@Baby love: Veel sterkte meid! En mocht het helpen, ik heb vaak dergelijke verhalen gelezen en nog nooit met een negatief einde. Ofwel het kindje haalde de groei volledig in wat later, ofwel alsnog niks aan de hand, gewoon kleiner kindje. Het zal wel loslopen meid!
Babylove Pff was nu niet bepaald het nieuws waar je op zat te wachten.... Sebiet heb je je echo en gesprek hoop dat het gewoon allemaal niets is! Knuffel!!! Iedereen met echo vandaag veel succes Ik mag zaterdag 3 januari gaan 20weken echo
Super!! Echt een mooie foto! Grappig dat je nu al verschil ziet in de profielen van de kids. Nu al een eigen snoetje! Weet je nu ook het geslacht?
Over de groei maak ik me ook niet zo druk, ze waren bij ons allemaal erg klein. Maar dat verhaal over het hartje vind ik spannender
Sterkte straks baby love. Succes meiden die vandaag de 20 weken echo hebben! Miss smit fijn dat de 20 weken echo goed was! Mooie echo foto!
Ik weet niet exact wat je bedoelde met die aorta en de 3 vaten naar het hart, maar ook hier heb ik veel over gelezen, dat sommige vrouwen geen 3 maar slechts 2 aders hebben lopen door de navelstreng. Ook hier nog nooit negatieve dingen over gelezen, je kindje krijgt dan net wat minder voedingsstoffen, wat kan verklaren waarom het wat achterloopt in de groei. Maar ook hier heb ik nog nooit negatieve verhalen over gelezen, allemaal met een positief einde! Mijn gevoel zegt dat het allemaal goed komt, maar ik steek toch een kaarsje voor je aan! Komt goed meid!
Mooie foto Miss Smit. @babylove, nogmaals succes en bedenk je ook dat mocht het dan toch niet goed zijnmet het hartje, er tegenwoordig veel mogelijk is qua operaties en behandelingen en dat een kindje daarna vaak een toch een normaal leven kan leiden.
Babylove, hoop dat het straks gaat meevallen, ik ga voor je duimen Mijn echo gisteren was helemaal perfect, buik en benen lopen wat voor op groei maar dat maakt allemaal niet uit. Ons ventje heeft zich voorbeeldig gedragen eindelijk haha. Ik zit nu wel met een fikse voorhoofdholteontsteking thuis nu. Ik baal echt heel erg. Het is druk op mijn werk maar ik kan niets. Maar ja, baby's en mijn gezondheid gaat voor.
Hier zaterdag 20wk echo precies op de dag babylove lees net pas over je echo! Hopelijk blijkt het mee te vallen! Sinds gisteren kan ik de baby goed voelen zelfs aan de buitenkant. Nu herrinner ik me weer hoe het voelt. Ben.wel benieuwd naar mijn 20 wk echo droomde vanacht dat ik 9 ponder kreeg hihi hoop het niet hoor. 7 pond is groot zat hihi
Babylove, denk aan je!! 3butterflies, wat lief dat je wat laat horen. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dan na 9 maanden een gezond kindje op de wereld mag zetten!! Miss smit, wat fijn dat alles goed was!! Melliemuis, jaa wat super! Hier ook een mannetje dat iets voorloopt, maarja valt nog niets over te zeggen hoe dat op t eind is. Beterschap!! Hier, ik wil gaan minderen met werken. Miss stoppen. Afhankelijk van wat arbo arts zegt. Ik wil nog zo graag doorgaan maar het werken in de zorg is nu echt te zwaar. Ik moet zo vaak bukken, weer opstaan, gebukt iets doen enz. Probeer goed op houding te letten maar soms Kan t niet anders. En het breekt me zo op. Kan 's nachts amper draaien in bed. En ben gewoon helemaal kapot de dag/dagen daarna. En ik vind dat oneerlijk tegenover mn dochter. Kan niet zo zijn dat in al mn energie in werk stop en dan thuis alles en iedereen verwaarloos. Had zo graag lang door gewerkt maar ja ik moet nu voor mezelf en de baby kiezen. Dus miss met minder werken dat het beter gaat. Maar dit trek ik niet. Ga vandaag teammanager even mail sturen en dan vragen of zij een afspraak wil maken met arbo arts of dat ik t zelf moet doen.
Succes babylove!! Je bent nu aan de beurt. Hoop op goed nieuws. Em wat een prachtige echo misssmit!! Fijn dat alles goed was. en de rest ooo natuurlijk die de echos hadden, fijn goed nieuws. Hier verder geen bijzonderheden. Aftellen naar de 20w echo en daarna ga ik los qua kamertjes en spullen enzo. Zat gister al wel even rond te kijken naar kleertjes maar wordt er nog niet heel hebberig van. T valt me een beetje tegeb tot nu tor eigenlijk qua leuks.
Fijn dat er weer goede echo's zijn geweest! Hele mooie foto MissSmit! Wat balen van je werk Charise! Maar snap het wel, ik ben dit weekend ook druk geweest met tillen enzo voor de babykamer en merk het ook gelijk. Ik heb vandaag voor t eerst t ventje echt goed voelen schoppen! Nu hopen dat ie steeds vaker zo'n schopje gaat doen en dat het niet weer dagen duurt voor t volgende schopje! Maar beter iets dan niets.
Jeeeej Jess, eindelijk Balen Charise dat je zo'n last heb, het is ook zwaar werk in de zorg. Ik moet ook voorzichtig doen merk ik, al heb ik voornamelijk zittend beroep. moet wel goed op mn houding letten. Moet af en toe patiënten helpen op- en van het bed te komen, maar tot nu toe gaat dat nog. Beterschap Melliemuis, en fijn dat je echo ook goed was! Nog een uurtje
Drukke jongen in mijn buik!! Ik voel hem vanaf week 17 elke dag sterker worden. Echt de hele dag door, wanneer ik zit en lig. Echt heerlijk om weer te voelen. Het is een lekkere drukkert, bij de vk dook meneer steeds weer een andere kant op op het moment dat ze net het hartje te pakken had hahhaha. Hoop zo dat het deze keer heel duidelijk zichtbaar is aan de buitenkant, leuk voor de oudste twee kinderen om te zien. Zooooo schattig, mijn zoon van anderhalf zegt nu steeds: "baby" en wijst dan naar mijn buik. Smelt.