1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Dank je wel Lana,lief!

2. veense

veense Niet meer actief

Hebben jullie het ook zo koud? Ik kan deze winter gewoon niet warm worden lijkt het wel... Alsof de kleine al mijn brandstof verbruikt voor zichzelf. Gisteren om half 8 in bed gekropen, half uurtje later dochter uit bad gevist en in bed gestopt (is 8 dus kan dat al alleen) en er zelf ook direct weer ingekropen. Klokje rond in bed gelegen dus, moet ik vaker doen!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik slaap ook erg slecht de afgelopen dagen. Ben voortdurend wakker en mijn liezen doen inderdaad ook pijn.. Voor de rest nergens last van op de harde buiken na..

Wat noemen jullie de baby leuk allemaal haha! Bij Ediz zeiden wij steeds mini :p. Maar nu zeggen we gewoon baby.

Gimby succes met de 20 weken echo vandaag!!!

Wij zijn 4 jaar getrouwd vandaag, maar manlief werkt helaas gewoon. Dus morgen maar even een lekker taartje maken om het te vieren :D. Kunnen we die na de 20 weken echo eten. Hopelijk is alles goed, heb er wel alle vertrouwen in.

4. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Ik heb het ook zo vreselijk koud. Moest gisteren mee naar het voetballen van de jongste. Uur langs de lijn terwijl het vroor. Ben op een gegeven moment maar mee gaan voetballen... Had het zooo koud.

5. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk dat we een witte kerst krijgen...

6. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Haha leuke namen allemaal. Maar goed dag we nog even hebben om 'echte' namen te verzinnen. Zouden anders toch gekke kaartjes worden haha.

Gimby succes vandaag!

Gefeliciteerd Bloemmm. Hoop dat de taart lekker smaakt morgen!

Hier ook zoooooo koud. Draag meerdere lagen maar vind het echt nog steeds continue koud. Heb ook echt al weken steenkoude voeten, niet warm te krijgen gewoon brrrr.

Gisteren dan toch de eerste aankoop gedaan, starterset Avent flesjes op de kop kunnen tikken via kennis die dr. Brown is gaan gebruiken vanuit het ziekenhuis dus nog nieuw n doos voor helft van de prijs! Dat is lekker winkelen haha.

7. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Haha hier noemen we hem Peanut, omdat hij op een pinda leek bij de eerste echo haha!

Hier nog even genieten van de laatste dag (ook nog eens mijn verjaardag, sweet 24!). Morgen vliegen we weer terug. Begin hier net lekker te wennen :D

8. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hier ook af en toe slecht kunnen slapen. Inslapen gaat wel, maar als ik dan rond 4.00 of 5.00 wakker wordt, dan kan ik niet keer slapen. Terwijl ik echt nog wel moe ben.

Ook hier heb ik het constant koud!! Brrr..... Ik krijg het gewoon niet warm.

@ Gimby. Succes met de echo vandaag.

Ben de rest alweer vergeten :) sorry meiden.

9. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    @ Melliemuis. Gefeliciteerd!

Hier noemen we de kleine gewoon baby. Dat is ook wel zo duidelijk voor de oudste twee :)

10. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Wij noemen de baby "spruit" of "ukkie".

@Bloemmm: gefeliciteerd met jullie trouwdag.

@slapen:hier ook slecht. Gelukkig niet elke nacht, maar als ik slecht slaap ben ik overdag misselijker dan als ik een goede nachtrust heb. Mijn zoontje slaapt al weken bij mijn schoonouders zodat ik er in ieder geval niet vroeg uit hoef. Als ik vroeg op moet en slecht heb geslapen is de misselijkheid helemaal niet meer te doen.

Werken jullie allemaal nog? Ik lig er al vanaf week 9 uit helaas. Maar ik hoop dat het na 20 weken weer wat beter gaat en ik miss weer kan gaan werken.

@koud: hier ook hoor. In bed valt het wel mee gelukkig, maar draag wel een lekkere warme pyjama.

11. zondag14

zondag14 Actief lid

22 jul 2014
    246
    46
    28
    Vrouw
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Het gaat hier gelukkig goed en vrijwel zonder klachten. Niet misselijk en ook qua slaap niet anders dan anders. Ik ben inderdaad nog gewoon aan het werk gelukkig. De kinderen in mijn klas leven helemaal mee dus dat is leuk!

Eet smakelijk!

12. werveltje

werveltje Niet meer actief

Feli Melliemuis!

Hier voel ik me ook wel goed, ik werk nu nog gewoon 32 uur. Hoop dat het lang zo blijft.

Verder weinig kwaaltjes, behalve slecht slapen. Maar ja dat halen we in het weekend wel in!

Succes Gimby!

13. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    gimby hoe is het gegaan?

ik ben vrijwel klachtenvrij dus ik werk gewoon lekker door :) Zou er niet aan moeten denken eigenlijk ook nu al thuis te zitten. Met mijn dochter had ik veel meer klachten dus ging het werken maar halfslachtig, blij dat ik nu wel gewoon mijn ding kan doen.

gisteren wezen gymen voor het eerst met zwanger fit, was best leuk!

14. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Hoi meiden...

Lise succes met je guo :)

Hier noemden we de baby wormpje haha :) nu noem ik haar bij haar naam :) al lekker wennen...

Slecht slapen hier ook... En het helpt niet dat ik elke ochtend om half zes moet opstaan :p geraak niet zo goed uitgeslapen en heb ook altijd koud.

Bloemm heb ik ook al veel last van harde buiken... Was het inderdaad ook al gewend van de vorige. En het is mss ergens logisch met zo druk te zijn geweest met die verhuis... Ma ik pas toch maar wat op, bij de vorige deden die voorWeeen ook altijd iets... Ontsluiting pf verweekte baarmoederhals... Due dingen :(

15. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Bloemmm. Gefeliciteerd met je trouwdag.

16. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    hier slaap ik gelukkig goed. ik heb het ook zo steenkoud! maar heb een elektrische deken. heerlijk! die zet ik aan voordat ik naar bed ga, dan is het niet zo koud meer.
    Buiten heb ik het ook zo koud.. pff en mn tepels gaan dan zo'n pijn doen!! au!!! eigenlijk alleen maar als ik het koud heb.
    verder ook weinig kwaaltjes gelukkig, dus werk nog gewoon en lekker aan het verhuizen.
    wel blij als dat straks achter de rug is, vanaf januari ga ik netjes 3 dagen werken tot mijn verlof, dat geeft wel overzicht.
    Nu zijn het allemaal losse uurtjes hier en daar, maar door een extra dag werk hoeft dat straks niet meer, en stop ik met die losse uurtjes, dat scheelt heel erg in energie.

17. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Bloem gefeliciteerd met je trouwdag en voor morgen veel plezier en succes!!

Gimby moest s middags toch of was ze later? Benieuwd naar de plaatjes :)

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bedankt meiden!!

Liz vervelend ja, goed in de gaten houden dan ook hoor!

Koud: Ik ben normaal heel warmbloedig, maar bij deze (en ook Ediz zijn) zwangerschap heb ik het ook enorm koud! Ging na de bevalling weer over haha.. Heb ook een elektrisch dekentje :p

Gimby ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is!

Ik ben morgen om 15.10 aan de beurt, laat jullie uiteraard weten hoe het ging! Met hopelijk mooie echo foto's :D. Ga nu lekker mijn bedje in met verse linde thee en een bakje fruit.. Kindjes liggen er ook in. Ik ben stront verkouden, dus ga maar een tijdschrift lezen en dan optijd slapen. Manlief is morgen gelukkig vrij!

19. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Hoi meiden!

Bloemmm gefeliciteerd met je trouwdag!!

De echo was prima, hartje zag er goed uit, maag en blaas gevuld, dus alles lijkt te werken daarbinnen :D Rugje dicht, buikje dicht en het lipje zag er ook netjes uit.
    Ben zoooo opgelucht.

Vanmiddag meteen gaan shoppen ;)

Iedereen die binnenkort de 20wkn echo nog heeft, hopelijk net zo'n mooie uitslag en dan met zn allen écht op die roze/blauwe wolk..

Bijgevoegde bestanden:

20. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Leuk leuk en, gefeliciteerd net die mooi uitslag. Dat je (een vd) eerste van een mooi rij van zulke uitslagen bent :)

Deel Deze Pagina