1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames.
    Ik zie weer 2 mooie testen voorbij komen.
    Ik lees toch dat er veel meiden onzeker zijn.
    Het is allemaal ook zo spannend.
    Straks maar even de verloskundige bellen voor de eerste afspraak. Ze werken hier alleen op maandag dinsdag of woensdag.
    Fijne dag iedereen.

2. werveltje

werveltje Niet meer actief

Hier nog een onzeker:(
    Geen teken dat er iets mis is, maar ja na mijn voorgeschiedenis speelt het toch weer door je hoofd.
    Ik mag 16 september voor de eerste echo, hopelijk haal ik hem deze keer wel:)

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    :x:( dames het was kort maar krachtig:( ik ga jullie weer verlaten
    Gister begonnen met bloeden, vannacht kleine stolsels en buikpijn...
    Ik voel me totaal niet meer zwanger, zal voor de zekerheid morgen nog een test doen, maar bloeding wordt al meer en meer:(:( ik hoop de enigste ben die de groep verlaat...

Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap!!
    Liefs fidel

4. Manon92

Manon92 Lid

30 aug 2014
    19
    0
    0
    Hallo allemaal, wat gezellig ik ben 7 mei uitgerekend en nu 5,5 week zwanger van eerste kindje.
    Ik ben 22 en mijn vriend is 23 jaar oud, we hebben serieus nét een week de sleutel van ons nieuwe huis welke volledig gestript gaat worden en weer helemaal naar ons zin opgebouwd... Dus nu flinke stok achter de deur om door te klussen hihi.
    Zodra het zeker was dat het huis van ons werd deden we de condooms de deur uit...verademing!! ( was al half jaar gestopt met pil ivm vervelende bijwerkingen) en hoppa, in één keer raak! We zijn ontzettend gelukkig en vinden het heel spannend.
    Wel heb ik ontzettende menstruatie-achtige pijn gehad in m'n buik en rug, ik vroeg me af of meerdere dit hebben/hadden? En heb ik er al een volle cupmaat bij (had cup A dus is welkom hoor ;) haha.

Groetjes, Manon

5. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Bah Fidel... wat vreselijk... Klote zeg!! Ik hoop dat het meevalt maar je zegt zelf al: ik voel me niet meer zwanger en meestal voel je het zelf het beste aan.... Meid, sterkte komende tijd en ik hoop je snel weer ergens hier tegen te komen!

6. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Ohw... Fidel... Wat vreselijk... Ik hoop dat de bloeding meevalt en het misschien oud bloed is...
    Ik heb van mijn dochtertje rond 6 weken een gigantische bloeding gehad, van 4 dagen lang. Dus kreeg een echo om te kijken of er nog iets zat. En toen zat m'n meisje er nog met kloppend hartje!
    Ze denken dat er nog ergens veel bloed heeft gezeten dat normaal gesproken wordt opgenomen door je lichaam. Of dat er misschien twee kindjes hebben gezeten. We zullen het nooit weten.

Ik wens je in ieder geval veel sterkte en hoop op het beste voor je!

7. Isabelle37

Isabelle37 Niet meer actief

Ow fidel wat vreselijk voor je :,( heel veel sterkte. Xx knuff

8. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Sunkissed, heb het ook moeilijk let boterhammen dus blijf er maar af :(

Charise: niet twijfelen maar jezelf gelukkig prijzen :) heb drie succesvolle zwangerschappen achter de rug en ze waren alledrie anders... Bij de ene geen kwaaltjes bij de andere wel en het is allemaal goed gekomen :)

Bloem, mooi he als de 3+ verschijnt :)

3butterflies zeker een knaltest amai!

Fidel, oh meid wat erg :( ik blijf hopen dat het misschien toch nog oke is... Oud bloed of dat er toch nog eentje zit :(

Manon gefeliciteerd :)

Vanmorgen moeten overgeven :( bah... En nu alweer hele tijd misselijk.. Ben al op kantoor maar zou liever in men bed liggen... Maar nog drie werkdagen en ik vertrek dus nog even volhouden... Alleen hopen dat ik op vakantie niet te ziek word dan

9. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    Ah neee fidel heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Bloem jaaaa mooi hoor super.

Niet ver terug gelezen sorry. Zit even te stressen vanmiddag naar de rechtbank ml moet voorkomen heeft vorig jaar een fietser aangereden was echt verschrijkelijk en nu dus voorkomen ivm verdenking roekeloos rijden... we hebben er nachten wakker van gelegen ml is zelf nog verdrietig ervan en dan moet je nog voor de rechter komen ook.

10. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Fidel, nogmaals sterkte gewenst!

11. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    @Meriam sterkte vanmiddag... klotesituatie

@Misselijk Dames, probeer in de ochtend vanillevla... is het enige wat ik goed door mn keel krijg zonder dat ik extra kokhals-acties krijg.... Boterhammen hier ook een crime

12. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk..... :( heel veel sterkte!!

13. Maantje555

He Manon..

Als je 7 mei uitgerekend bent dan ben je volgens mij 4weken en 5 dagen zwanger... Ik ben ook op 7 mei uitgerekend......

14. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik heb nog niet alles terug gelezen, maar wil me graag aansluiten bij deze groep. Ik heb vanmorgen - 2 dagen voor nod - namelijk positief getest! Uitgerekende datum 14 mei. Ik heb al een zoon van vijf.

15. Manon92

Manon92 Lid

30 aug 2014
    19
    0
    0
    Oh haha maantje555, dan zal je vast gelijk hebben ik heb wat van die bereken sites ingevuld en dit kwam eruit :p misschien verkeerd ingevuld. 0% ervaring hiermee haha

16. Maantje555

Haha oké.. Ja het is ook verwarrend. Maar weet je wanneer je eisprong is geweest? Dan kun je het namelijk precies uitrekenen :)

17. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Gosh welkom en gefeliciteerd!! :)

18. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Poeh hey, wat een grote groep wordt dit.... :)

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Fidel; Heel heel veel sterkte.. Ik hoop alsnog dat het niets betekend! Ik heb dit ook gehad bij Mira en ze is er toch echt.. Hield een week aan, maar klopte een mooi hartje! Waar het door kwam zullen ook wij nooit weten, misschien nog een kindje, misschien overtollig bloed.. Ik weet het ook niet. Ik hoop zo dat dit bij jullie ook het geval is!
    Meriam: Wat naar zeg! :(. Heel veel succes..

Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden!

20. Maantje555

Misschien een idee om de groep op te splitsen? 1-7 8-15..houdt het misschien wat overzichtelijker.. Want als je nu een dag niet bent geweest loop je weer pagina's achter haha

Deel Deze Pagina