Ik had 50/56 van prenatal. 50 paste mevrouw echt niet hoor! De rest was 56 en dat heeft ze kort gedragen. Dit pakje is 50 en ligging 56. Maar alleen gekocht omdat t uitverkoop was en ruim valt hihi anders was ik voor 56 gegaan! Heb nog mega veel van mn dochter en via mp hele doos 50 tot 68 gekocht zit mega veel in dus die moet ik ook eens uitspuiten. Maar dat komt pas na februari als t kamertje klaar is!!
Ik had voor mijn zoontje 44-46 nodig omdar hij prematuur was (5 weken te vroeg). De verwachting is dat spruit nu ook eerder komt dus ik ga voor pakjes maat 50 en evt.kleiner.
Haha ik heb nog helemaal geen kleding gekocht. Mijn moeder blijkbaar wel, en ik wacht kerst even af. Daarna gaan we los!
50 en 56 scheelt volgens mij maar heel weinig in de breedte maar vooral in de lengte. Het verschilt gewoon echt per kind en trouwens ook echt per merk! Sommige maat 50 valt als 44 en andere weer als een 56. Ik vind trouwens dat ieder pas geboren kindje er klein uitziet. Mijn zusje kreeg een kindje van 4200 gram en ik vond dat toen weer zo klein!! Tuurlijk als je ze naast elkaar legt zie je wel verschil maar dat weet ik nog zo goed! Mijn eigen kinderen wogen de helft van haar zoon maar ik vond hem zo mini!!
Haha, oma gaat helemaal los voor haar kleinzoon! Leuk. Bij de eerste kreeg ik ook heel veel, bij een vierde krijg je eigenlijk niks tot nauwelijks wat.
Mijn kids waren alle 2 gemiddeld, 3600 en 3700 gram. Zaten een paar weken in maat 50. Ik heb alle kleertjes nog en heb ook nog helemaal niets gekocht. Eerst maar eens afwachten of t een jongen of meisje is. Vandaag 20 weken!!! Nog 3 nachtjes tot de echo😊 nieuwe afspraak gyn op 8 januari
Hier ben ik ook weer eens. Ik heb alle kleertjes van de oudste 2 weggegooid/weggegeven, dus ik heb niets meer en moet alle kleertjes opnieuw kopen. Ik wacht alleen nog even tot na de 20 weken echo, want dan weet ik of we een meisje of jongen krijgen Fijn dat alle echo's goed waren. En ik heb een paar mooie foto's voorbij zien komen. Hier heb ik aankomende dinsdag de 20 weken echo. Ik vind het enorm spannend! Hier voel ik de kleine nu sinds een weekje en ook meteen heel vaak. Minimaal 20 schopjes per dag. Is dat bij jullie ook zo? Dat je de kleine zo vaak voelt? Afgelopen donderdag bij de verloskundige geweest. Alles is goed. Bloeddruk is wat laag. Onderdruk is namelijk 55, maar dat is geen probleem. Ook een echo gehad had ik niet verwacht, was echt super leuk. De placenta ligt voor en de kleine is echt een drukte makertje. Dus vandaar dat ik de kleine waarschijnlijk zo vaak voel Wel heerlijk om de kleine te voelen. Ik blijf dat zoooooo bijzonder vinden.....
Mijn dochtertje kon maatje 50 wel een paar weekjes aan. Mijn zoontje was wat groter had maatje 56 al heel snel aan. Beide wogen rond de 3500 gram, dus heel gemiddeld. Zoontje was alleen wat langer dan mijn dochter.
Ik heb eigenlijk altijd gewoon maat 56 gekocht voor al m'n kids. Ook voor m'n tweede die 5 weken te vroeg was. Dus nu ook niets in maat 50. Ik vind alle baby'tjes ook zo klein, ook als t een achtponder is
@Beitsche Tof dat je nu je kleintje kunt voelen! Ik voel mijn meissie ook sinds een klein weekje en dan gelijk ook iedere dag! Vooral 's avonds. Ik voel gedraai, maar ook heel subtiele schopjes. Super fijn, want dan hoef ik me niet meer zo'n zorgen te maken, ik werd er toch steeds heel onzeker van dat ik niets voelde.
Ik voel duidelijk schoppen echt een ninja turtle ze gaat alle kanten op!! En elke dag ook vanaf week of 16 voel ik haar goed maar denk vanaf week of 17 al elke dag en je voelt gewoon de kracht toenemen. Wel weer een heel fijn gevoel.. Wij zijn weekendje weg en heb denk ik te veel gelopen want eergister had ik bloedverlies. Niet fijn maar omdat ik haar voel ben ik er wel gerust op. Gisteren rustiger gedaan en toen ging het beter...
Mijn tweede woog 2880 gram bij de geboorte en was 49 cm, maar hij groeide 1,5 kilo per maand op m'n bv dus was al snel echt een beer . . De andere kinderen allemaal rond de 3500 en 52 cm
Hallo meiden, Ben ik ook weer eens! Hihi. Veel aan het werk en in de weer. Krijg nu echt last van mn bekken dus dat is minder. Miss maar even aan gaan geven op werk. Ik koop kleding in maat 50, 56 enz. Neem van beide maten een setje mee, maar ga uit van maat 50. Mijn dochter, geboren met 39w2d woog 3480 gram en was 46 cm. Zij paste maat 50 prima. En heeft het een paar weken gedragen. Ligt ook heel erg aan merk en model vind ik. Xx
Ik had ook alles weggegeven van de oudste dus moest ook van 0 beginnen... Heb al enkele dingen aangekocht... Meeste in maat 50 En soms maatje 56 ertussen... Oudste dochter was 47 cm en 2kg710. De jongste dochter was 49cm en 2kg965 onze zoon was vier weke te vroeg en was 46 cm en 2kg405 dus hij moest allemaal kleertjes maat 44 of 46 aan... Ik wil helemaal los gaan met winkelen maar men Ventje vind dat ik maar rustig aan moet doen gaha nog tijd geboeg zegt hij Fijn weekend iedereen Xx
Grappig dat iedereen andere ervaringen heeft wat betreft de maten. Ik vind t echt stom dat ik t kleine ventje nog steeds niet voel.... heeeeel af en toe en plopje of 'trillend spiertje' maar dat voel ik maar zelden morgen weer controle, fijn om dan weet even te horen als alles goed is!
Dag dames, een tijdje geleden kwam ik hier ook al eens een vraagje stellen en kreeg ik een antwoord van ervaren zwangere dames. Dat heeft me toen veel plezier gedaan. Ik zou jullie nog eens graag een vraagje stellen. Wij zijn nu 1,5 jaar aan't proberen om zwanger te worden. Gisteren had ik een heel licht streepje op een zwangerschapstest. Ik zat toen exact 14 dagen na eisprong. Vanmorgen was mijn temperatuur plots omlaag gegaan en ik heb vandaag lage rugpijn. Mijn borsten doen nu al 15 dagen pijn en ik blijf witverlies hebben. Ik vroeg me dus af of je temperatuur kan dalen na nod terwijl je misschien toch zwanger bent? Heb nog een heel klein beetje hoop... Ik ga ook altijd 2 à 3 dagen overtijd... Betekent dit dan dat ik steeds een mislukte innesteling heb? Ik heb op nod wel nog NOOIT een licht streepje gehad op een zwangerschapstest. Hopelijk kunnen jullie me wat duidelijkheid geven. Alvast bedankt en geniet van jullie zwangerschap! Liefs, lena
Hoi hoi dames, Nog maar een pakje of 3 hier, waarvan 2 gekregen. Wachten echt de 20 weken echo even af. Maar wat zijn die pakjes dan weer klein he. Beide dames gingen hier wel in 50 maar duurde maar 2 weken, zal daar niet veel van kopen dus. Rustig aan Lana! Bloedverlies al gestopt? Jess93, bij de eerste kan het wel tot een week of 21 duren ja. Vervelend, snap he heel goed. Wel fijn dat je morgen weer co hebt! Ik pas 2 januari weer. Vind het wel heeeeeel lang achten ondanks dat ik de kleine wel voel wanneer ik stil zit Ik kan je niet helpen LenaMill. Nooit gewerkt met tempen en geen verstand van. sterkte met afwachten! Wat een druk weekend hier! Begonnen met zolder leeg halen omdat 5 januari de aannemer start. We wonen hier pas 3,5 jaar maar wat verzameld een mens een hoop troep zeg!! Fijne zondag verder dames!