1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Zou kunnen kijken of ik kan verzetten maar het idee erachter was dat ik zelf op dinsdag altijd vrij ben en ik wil niet dat ze het op mijn werk weten. Kan wel een doktersafspraak zogenaamd inplannen maar ze zijn erg nieuwsgierig en ik wil nog niets loslaten eerlijk gezegd... ivm bemoeizucht wat vorig jaar ook optrad. Maar goed idee, ik denk er over na

2. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Liefebees: jeetje meid wat vervelend! Hopelijk knap je gauw een beetje op!

3. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    3 butterflies: jeetje balen zeg! Misschien afspraak verzetten?

4. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Melliemuis: bij mijn eerste zwangerschap was ik ook zo vreselijk verstopt. Ook zakjes movucolon (als ik het goed onthouden heb) voor gekregen.
    Eet gebroken lijnzaad bij je ontbijt, dat helpt heel goed!

Bloemm: je hebt het maar druk met de lijst! Genoten van je cake? Ik heb ook tvoh gekeken. Mijn man is een avondje weg.

Lana: wat fijn en lief van mvm! Al zal de laatste test je vast al gerust gesteld hebben!

5. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Liefebees das vroeg al zo misselijk :(

Butterfly snap dat je je er niet goed bij voelt om alleen naar de echo te gaan.

Hier steeds enorm vroeg wakker en kan dan niet meer slapen. Heb ook alweer behoorlijk last van m'n bekken, helpt ook niet mee om een fijne lighouding te vinden.
    Misselijkheid is nog maar heel lichtjes aanwezig gelukkig.

Wie vind het leuk om op fb een besloten clubje mei-mama's op te richten? Vriendinnen van mij die dit najaar uitgerekend zijn doen dat ook en dat schijnt erg gezellig te zijn, een besloten club.

6. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    Goedemorgen.

Gesloten fb groep is ook leuk! Heb ik ook met nov mama's.
    Lana fijn dat je nog eens mag testen
    Butterflies zou t ook niet leuk vinden om alleen te gaan is toch een bijzonder koment.
    Darmen hier juist het tegenovergesteld ik kan heeel makkelijk nu. Kan ook zijn dat ik heel veel thee drink...
    Misselijk ej jakkes hopelijk gaat het snel beter met de medicijnen..
    Tvoh was weer heel leuk om te kijken.

7. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik wil ook wel in de fb groep :) hier heel onzeker vandaag. Vanochtend beetje oud bloed gehad.. Maakt me heel onzeker of t wel allemaal goed gaat. Heb gelezen dat dit met de innesteling te maken kan hebben en zeker omdat ik 2 dagen geleden beetje licht rood bloed had 2 druppels en nu oud.. Maar ik ga toch woensdag aan de verloskundige vragen of ik echt niet eerder mag dan 10 weken zwanger.... Ik ben echt zo onzeker... Mag ik eindelijk zwanger zijn, heb ik nauwelijks symptomen buiten moe zijn, langzamerhand iets gespannen borsten en menstruatie krampjes en dat maakt me zo onzeker.... Vooral als ik lees dat jullie al zo misselijk zijn en zo..mn vriend heeft er alle vertrouwen in en weet dat alles goed zal gaan. Maar ik kan niet wachten tot de 12 weken voorbij zijn....

8. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL
    #448 Liefebeess, 30 aug 2014
    Laatst bewerkt: 30 aug 2014
    hier een goede nacht gehad! Om 11 weer een pil, even spiegel opbouwen in mijn lichaam :) echt verschrikkelijk, ik ben nu 5 weken en gisteren hondsberoerd. Hopelijk gaat het vandaag beter :) ML is een dan extra werken, T slaapt bij mijn ouders ik lekker rustig aan doen. [

@butterflies. Zoo herkenbaar! Collega's kunnen zich overal mee bemoeien, pfff. Al wel veder met je vriend er over gehad? Wat jij er van vind en welke gevoelens er boven komen??

@beslotenclub, ik heb inderdaad ook een op Facebook en vind het altor ook wel gezellig. Via zwangerschapspagina kan ook een besloten club worden aangemaakt als ik het goed heb?

@maantje: Hier is het normaal om met 8 weken naar verlos te gaan en een eerste termijn echo te hebben! Ik snap wel dat je je wat onzeker voelt..maar niet iedereen wordt misselijk en hebben de zelfde klachten. En bloed, dat zou mij inderdaad ook super onzeker maken! Gewoon bellen verlosk. om eerder een afspraak te maken! En anders een vroege ech op eigen kosten!?!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    He bah meiden, niet leuk dat jullie je nu al zo naar voelen!
    Liefebeess hoop dat de Emesafene werkt bij je! Ik heb ze bij 2 zwangerschappen gebruikt en hielp goed. Hoop alleen dat het me dit keer bespaard blijft, al dat spugen!

Mijn cake smaakte goed gelukkig :D
    Wat balen zeg Butterflies! Hopelijk valt er iets te regelen..

Ik blijf liever de eerste periode hier. Als dan de kindjes ofzo er zijn, wil ik best over op FB.

Goedemorgen natuurlijk op deze mooie ochtend :D

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik kan wel even een besloten groep aanmaken voor de dingen die jullie hier niet willen plaatsen. Zoals foto's etc.

11. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL

dat is een goed plan! Vooral als de buikjes beginnen te groeien en we massaal kamertjes voor de beebs stylen!!

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb een groepje gemaakt voor alle prive dingetjes,
    Iedereen van de lijst is uitgenodigd en de groep is alleen te zien door ons (uiteraard). Dus daar kan je al je privé dingetjes kwijt

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben zo vrolijk en blij, maar ik kan nog niet zeggen waarom :D
    Moest alleen even kwijt hoe blij ik ben 😂 Jullie zien het zo vast ook wel😂

14. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36

Goedemorgen meiden!! Ik geloof dat er al op me gewacht wordt!! ;) ik had vanmorgen een hele mooie positieve test in mn handen dus volgens mij is bloemmm daarom zo blij:p:D
    Ben uitgerekend rond 13 mei. Mn ei is waarschijnlijk iets later geweest dus ik ben al iets later gaan zitten qua datum.

15. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL

ik ben benieuwd!!!!

@zazou: welkom :D

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jaaaaa, daarom ben ik zo blij :D :D

17. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Gefeliciteerd zazou!!!!!

18. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Gefeliciteerd zazou!

19. Mipsie

Mipsie Actief lid

1 dec 2013
    127
    2
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en welkom, Zazou!

@hier: vanochtend ineens een veel donkerder testje dan de afgelopen drie dagen :D

Bijgevoegde bestanden:

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zo, deze test maakt mijn lijstje echt helemaal af!
    Heb nog een CB liggen voor de 3+ en dan ben ik voldaan.

Deel Deze Pagina