1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Wat een mooie berichten! Allemaal mooie 20 weken echo's!

Hier ook helemaal door de keuring..
    Zo mooooi om weer te zien wat een kleine draaikont :)
    Het voelen en zien wat hij doet is erg bijzonder!

Hier is het kamertje al binnen,ben denk ik wel snel ermee maar beter te snel dan te laat haha

Kinderwagen is de nieuwe bugaboo diesel uitvoering geworden, was meteen in love <3

2. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Wij hebben een co-sleeper gekocht voor aan het ouderlijk bed. Vond dat ideaal in combinatie met borstvoeding.
    Hadden er eerst 1 van Troll maar die hebben we verkocht. Nu de Alvi co-sleeper gekocht.
    Bij ons kwamen ze allemaal heel vaak s'nachts dus dit is dan echt een uitkomst.

3. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Mmd: goed nieuws! Gefeliciteerd.

4. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36

Ons kleintje ligt in volkomen stuit, beentjes heel laag. Al ze trappelt voelt dat ook vaak ongemakkelijk. Misschien is dat bij jou ook het geval?

5. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ah zulke lijstjes.. Ik maak niet echt lijstjes nog, komt pas op t einde denknik dat ik de dingen opschrijf die echt nog moeten gebeuren. ;) Nu doe ik gewoon waar k zin in heb en wat in me opkomt haha!

Gaat iedereen hier eigenlijk borstvoeding geven??

6. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Getver.. Heel
    Verhaal getypt alles weg!! Ik reageer morgen wel weer! Bleehhh

7. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    @Veense: Leuk dat je je kindje hebt kunnen voelen! Heerlijk is dat he? En heel veel succes morgen! Ik heb mijn 20 weken echo a.s. maandagmiddag.

Zijn hier trouwens dames die dit herkennen: M'n meissie ligt overdreven ver onderin m'n buik, gewoon in m'n bekken! M'n baarmoeder is tot aan de navel, maar van deze ruimte maakt ze geen gebruik. Het voelt wat irritant, een soort druk op de onderbuik, vooral als ik sta of loop. Ik moet ook nonstop plassen omdat ze recht op mijn blaas ligt. Als ik voel, voel ik dat ze gewoon horizontaal in m'n bekkenbodem ligt. Het voelt een beetje naar, het lijkt onderhand net alsof ze al is ingedaald. Kweet niet of het erg is als je beeb zo diep onderin de buik ligt, bovenop je blaas. Herkennen vrouwen dit?

8. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ikke dat herken ik hier voel ik haar ook heel laag. Ondanks dat ik haar al goed voel kan ik haar nog niet echt aan andere Behalve mn man laten voelen want meest vd tijd trapt ze echt helemaal in mn onderbuik.

Over de ligging, Gisteren laatste keer echo in utrecht gehad en ze is van een sterrenkijker met hoofd helemaal benedrn naar stuitligging gegaan om vervolgens naar voren te draaien met het hoofdje boven. Ligging zegt volgens mij op dit moment nog vrij weinig...

9. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    De ligging zegt idd nog helemaal niets. Ik krijg met 30 weken nog een echo omdat mijn placenta erg laag ligt en dicht tegen de uitgang. Met 34 weken krijg ik nog een liggingsecho. Dan pas gaan ze liggen zoals ze tot het einde blijven liggen. Hoewel dat nog niet alles zegt.

Ik ga borstvoeding geven. Bij de andere 2 ook gedaan. Bijna jaar volgehouden:)

10. zondag14

zondag14 Actief lid

22 jul 2014
    246
    46
    28
    Vrouw
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Even een kort berichtje van mij: de 20 weken echo was helemaal goed. Ik ga nu op weg naar mn eerste optreden voor vandaag, vanavond nog eentje en dan kom ik morgen of zondag weer even hier kijken!

11. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Hier ligt ons mannetje ik laag bij mijn baarmoedermond en lekker tegen mn blaas aan! Denk dat 't geen kwaad kan. Bij de echo zeiden ze er uit niks van!

Hier baaldag ;-/
    Laatste tijd kortademig en duizelig nou ook hoofdpijn en misselijk af en toe...
    Hoop dat het snel weg gaat! Anders huisarts...

12. werveltje

werveltje Niet meer actief

Ligging zegt nog niks idd :) hier ook met 30 weken nog een echo.

13. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    We zijn weer terug van de echo.
    Alles was gelukkig goed!

14. werveltje

Yeaaah fijne berichten!

Hier voel ik haar nu wel heel duidelijk, heerlijk gevoel idd. Wel op bepaalde tijden van de dag dat het wat meer is.

15. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    yes weer een goede echo erbij! Hoeveel hebben we er nog te gaan?

leuke weekendplannen voor de boeg? Ik krijg een mannetje van 3,5 maand te logeren dus kan ik gelijk weer even oefenen :D en ik heb ook nog een verjaardag van een vriendinnetje dus ik zit al weer vol :)

16. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Fijn de goede 20-weken-echo-berichten !

En fijn ook om te lezen dat er meer hier zijn waarbij de beeb helemaal onderin de buik ligt. Ik maak me altijd snel zorgen, komt denk ik door de vele miskramen die ik gehad heb. Fijn dat het toch gewoon normaal is en niks zegt, die ligging! Kheb zin in maandag, dan ben ik aan de beurt voor de 20 weken echo.

17. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Hoi Allemaal!!
    Sorry dat ik zolang geen update heb gestuurd, het is ook even teveel om terug te lezen. Ik hoop dat alles bij iedereen nog goed is! Ik lees snel even bij!
    Hier de 20 weken echo achter de rug. Alles was goed! En we krijgen een jongetje! :D
    Ook zijn we inmiddels verhuist, dus een erg drukke tijd achter de rug. Nu nog een hoop rommel, maar langzamerhand komt er steeds meer overzicht :)

18. veense

veense Niet meer actief

Wij gaan heerlijk genieten van 2 weken vakantie: niet aan school denken en lekker thuis aantutten. Lekker knutselen en al die andere dingen doen waar we normaal nooit aan toe komen. Als het mooi weer wordt een keer naar het Winteropenluchtmuseum, en op Oudjaarsdag naar Disney on Ice!
    Volgens mijn dochter zit ik te vaak achter de pc, dus ik ben bang dat ik in de kerstvakantie wat minder tijd heb voor het forum :D
    Kreeg net trouwens een leuk cadeautje opgestuurd van Sensire. We hebben kraamzorg van Yunio aangevraagd, net als 9 jaar geleden. Zij hebben nu een actie waarbij iedereen die in december kraamzorg aanvraagt een Prenatal cadeaukaart van 25 euro krijgt! Ik blij dat ik niet eerder aan aanvragen toe was gekomen!

19. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Voor de geslachtslijst en de voorspellingen lijst :D
    we krijgen een jongetje!!
    :D

We hadden het dus toch goed! :D alles was verder goed. Helemaal toppie! Nu druk namen aan het verzinnen :D Maar sinds vandaag heb ik een mooi idee, nu mijn vent nog overtuigen whaha

20. werveltje

Fijn babymaantje! Een van de weinigen ook met een goede voorspelling haha.
    Veel plezier in jullie nieuwe huis in ieder geval!

Deel Deze Pagina