Goedemorgen dames... jullie ook zon weeïg gevoel met een lege maag in de ochtend? Hier licht misselijk. Maar nog niet zo dat ik boven de pot hang gelukkig.
Ja butterflies, ik voel me ook anders dan normaal, snel een licht misselijk gevoel, als ik dan wat eet is het weg. Had ik bij mn eerste ook, maar dan pas van week 8 tot 10 ongeveer en wel wat heftiger dan nu. Hopen dat het hier bij blijft Bloemmm waar blijft die foto?
Ja hier ook zo'n lege maag gevoel! Begrijp wat je bedoeld. Ik lig nog in bed . Ga zo maar opstaan en een CB doen!
Mooie Bloemmm.... Dezelfde als ik Heb vanmorgen ook weer een Action test gedaan... wil zien of de HCG oploopt. En dat doet hij netjes
Ik weet het nog niet... we willen hier nog even geheimhouden en er komen regelmatig bezoekers die dan ook naar het toilet gaan. Dan weten ze het meteen want we hebben maar 1 toilet in huis.... Heb al 2x meegedaan, maar vond het wel wat gerommel met die containers iedere keer. Mn stiefzoon mag ook nog van niets weten aangezien we liever eerst wat meer zekerheid willen hebben.
Wat kletsen jullie al veel lig nog steeds op bed dus reageer ff snel. Geslacht: daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik wil het heel graag weten maar een verassing lijkt me ook heel leuk! Afspraken: ik moet dinsdag naar de huisarts waar ze wat bloed gaan trekken en daar melden ze me aan bij een verloskundige. En dan word er ook een afspraak gemaakt voor de eerste echo MvM: ik wil zo graag meedoen maar waar ik woon hebben ze dat niet! Baal er flink van. Vertellen: onze ouders vertellen we het volgende week denk ik. Verder voel ik me redelijk goed. Word wel met krampjes wakker en ben 's avonds snel moe
3butterflies Jeetje meis wat ontzettend heftig en moeilijk allemaal. Vooral omdat je dan even naar huis mocht en dan toch bleek jullie zoontje te zijn overleden. Wat een verschrikkelijk bericht moet dat zijn geweest. Jullie zijn vast en zeker heel erg trots op hem! Ik hoop voor jou ook op een probleemloze zwangerschap nu, je hebt genoeg op je bordje gehad! Ik herken dat weeïge gevoel inderdaad wel. Wil het ook geen misselijkheid noemen, maar wel echt dat ik iets moet eten. Bij de eerste werd ik pas rond de 10 weken echt misselijk tot 16/17 weken, heb toen ook emesafene gebruikt. Mooie test!! Bloemmm Wauwww wat een mooie test! En superleuk gedaan zo met dat beertje. En indd fantastisch om dat zo te zien staan. En wat maak je er een mooie lijst van. MvM Ik twijfel... vorige keer werd ik er zooo beroerd van, ondanks mn neus continu dichtknijpen. Het idee ofzo dat ik die geur uit die potten rook maakte me al misselijk. Dus ben ook eerder gestopt omdat het echt niet ging. Aan de ene kant wil ik wel heel graag mee doen maar mijn man zegt nee doe maar niet. Maarja dan vind ik het wel weer lullig als ik het niet doe. Vooral omdat ik in een clubje klets (PCOS clubje) waar er meiden zijn die het gebruikt hebben en dan denk ik ja voor hun moet ik het toch doen... Vind het lastig. Melliemuis Vervelend he die krampjes in je buik. Heb er zelf nu nog niet echt last van, komt misschien nog. Weet niet meer wanneer ik het bij de eerste had. Maar was soms bang dat ik toch ineens ongesteld zou worden. Gelukkig hoort het erbij en betekent het dat je baarmoeder groeit, maar je kan er wel flink onzeker van worden. Ben benieuwd wat jullie gaan kiezen m.b.t. het geslacht. Geheim houden/niet weten is ook wel heel leuk. Maar ja het is ook wel heel leuk als je het wel weet hihi. Wij wisten het met onze dochter dus wel, en hebben het toen direct aan onze naaste familie en vrienden verteld. Na de 20 weken echo hebben we het op facebook gezet dat het een meisje werd. Nu willen we het ook weer weten, maar twijfel zelf een beetje om het geheim te houden. Ik denk sowieso voor de rest van de wereld. (facebook enzo) maar misschien ook voor de rest van de familie, hoewel ik dat denk ik wel lastig ga vinden haha.
Hier nog even mijn CB test van gisteren. Had 'm ook aan m'n dochtertje gegeven, dacht maak ik leuke foto. Nou dat lukte niet echt, maar kreeg 'm ook niet meer terug. Dan was het drama haha.
Mn misselijkheid word nu meer... dacht vanmorgen dat het weer weeig was, maar tis toch echt richting omhoogkomen van maaginhoud. Hoop niet dat het net als mn eerste zwangerschap wordt. Toen ik naar m'n werk reed, werkte iedere bocht en verkeerslicht zo tegen dat ik overgevend in de auto zat dus had standaard 10 tasjes liggen in de auto. Dat duurde tot week 11 terwijl ik in week 8 een miskraam had gehad. Vind het niet erg om misselijk te worden, als ik het maar ergens voor doe Ik wil MvM heel graag doen voor diegenen die ik ermee help. Zeker nu ik zelf na 3x zwangerschap nog geen kindje heb. En een kennis van me is bijna iedere maand zwanger maar bij haar blijven ze niet plakken. Heel verdrietig allemaal. Zit in de MMM en ze vermoeden dat ze niet genoeg hormonen aanmaakt geloof ik. @Charise hahaha, tja, je moet ze ook geen leuk blauw speeltje geven he!
Kan me voorstellen dat je het daardoor niet wilt inderdaad.. Ik verstopte de kannen altijd als er iemand kwam. In onze kamer bijvoorbeeld Oh dat is jammer inderdaad!! Spannend, volgende week vertellen Hier ook wat steekjes en inderdaad moe.. Maar dat moe zijn heb ik bij beide gehad haha.. Hier ook bij beide Emesafene gebruikt! Dankje Vervelend dat je zo'n last had van de geur in de kannen .. Lijkt me ook heel dubbel als je meekletst in een groepje waar meiden zijn die het medicijn gebruiken.. Wauw! Mooie foto's ook! En wat leuk, jullie behang! 😍 Ik ga straks ook eens een poging doen om een foto van de test met kids te maken haha.. Zal vast ook niet lukken MvM: Ik heb bij Mira niet heel lang mee kunnen doen doordat ik meerdere keren ben opgenomen. Uitgedroogd door al het spugen! Bij Ediz heb ik wel de volle 10 weken mee kunnen doen, ook heel erg misselijk, maar goed te doen met Emesafene. Had gelukkig geen last van de kannen. Ga morgen gelijk weer even bellen.
Oohhh Bloemmmm wat leuk!! Ik zit de hele tijd te denken hoe ik het bekend moet gaan maken binnenkort haha. Had nu weer bedacht dat ik dan een filmpje met foto's van Sophia's eerste jaar wou maken, muziekje eronder en dat dan afspelen op de verjaardag. En dan op het eind de aankondiging dmv een foto van Sophia met grote zus shirt of een test of echofoto enz. Maarja m'n man zegt weer dat ik het dan veel te geforceerd maak. Hij vind dat we het gewoon moeten vertellen, maar dat vind ik niet leuk. Haha. Bij prenatal heb je een shirtje met grote zus erop, dacht dan doe ik haar die aan en dan leuk spijker tuinbroekje/jumpsuitje aan erover heen. En dan zeggen van Sophia moet nog wat vertellen en dan het shirtje laten zien. (als iemand t al niet eerder ziet). Ik heb zoveel ideeën maar vind het gewoon lastig haha.