Goedemorgen!!! Hier goed geslapen, en jullie? Ik werd net wakker zonder misselijkheid, oh wat is dat fijn!! Duimen maar dat het zo blijft... Ik droomde vannacht dat we een jongetje kregen Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Isabelle; welkom!
Dankje wel voor het welkom. Ik heb net een banner en een foto toegevoegd, hoop dat het goed is gegaan. Vandaag hebben we een verjaardag en gaan vanmiddag naar de bioscoop met onze zoons. Ik heb qua klachten alleen mn borsten die bijna lijken te ontploffen, ook lichte krampjes in mijn baarmoeder. En toch ook wel erg moe hoor met vlagen. Tot op heden niet misselijk. Maar dat had ik bij de vorige zwangerschap ook niet. Ik heb heel sterk het idee dat ik een meisje krijg, mijn vriend is overtuigd dat hij alleen jongens kan maken haha. Wij zijn een samengesteld gezin met 3 jongens van 7, 8 en 9. eergisteren een clearblue gedaan met indicator, dat is toch wel heel gaaf zeg om zo te zien.
Jaaaaa allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.. Graag wil ik hier ook mee komen kletsen/kijken/lezen ik ben 34 jaar 1e kindje en 11 september 1e echo. Volgens eigen berekening 5 mei uitgerekend. Kan/wil iemand mij op de lijst zetten!
oehhhh smaaltje... voor jou ook spannend zo te zien aan je onderschrift. Gefeliciteerd en ik hoop van harte dat jullie droom nu in vervulling gaat
Gefeliciteerd isabelle en smaaltje!! Goedemorge Heerlijk geslapen niet misselijk gelukkig. Weinig plannen vandaag. Misschien een rondje lopen met de kids Iedereen een fijne zondag
Nou het is zeker spannend. Maar probeer heel positief te zijn. Zover als nu zijn we nog nooit gekomen. En ik ben zo vreselijk moe! Verder nog heel onwerkelijk allemaal en geloof ik er nog helemaal niks van!
Misschien de vermoeidheid deels door emoties en deels door de zwangerschap. Ik zit in hetzelfde schuitje, nou ja, bij ons is het via de natuurlijke weg gegaan, maar al 2 miskramen en een babietje van 27 weken wat we moesten begraven. Dus wij hopen er nu ook op om eindelijk een babietje in onze armen te kunnen sluiten. Ik gun het jullie ontzettend! Lijkt me vreselijk om zo'n lange tijd te moeten wachten. Wij zijn pas 3 jaar bezig.
Lijkt me zo moeilijk als je al zwangerschappen achter de rug hebt maar nog geen kindje... Soms is het allemaal niet eerlijk verdeeld hè? Maar de mei mama's gaan gewoon allemaal voor een gezond voldragen kindje
@3butterflies Tja soms denk liever helemaal niet zwanger dan een onvoldragen zwangerschap. Dat lijkt me nog moeilijker en zwaarder. Dat is ook mn grootste angst. Knap van je dat je t avontuur weer aan gaat. Zelf dacht ik op t een gegeven moment dat t echt nooit meer ging gebeuren. Zet m op. We gaan ervoor!!
Inderdaad, wij Mei mama's blijven allemaal gezellig hier met onze plakbaby's en in mei houden we allemaal onze baby's in onze armen! We blijven positief denken <3. Mijn kindjes slapen, ik ga ook even een uurtje. Ben van mijn leven niet zo moe geweest haha..
Welkom nieuwe meiden!! Leuk dat jullie ook aan hebben kunnen melden hier. Had vandaag uitgebreid willen reageren op iedereen maar het toetsenbord van mn laptop is kapot en had dus een losse maar die doet het sinds gistermiddag ook ineens niet meer. Lekker irritant. Denk dat Sophia er te hard op geslagen heeft haha. Nu via telefoon dus maar op iedereen reageren is dan niet zo makkelijk. Ik ga straks nog even fietsen met Sophia. Wat hebben veel van jullie al snel een echo zeg. Wel fijn hoor. Ik moet morgen nog 3 weken wachten. Pfffff. Maarja dan hopelijk wel een heel mooi kindje van 8 weken in beeld. Vandaag nog even action testje gedaan. Ja knal test. Was ook wel te verwachten maar op zich wel fijn aangezien ik verder niet echt iets voel. Fijne dag vandaag meiden! Ik ga even m'n zeurpietje aandacht geven hihi. X
Veel mensen met een echo op de 17e!! Nieuwe meiden gefeliciteerd en van harte welkom! Leuk dat jullie mee komen kletsen! Ml is hier nu druk met zl en ik druk em even voor een powernapje!
hey Smaaltje jij ook gefeliciteerd. Inderdaad positief blijven is het beste. Ik ben ook zo moe, ik kan staande slapen. Dit herinner ik me ook nog van mijn vorige zwangerschap. Ik ben hier in het verleden ook lid geweest, en weet dat de hoeveelheid berichten snel opliep in de bewuste maand. Ik werk full time, heb niet heel veel tijd om te reageren, maar vind het echt superfijn om met jullie ervaringen te kunnen uitwisselen. Je vergeet toch best veel na al die jaren. Wat zijn jullie leeftijden eigenlijk? en jullie gezinssamenstelling?
Ik durf me hier ook voorzichtig te melden na vanmorgen een zwanger 1-2 op de cb digital . Wordt ons 2e kindje en volgens mijm eigen berekening 12 mei (3 dagen na de uitgerekende datum van ons zoontje toen!) Ik ga nu even proberen bij te lezen en dan uitgebreider reageren
Gefeliciteerd en welkom Manonii!! Boehoe.... Heb net een brief gekregen dat mijn echo van 17 naar 18sept verplaatst is. Wegens vervallen spreekuur ofzo.. Baal baal! Gelukkig is het maar een dagje . Dat is het nadeel van geen echo apparaten bij je VK. Dan zit je altijd vast aan het ZH. VK zit in het ziekenhuis.
welkom nieuwe dames! Net voorgesteld in de besloten forum Bloem, balen zeg! Mijn VK heeft ook geen eigen apparatuur. Zit daarvoor dus ook elders.