Oh heerlijk die oplopende testen hè! Na nod had ik ook zo n knaller dat is echt wel een fijne bevestiging. En trouwens die 2-3 weken zwanger van cb is ook prettig Hihi er wordt geappt club Facebook hier.... Zullen we anders eerst gewoon hier blijven kletsen en de club voor privé dingen en misschien tzt helemaal over op de club?vanaf dat eidereend e veilig(ere) zone heeft bereikt van t tweede trimester dan komen er vaak geen nieuwe leden meer bij dus dan zouden we in de club kunnen kletsen. Prive zeg je sommige dingen toch makkelijker..... Welkom nieuwe zwangere!! Oeehhh we zitten al bij 13 mei. Nog een dag of wat en we gaan de 15e voorbij en dan zijn die meiden alweer toe aan een andere club. Ben trouwens wel benieuwd of we na de termijnecho nog steeds allemaal mei mama s zijn
♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥ Bekijk bijlage 414706 ♥ Zwanger ♥ Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Liefebeess 25 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Liselokje 26 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ??? WanneBeMommy 23 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ??? Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? 3butterflies 34 jaar - 1 stiefzoon, 1 *zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? Lise87 27 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? Melliemuis 23 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Sproetje1988 26 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Meriam22 29 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Lana85 29 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ??? Ilsevr 30 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ??? Werveltje 29 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ??? Maantje555 ? jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ??? Anneliess86 28 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ??? Nathalieke83 30 jaar - 2 zoons, 1 dochter - Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? Zwangernr6 36 jaar - 4 zoons, 1 dochter Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? Mipsie 32 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter Uitgerekend op: 13 mei 2015 - ??? Baby Love 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ??? Angel02 36 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ??? ♥ Afspraken ♥ 03-09 Maantje555 Intake VK 08-09 Bloemmm MvM 09-09 3butterflies Eerste echo 09-09 Bloemmm Intake VK 10-09 Melliemuis Afspraak HA 12-09 Zwangernr5 Eerste echo 12-09 Baby Love Eerste echo 15-09 Liefebeess Eerste echo 16-09 Liefebeess Intake VK 17-09 Gimby Eerste echo 17-09 Bloemmm Eerste echo 17-09 Ilsevr Eerste echo 17-09 Lise87 Eerste echo 17-09 WanneBeMommy Eerste echo 18-09 Lana85 Intake VK 18-09 Lana85 Eerste echo 22-09 Charise Eerste echo 22-09 Liselokje Eerste echo 25-09 Meriam22 Intake VK 25-09 Meriam22 Eerste echo 29-09 Charise Intake VK 06-10 Maantje555 Eerste echo 08-10 Sproetje1988 Eerste echo *Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen! **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik (Bloemmm) jullie erop!
Mooie testen!! Lana: je hebt gelijk om nog even hier te kletsen maar ook wel leuk om bepaalde dingen vast prive te delen, toch? Gewoon allebei 😊 Hier begint de misselijkheid steeds meer te komen... Blegh
Ja inderdaad! Bedoelde ik ook haha alleen op een gegeven moment als de club compleet is dan kan je net zo goed helemaal prive toch?
Een besloten fb groep is ook heel leuk, ik zat toen ook bij de februari uitgerekend fb groep haha. Is leuk om de gezichten bij de namen te zien. Vind het zelf wat overzichtelijker dan zp. En als er een whatsapp groep komt wil ik er ook wel bij! Lijnzaad ga ik even naar kijken. Ik eet nu 2 bakken pap per dag. Die zwangerschapsvitamientjes maken het ook niet makkelijker haha.
Leuk! Ik heb ook even privé gekletst! Prachtige testen meiden!! Het gaat goed met ons hcg!! Fb groep is voor later idd ook leuk.. Heb ik ook met er groep van mijn zoontje! Maar laten we het nu eerst maar even bij 2 houden anders ben ik helemaal het overzicht kwijt!! Welkom nieuwe mama's!! Gefeliciteerd!!
Grrr van t hoofdkantoor zeiden ze (mvm) dat tweede testje hun wel een goed idee leek gewoon voor mijn gemoedsrust. Nu stuurt informatrice dat ze het niet zo snapt allemaal. Met andere woorden, uit haar mail maak ik op dat ze het maar gedoe vind. Heb d'r terug gemaild dat ze haar de moeite van nog een ritje maar moet besparen maar dat ik wel een nare bijsmaak er aan over hou. Oké ik weet ik had van kV gewoon een knaller volgende ochtend, maar als ze aanbieden nog een testje te geven dan is dat toch een heel prettige oplossing. Snap niet waarom die informatrice dan opeens moeilijk gaat doen en haar mening er over gaat verkondigen. Hou dat lekker voor je. Hihi nou als ik dit zo doorlees hoor ik de hormonen spreken. Maar moest het wel even kwijt
Mooi al die oplopende testen meiden! Misselijkheid, jeetje wat ontzettend vervelend meiden. Nu al zo beroerd voelen. Hopelijk zijn jullie er ook snel weer vanaf. Besloten clubje, ik heb me aangemeld. Is inderdaad ook wel fijn, al mis ik de banners altijd een beetje dan haha. Ik moet zeggen dat ik me helemaal niet zo zwanger voel. Geen idee ook hoe dat moet voelen, maar vraag me af of ik me nou wel echt anders voel of niet... Bij de eerste had ik last van mn borsten, krampjes in onderbuik enz. Nu valt dat allemaal wel mee. Maak me dan meteen zorgen of alles wel goed zit. Heb donderdag nog een knal test gehad, dus dat zit wel goed. Ga misschien morgen nog even testen om te kijken of het niet lichter word ofzo. Heb verder niets geen indicatie dat er iets mis gaat, en heb er ook wel een goed gevoel over. Maar vind zo gek dat ik zo weinig voel en dat maakt me onzeker. Aan de andere kant moet ik blij zijn natuurlijk.
Lana, jeetje wat een gedoe zeg, wat ik nou de moeite even een testje langs te brengen. Ze kan toch wel begrijpen dat het fijn is als je zo'n licht testje hebt gehad. Je helpt ze wel heel wat weken, vind het dan een kleine moeite om een extra testje te geven hoor. Zou er dan ook wel een beetje klaar mee zijn indd.
Idd desnoods sturen ze er 1tje op!! Ik doe dit keer niet mee.. De vorige keer kwam mijn schoonvader erachter met 5 weken en dat vond ik heel jammer. Waar we nu wonen kunnen de flessen ook niet buiten staan om opgehaald te worden.. 2x mee gedaan, de volgende keer maak ik het wel weer goed! Wat kregen jullie dit keer voor kadootje? Zo'n zachte wikkeldoek?
Wat een gedoe zeg Lana..... Kan me voorstellen dat je daar dan zo bij denkt. De hormonen helpen dan al helemaal niet mee inderdaad! Charise, bijgekomen van je nachtdiensten? Je kan je ineens van de 1 op andere dag heeeeel zwanger voelen. Ik zou er nu maar lekker van genieten Ik ben trouwens maar begonnen met mijn buik insmeren, ik weet dat het helemaal niets uitmaakt... Maar vind het voor mezelf een fijn gevoel. Ben bang dat ik er een derde keer niet zo goed vanaf kom, heb geen striae of iets overgehouden aan de andere 2 zwangerschappen.. Ja en als ik het nu wel krijg, dan is het maar voor een goed doel hoor. Meer dan goed insmeren kan ik toch niet doen Manlief en ik gaan een filmpje kijken samen! Gezellig. Fijne avond meiden.
Ik heb vandaag cursus gehad... net een hapje gegeten en nu even rustig bankhangen. Vandaag valt de misselijkheid mee... Dus wie weet, komen we er makkelijk vanaf dit keer. Welkom nieuwe dames!
Ik merk dat als ik te laat plas dat ik een druk in onderbuik krijg en in de auto wat sneller misselijk maar verder geen klachten. Oh heb wel ei de vd dag pijn in onderrug en bovenbenen, zal er ook wel vandaan komen? Vorige keer. Egon de misselijkheid bij week zes. We zullen zien dit keer
Ik weet niet meer precies wanneer ik waar last van had maar ik kon iig niet tegen tandenpoetsen s'ochtends daarvan ging ik kokhalzen. En dat heb ik nu ook weer. Vanavond manlief de deur uit naar een feestje. Ik ben maar afgehaakt.. Lekker bij m'n zoontje thuis en optijd er in! Slaap lekker dames!
hoi dames, bedankt voor het welkom! zal mn best doen me snel in te lezen, jullie zijn natuurlijk al eventjes aan het kletsen hier! Lise87: oh dat tandenpoetsen... dat had ik ook bij de vorige 2 zwangerschappen. Vreselijk!! Denk je lekker fris je tanden te poetsen, kan je daarna weer aan de gang nou ik ga me nog even gauw voorstellen in de club en dan duik ik mn bedje in! Tot morgen!
Goedemorgen mama's als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap. ik heb mezelf net pas aangemeld, ook ik ben zwanger en in mei uitgerekend. Volgens de calculator op 3 mei. ik heb al n zoon van 7 maar wat vergeet je dingen snel. Moet alles weer opnieuw gaan ontdekken. Ik zal mn profiel later even aankleden.
Goedemorgen meiden! Welkom Isabelle! Gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt kletsen. Wat heb je het toch leuk gedaan met je banner en afbeelding Zazou Jullie nog plannen vandaag? Hier een rustig dagje. Niets bijzonders. Vanmiddag even wandelen met de kids denk ik, of manlief gaat met ze als ik te moe ben.