto dus dat was ideaal. Prima huisje hier. En mijn ouders hadden al een vermoeden. Paar dagen weet ik t en nu hadden ze t al door dat ik geen wij tje had gedronken. Maar ze vinden het wel erg leuk.
Ik moet tegen die tijd maar even kijken of ik over wil op de app. Ik vind het nu best hier, heb aan de mei en april mama's toendertijd ook maar een paar meiden overgehouden waar het echt mee klikte en spreek ik ook nog dagelijks, zie ze ook etc. Maar weet niet of ik nog zo'n app kan bijhouden. Maargoed dat zien we dan wel weer Is wel fijn als de kindjes er zijn en je allemaal in die gebroken nachten zit haha..
Fijn dat je nog een test mag doen Lana! En leuk dat je ouders het leuk vinden!! Geniet van jullie vakantie.
Voelt bij mij alsof het ook niet al te lang meer gaat duren... Sterkte!! Moest even bijlezen. Weer veel gekletst vandaag. Zit even gigantisch te balen nu. vl vertelt me net dat hij niet bij de echo kan zijn want zijn collega werkt thuis en er moet iemand op kantoor zijn. Heb bijna het idee dat hij het niet belangrijk genoeg vindt.... zucht. 1e keer dat ik een mk had, was ik ook alleen dus ik voel me hier echt NIET goed bij :'(
ik hoop inderdaad dat dit de eerste en laatste keer is! Man man, dit gedeelte van de zwangerschap niet gemist.... Nu denk ik dat het een jongetje word, omdat ik mij ook zo bij T voelde!
Ohh meiden wat kunnen jullie gezellig kletsen Heb veel gewerkt deze week en heb nog niet bij kunnen lezen. Probeer het dit weekend even..
manlief naar dokterswacht. Ik ben erg draaierig in het hoofd en zojuist flauwgevallen bij de trap. Dokterswacht gebeld, ik hoef niet langs te komen maar schrijven een recept uit voor dit weekend van emafasene. Draaierig kan verholpen worden door iets zoet ( bloedsuiker wellicht laag) maargoed, ik hou niks binnen. Dus hopelijk doet emafasene snel haar werk...
hé, dat is inderdaad balen zeg snap dat je je er niet goed bij voelt! Tijdstip naar later van echo kan niet?!?