Lana: goed bezig! Ik ben s'avonds blij als de kinderen liggen en ik naar bed kan! Jess, Mellemuis en liz: mooie buikjes! Begint nu echt te komen, he! Mama van nu nog 2: heerlijk toch dat je al echt een Buikje ziet! Bij mijn eerste zag je bijna niks Zelf op het laatst kon ik hem nog verstoppen. Sprankelkind: ik vind de kleding van een ander ook altijd leuker! Jij ziet er vast ook stralend uit!! Jess: soms is positie inderdaad nog te wijd, is het net een vuilniszak
Hier pas ik ook nog gewoon mijn eigen shirtjes. Als ze teveel gaan rekken idd ga ik over op positie. Broeken kan ik niet meer aan dus daar heb ik wel positiebroeken voor! Ik zal ook snel een foto posten, denk vanavond of morgen. Hoop op goede echo's vandaag!
Die broek op de foto is de enige normale broek die ik nog aankan, spijkerbroeken kan echt niet meer (althans niet met de knoop dicht). Ik heb een positiebroek en verder draag ik jurkjes
Ik heb 9 broeken en een paar shirtjes. Haha erg, ik weet het. Maar wil graag wat kunnen afwisselen met broeken. Shirtjes heb ik op zich zat en die passen nog wel eventjes.
Gaat hard!! Hier groeit t buikje ook goed! Ik ben morgen ook 20 weken! Jeej! voor de lijst: 20 weken echo is maandag 15 ipv vrijdag 19. Door de verhuizing ergens anders en dus eerder jeej! Hihi
Mooi dames!! hier is mijn buikje. (let niet op de achtergrond hoor, is op mijn werk ) Fijne dag vandaag iedereen!!
Wauw! Weer goede echo's en hele mooie echo foto's En wat een mooie buiken meiden!! Zag ook een heel lief pakje voorbij komen <3 Ik heb gisteren ook mijn 20 weken dansje gedaan. Zo magisch! Mijn buikje van gisteren:
Wow Bloemmm mooi buikje al Haha ik ga geen foto's van al mijn pakjes sturen, dat zijn er een beetje teveel haha