Kwam even kijken voor Baby Love! Denk al de hele tijd aan je. @Melliemuis: Jeej! Ook een goede echo, heel fijn! Hier ook een mannetje dat voorloopt.. Heb ik nog nooit gehad. Mijn kids waren altijd (te) klein op de echo's. Al viel dat reuze mee bij de geboorte, dus vind die metingen ook altijd maar vreemd. Beterschap meis! @Sprankelkind: Spannend, nog even wachten tot de 20 weken echo. @Charise: Begrijpelijk! Goed dat je het aan gaat kaarten. De zorg is niet niks, als het niet gaat dan gaat het niet.. @Jess: Leuk dat je 'm eindelijk gevoeld hebt!!! Bijzonder he! @Zazou: Komt vast goed met shoppen na de echo @NowComplete: Leuk is dat he! Ediz wijst ook naar mijn buik en zegt baby.. Geeft ook kusjes op de echo foto's en op mijn buik hahaha! Zo schattig. Lekker van genieten! Hier ook een druk mannetje in mijn buik. Heb de eerste 2 nooit zo goed gevoeld, vind dit veel fijner!
Ik vond de profielfoto van onze beeb echt zo op onze dochter lijken. Ben echt benieuwd hoe hij eruit gaat zien. 😁 Wij hebben trouwens besloten het verhuizen nog even uit te stellen. Dus gaan nu hier de ene kamer uitruimen zodat we babykamer kunnen maken. Even denken wat ik ga doen. Aangezien we wel met een jaar willen verhuizen, dus wil er niet al teveel geld inpompen maar wel een leuke kamer hebben.
Het hartje is goed!! Zo opgelucht. Was enorm spannend en duurde allemaal erg lang. De groei loop wel erg achter, nog onder de onderste lijn. Ze kunnen daar niet veel aan doen. Wel goed in de gaten houden uiteraard. Over 4 wkn opnieuw een groeiecho.
Ohhhh yes Baby Love!!!!! Echt super super super fijn!! Met de groei komt het vast goed! Fijn dat ze het in de gaten gaan houden.
Goed nieuws Baby Love!!! Over vier weken heeft de baby misschien wel een groeispurtje gehad en wordt het onderste lijntje gehaald.
Super nieuws baby love! Wat moet jij in spanning gezeten hebben zeg! Zag ook wat mooie foto's voorbij komen, echt gaaf om ze zo groot en 'af' te zien zeg. Kan niet wachten tot de 24e, dan mogen wij ook weer!!
Super babylove! Wat een opluchting zeg!! Heel blij voor je Hier ook goed nieuws, alles zag er keurig uit! Zal vanavond wat foto's sturen, zit nu te wachten voor verloskundige.
Bloemmm: jaaa heel bijzonder, heb m net ook weer een keertje gevoeld Ook mooie foto Lana! Wat een super nieuws Babylove! Fijn werveltje, benieuwd naar de foto! Ik kan ook niet wacht mamavannunog2, ik moet ook de 24e! Nog 8 daagjes geduld hebben
Wat een opluchting babylove, ik ben erg blij voor jullie. Verder ook allemaal goede berichten! Super dames!
Nog meer goede berichten! Super fijn! Op naar de volgende 20 weken echo's en dan kunnen we met zijn allen ECHT gaan genieten.
Wat goed babylove, wat een opluchting!! Fijn dat ook de andere echo's goed waren. Ik mag morgen ochtend om 9uur. Spannend wel en ben ook zo benieuwd. Voel dr wel maar zijn meer veegjes en kriebels dan schopjes nog..