Zo wat fijn dat er al goeie echo's zijn! Mooi zeg! Hier heftig aant verhuizen. Door de verhuizing wel de 20 weken echo ergens anders, dus heb hem nu maandag de 15de al! En niet de 19de. Dus hopelijk maandag alles goed en dan weten we of t een jongen of een meisje is!
Wat heerlijk die goede echo's en prachtige plaatjes meiden! Toch weer een spannend moment hè!? Lekker genieten nu. Ik ben nu 2,5 kilo aankomen. Bij mijn zoon uiteindelijk 14 kilo aangekomen en zonder moeite eraf dus ik maak me er niet druk om! Staat bij jullie de kerstboom al? Ik heb wat gezellige lampjes opgehangen.. Maar geen kerstboom dit jaar.. Hopelijk voor kerst nog verhuizen naar weer een tijdelijk huis. Vrijdag getekend voor ons eigen nieuwbouwhuis en die zal waarschijnlijk van het zomer klaar zijn! Zin in!
Fijn lana en charise beide een goede echo!! Charise mooi plaatje van jullie mannetje!! Ik mag morgenmiddag!! Hier afgelopen zondag de kerstboom en kerstdorpje opgezet, altijd gezellig weer deze tijd!!
Fijn die goede echo's Charise en Lana! En wat een mooi foto Charise!! Ik kan ook niet wachten tot de 20 weken echo maar helaas nog even geduld tot de 24e.. Hier 4 a 5 kg aangekomen tot nu toe, vind het best meevallen! Ik weet dat het niet van snoepen komt dus dan vind ik het prima Kerstboom gaan wij hier vanavond neerzetten! Succes en veel plezier morgen Zwangernr6! We zien t berichtje/plaatje wel weer langskomen!
Ik moet nog wachten tot maandag haha! Ben dan precies 20 weken! Hier gisteren weer bloed moeten prikken. Als mijn ijzer weer onder de 11 zit moet ik aan de ijzerpillen en mag ik waarschijnlijk niet in het geboortecentrum bevallen. Dus even voor me duimen!! Ook begin ik 16 maart aan de bevallingscursus. Isjgratis, dus waarom ook niet. Zo Nederlands ben ik dan weer wel. En voor de lijst: 12 januari controle VK 26 januari OGTT
Afgelopen weekend pretecho gehad: even mama en zoon tijd. Met twee andere kleine mannen rondrennend thuis was het echt even tijd dat ik een momentje nam voor baby#3 . Hij lag lekker met zijn armpjes te spelen, het was een 2d/3d echo. Op een gegeven moment schakelde ze naar 3d en meneer kruist zijn armen voor zijn gezicht hahaha Super grappig om te zien. Hij heeft het mooiste gezichtje dat je kunt bedenken, schitterend klein neusje, mooie lippen en oogjes. Echt leuk om te zien. Maandag de 22ste de 20 weken echo, kijk er ook wel weer naaruit. Weer mijn kleine mannetje kunnen zien. @namen: we noemen het wanneer we samen zijn bij zijn echte naam, wanneer de kinderen om ons heen zijn heeft hij gewoon baby. We zijn zo blij met zijn naam. Alle drie de kinderen hebben straks dezelfde eerste drie letters van hun voornaam hetzelfde, en het is ons gelukt om 3x een andere klank te vinden. (ok dat is een beetje krom gezegd, maar goed hoop dat het wel overkomt). Heeeeel gaaf om straks de jongens te kunnen vertellen. Ook over zijn tweede naam zijn we het nu zo goed als eens. @kleertjes kopen: ondanks dat ik eigenlijk nog alle kleertjes van de oudste bewaard heb, ben ik toch alweer redelijk losgegaan met het kopen van nieuwe dingen en dingen op marktplaats. Moet mezelf nu echt een halt toeroepen, anders heeft hij straks alles maar 1 keer aan. hahahaha @klachten: ik moet het afkloppen, maar ben echt op dit moment klachtenvrij. Ondervind echt nergens last van, kan me goed bewegen, rug voelt prima, ok soms sta ik een beetje stijf op van de bank en moet ik echt wel gaan plassen als ik aandrang heb anders loopt het niet goed af, maar ik knijp mijn handjes samen voor hoe ik me nu voel. Iedereen succes met de 20 weken echo deze week en geniet van de dikke buiken!
Ik mag van mezelf even niks meer kopen, heb nu genoeg kleding in de maten 50/56/62 en 68 dus ze kan de eerste paar maanden wel vooruit Maar het is zo leuk, en er is zoveel leuks... maar ja straks heb je weer teveel en dan kunnen ze het niet aan... en voor je het weet zijn ze er weer uitgegroeid.
Dankje jess!! Haha melliemuis veel plezier op je cursus! Nowcomplete wat fijn zo lekker genieten van kijken naar je ventje! Leuk dat jullie uit de naam zijn! Wij zijn ook zo blij met de naam voor ons mannetje! Werveltje het is ook allemaal té leuk he!!
Zo, ik ben aan de positiekleding... Vandaag met m'n mammie positiekleding gekocht, want m'n broeken gingen echt niet meer dicht en ik liep alleen nog in joggingbroeken rond waar ook de elastiek niet lekker ging zitten. Wat een heerlijke broeken die positiebroeken! Super toffe positiekleding bij de H&M, gelijk thuis aangedaan, zit zoooo lekker!
Heerlijk he Ikke! Ik heb zowat alle positiebroeken van h&m die ze maar hebben. En zit idd heerlijk. En ook gewoon leuke kleding. @zwangernr6 jaaa teveel leuke dingen, maar nu stop ik echt met kopen. Kan altijd nog en wáárschijnlijk krijg je ook veel. Volgende week de babykamer halen, kan ik alles lekker opbergen
Ik heb ook een positiebroek van de H&M en ik draag hem eigenlijk constant haha, hij zit echt goddelijk!! En die band is lekker warm
Haha ja ik wist niet dat die dingen zooo lekker zaten! Morgen met mijn ouders naar Tilburg, gaan we een kinderwagen kopen. Ze gaan volgende week heel lang naar Spanje, komen net een maandje voor de verwachte bevallingsdatum terug, dus besloten ze om morgen gezellig alvast een leuke kinderwagen te kopen. Leuk kadeau!! Super leuk, kan ik er alvast tegenaan kijken...
Meiden heb jullie een beetje laten versloffen. Heb het druk gehad met van alles en nog wat. Een week schilders over de vloer gehad, drukte met Sinterklaas, jullie kennen het allemaal wel. Ik ben blij dat die beste man weer terug naar Spanje is! Had echt stuiterballen in huis... En al cadeau kreeg ik op 5 december bloedverlies. Baal als een stekker!! Was de volgende dag wel weer over en heb het zh niet gebeld, het is gewoon weet precies als bij de andere zwangerschappen niet leuk. Ik zag weer super mooie echo foto's voorbij komen!! En een buik foto! Super fijn dat de eerste goede echo's alweer gemaakt zijn. Ik ben maandag aan de beurt! Wel zenuwachtig! Over aankomen... Pfff... Ik kom wel heel hard aan! Heb ook constant trek en eet ook meer dan normaal. Zit nu 4/5 kilo bij. Het is niet anders. Hierna echt op dieet! Het moet en zal er weer af gaan! Verder lig ik s'avonds steeds al vroeg in bed, ben het zo zat aan het einde van de dag.
Succes vandaag allemaal! Hier vanmiddag kinderfeestje. Voor t eerst thuis. Normaal gaan we altijd naar monkey town of ballorig ofzo. Maar nu eens ouderwets feestje met stoelendans en koekhappen. Scheelt heeeel veel geld
Babylove jij dus een drukke tijd gehad. Over een paar uurtjes de SEO, hoop zo dat ook ik gewoon goed nieuws krijg! Ben er niet gestressed over maar wel opgelucht als straks alles goed is!!
Stond niet op de lijst of heb ik erover heen gelezen? Heel veel succes! Kom je even vertellen hoe het was. Het is hier vandaag extreem rustig. De zaak is een dagje dicht. De middelste is naar de psz, de andere twee zijn thuis. Net ketting gemaakt met de oudste, ze is er helemaal trots mee! zo schattig. Dalijk boven ruimen, de badkamerkast is echt een zooitje!