Ooohh 3 butterflies, laat me weten als ze mensen nodig hebben. Ik laat me ook graag gebruiken als proefpersoon Ben vorige keer ook met 13w3d bij fontys geweest, heerlijk hele tijd naar ons kleintje gekeken. Gaaf dat het bij samsung ook kon. Wij willen het ook graag weten, hebben bij Sophia ook met 15w4d een echo gehad voor geslacht. Erg leuk Hadden toen allebei ook heel sterk voorgevoel voor een meisje. Nu heb ik een voorgevoel voor een jongetje. Maar het maakt me helemaal niet uit wat het word. Gaan dus ook weer een geslachtsbepaling doen, denk ook weer rond de 14-15 weken denk ik.
Ben ook in Delft geweest dus voor jou ook wel interessant Tegen de tijd dat het mogelijk is, 14-19 weken, maken ze 1-2-3 en 4D echos daar. Om nieuwe apparatuur te testen dus je hebt het nieuwste van het nieuwste. Beetje jammer dat ze mn zoon een meisje noemde, hahaha, maar kwam doordat hij achterlag in groei. Logisch. (wij hadden alleen al een rompertje gekocht met papa's prinsesje )
Oh superleuk zeg!! Ik wil wel. Waar kan je je dan aanmelden? Duurt nog wel even natuurlijk. Maar kan ik me misschien vast aanmelden na de eerste goede echo. Delft is ook goed te doen voor ons, dus helemaal leuk. Hoop dat ze het nog doen. Is het vandaag trouwens 1 jaar geleden dat je jullie kindje bent verloren?? Echt verschrikkelijk zeg.
Ja klopt, ik ben precies een jaar geleden bevallen van ons zoontje... Gelukkig nu een troost door weer zwanger te zijn. Helpt iets mee in het doorkomen van de dag. Al kunnen wij er samen prima doorheen komen thuis. Afspraak maken is nog niet nodig. Maar ik geloof dat ze pas met 14-15 weken op zijn vroegst kandidaten willen hebben. Voor 3/4d is het natuurlijk wat mooier als je al 18 -20 weken bent. Dan zijn de rare verhoudingen wat weggetrokken. Eerst even wachten op een goede 1e echo inderdaad. Bij fontys eisen ze volgens mij een goede 12 weken echo voor je daar langs mag komen. We kunnen daarna wel tegelijk een in laten plannen Maar ik stuur je de gegevens tegen die tijd nog wel door. Weet niet eens of ze het dit jaar weer doen. neem aan van wel.
Gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt kletsen!! Hele mooie testen Wat vreselijk dat jullie al zulke vervelende dingen hebben meegemaakt.. Ik vind ook dat we met zijn allen hier blijven en straks in mei onze kindjes mogen vasthouden! We gaan keihard duimen! Jeetje.. Wat naar allemaal Hopelijk nu een mooie plak baby die bij jullie mag blijven! Wat leuk dat je ook een stiefzoon hebt! Ik ga je op de lijst zetten! Jij ook gefeliciteeeeeerd! Veel gezelliger inderdaad om met zijn allen in 1 topic te kletsen Wanneer is nu jou uitgerekende datum? Dan zet ik je erop Ik had bij de zwangerschap van Ediz Mira ook een shirtje met 'ssst.. Ik heb een geheimpje' en dan op de achterkant; 'ik word grote zus!' Leuk idee ook van de boekjes! ook speciaal dat jullie het op haar verjaardag willen doen! Wat een leuke ideeën ook! Haha van de koffie heb ik echt nog nooit gehoord! Oh staat er al, ga ik jou er ook op zetten Wat heeft je dochter trouwens een prachtige naam!! Gefeliciteerd! En gezellig dat je mee komt kletsen! Vervelend dat het eerder mis is gegaan .. We gaan nu duimen voor een mooie echo allemaal! Ik ga je op de lijst zetten! Gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt kletsen! Ik ga je op de lijst zetten Doen ze dat daar standaard, bloed prikken? Ik ga maandag even langs bij de VK om me weer in te schrijven. Is een heel leuk en knus praktijkje, kan je zo binnen lopen. Gaan ze heel leuk vinden als ik weer langskom en ik stiekem ook! Heb zoveel aan ze gehad 2 zwangerschappen en bevallingen. Dan gelijk ook even afspraken maken. Wij wisten bij Mira met 15 weken het geslacht en bij Ediz met 14,5 week! Haha, we willen het nu dus ook zodra het kan weer weten Ik ben echt veel te nieuwsgierig en hou helemaal niet van neutraal shoppen. Bij Mira dacht ik een jongen en bij Ediz een meisje, kan dus niet op mijn voorgevoel vertrouwen haha.. Ik ben heel slecht in geslachten raden, maar dit keer heb ik het gevoel dat het een jongen is, maar het maakt me helemaal niets uit. Proefpersoon: Wat is dat? Maken ze dan gratis echo's??
Jeetje meid, wat heftig. Een moeilijke dag dus, ook al geeft het wat troost dat jullie weer zwanger zijn. Wel fijn dat jullie er samen goed doorheen komen, gelukkig maar. Zo'n groot verlies is niet niks. De zwangerschap zal voor jullie altijd heel spannend blijven dus. Mag ik vragen hoe jullie je zoontje zijn verloren? Of wil je dat liever niet (openbaar) delen? Als je het vervelend vind dat ik er naar vraag moet je het zeggen hoor! Ja, laat het me maar weten tegen die tijd. Met fontys heb ik met 6/7 weken een mail gestuurd en hebben ze m'n nummer opgeslagen voor wanneer ze mensen nodig hadden. Weet niet meer precies wanneer ik gebeld ben, maar in ieder geval met 13w3d de echo gehad bij hun. Zou toen ook nog naar een school voor vk's en alles toegaan in utrecht, maar dat is toen niet doorgegaan.
Er zijn bij opleidingen vaak proefmama's nodig. Zwangeren die echos willen laten maken. Nadeel is dat de leerling vaak nog veel moet oefenen en soms wat hard drukt. Voordeel is dat je zovaak als je maar wilt en zo vaak als nodig is je bij die instanties afspraken kunt maken en dus ook fotootjes krijgt en je kleintje kunt zien. Er is altijd een docent bij bij de opleidingen dus die controleert ook of de info die je krijgt juist is. En als je wilt, vertellen ze je ook het geslacht indien je al ver genoeg bent. Al met al heel leuk dus. Ik kijk het liefst zo vaak mogelijk naar de kleine smurf want ik weet hoe het is om met lege handen achter te blijven. Zo heb je tenminste nog iets Heb van mijn zoontje nog een mooie echo waar hij rondjes aan het zwemmen is...
Wat super zeg! En kan me voorstellen dat het vooral nu voor jullie heel waardevol is om zulke echo fotos van je kindje te hebben.. Dikke knuffel, wat verdrietig allemaal
Mijn placenta was gestopt met groeien in week 20. Dus de kleine kreeg helemaal geen hulp meer. Tot week 27 kunnen rekken, zwangerschapsvergiftiging en de hele mikmak gehad en in het ziekenhuis gelegen hiervoor. Uiteindelijk uit het ziekenhuis om thuis wat rust te nemen en twee dagen later een groeiecho gehad. Toen was hij overleden. De nacht erop is de bevalling vanzelf op gang gekomen. Geen medisch aanwijzbare reden waarom de placenta niet meer functioneerde. Dus hoop dit keer op een probleemloze zwangerschap. In utrecht kan inderdaad ook... dicht aan de A2. Ik heb hen al een mailtje gestuurd of ze nog mensen zoeken. Als ik meer info heb, deel ik die hier
♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥ Bekijk bijlage 413577 ♥ Zwanger ♥ Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? 3butterflies 34 jaar - 1 stiefzoon, 1 *zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? Melliemuis 23 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? ♥ Afspraken ♥ 17-09 Gimby Eerste echo 22-09 Charise Eerste echo 29-09 Charise Eerste echo *Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen! **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik (Bloemmm) jullie erop!
Vind je het zo goed op de lijst staan 3butterflies? Als je het anders wilt verander ik het gelijk voor je!
Ik zal de beschikbare info delen wanneer ik meer weet. Voorlopig wacht ik eerst de 12 weken echo af. Daarna ga ik gratis pretechos inplannen. Ze willen meestal toch niet zo'n vroege zwangerschappen, omdat dan nog niet alles te zien is.
@Bloemmm Ja, was in die tijd even heel veel emoties op een hoop, naast alle hormonen. Gelukkig heel mooi besloten en intiem afscheid gehad en daardoor een goede verwerken. Meteen de 1e cyclus weer zwanger (net in de tijd dat ik officieel uitgerekend zou zijn van ons zoontje) dus dat heeft ons toen weer door die moeilijke dagen geholpen. Helaas werd dat een bbm zw en brak die gelukkig vanzelf af. De natuur doet het om een reden zullen we maar zeggen...
Ellende allemaal Butterflies .. Nu gaat alles gewoon helemaal goed komen!!!! Welterusten meiden! Tot morgen!