ik ook niet hoor hihi wij doen met 15 weken gewoon een echo voor gelacht en met 20 weken echo kunnen ze dan nog eens kijken. eerst maar eens zien of alles goed is met 7 weken echo. ik ben er helemaal niet gerust in. ben allemaal bang voor missed abortion. ik heb nu gelukkig geen bloedverlies net zoals met mijn zoontje maar toch vind ik het opnieuw eng!
Haha die test zal die werken???? 18 euries.... Ik heb ook meer afscheiding, soms ook t idee dat t echt vloeit maar dat valt dan weer mee. Ik heb nu best last van onderbuik, staat echt op spanning...
2940 is ook klein!! En ik snap dat je het ook heel Klein vond! Bij mij is er nooit een echt een reden gevonden, helaas. Onze oudste was naast prematuur ook dysmatuur ze is geboren met 36+2 en woog 2060 gram.
Heb vandaag weer cursus gehad dus een lange dag. Moet nog wat zaken afmaken en volgende week het eindresultaat meenemen. Cursus is in totaal 4 dagen dus nog 2 zaterdagen te gaan. We lastig om zo vroeg op te staan want het is in het midden van het land dus een stukje rijden. Door de week voor het werk al om 6 uur mn bed uit en in het weekend weer om 7 uur. Zeker nu met die gigantische vermoeidheid een hele opgave. Maar goed. Vl heeft me net even laten slapen terwijl hij zl bezig hield. Kan er nu even tegen en weer op tijd naar bed. Misselijkheid is omgeslagen naar de avond ipv ochtend. Erg vervelend want weet niet of ik juist wat moet eten, of nou juist niet. Zo maar weer wat vanille vla dan maar.... Tot nu toe nog geen echte zenuwen voor dinsdag, maar tegen die tijd schijt ik waarschijnlijk 7 kleuren :-s
Hallo damesssssss Ik lees al wat klachten, jakkes! Hier is de misselijkheid voorbij, en slik dus ook geen medicatie meer. Nu maar hopen dat het weg blijft! Verder iets gevoelige tepels, moe en pijn in de rug voornamelijk. Ik mag niet klagen Hihi de test! Ik geloof er ook niet echt is, wel grappig. Maar te duur om te proberen.... Al is het in het buitenland wel een dikke hit heb ik gehoord! @Babylove: Lief dat je er naar vraagt! Mijn eerste week was top! Leuke collega's en intressant werk. Ik ben wel helemaal gesloopt!
Wat betreft dit test: Dit zou de uitleg van een zwangerschapstest kunnen zijn. Ze zeggen er alleen niets bij over hoe je uit je urine kunt opmaken of je een jongen of meisje krijgt. Heb je dan andere stofjes in je lichaam of juist meer of minder van een stofje? Die Amerikanen verzinnen het weer hoor
Die Gendermaker is een scam, las het laatst nog in de krant. Er is altijd een 50/50 kans dus geld maken ze er wel mee. 'Gender prediction' baby test advert banned because kit doesn't work | Mail Online
Zag ook al reclame van die test op facebook voorbij komen. Ook ergens een poll gezien van mensen die de test hadden gedaan en bij wie het klopte, nouja zo'n beetje 50/50 geloof ik. Begreep dat er bij veel meisje uitkomt. Op zich grappig om te proberen al zou ik daar nooit op vertrouwen op die uitslag. Maar vind het veel te duur om voor de gein uit te proberen. Voor dat geld kan je bijna een geslachtsbepalende echo laten doen haha. Dat is veel betrouwbaarder. Die paar weken kan ik ook wel wachten. Wij gaan ook geslachtsbepaling doen, maar twijfel nog of we het geslacht bekend gaan maken aan familie en vrienden. Vorige keer wel gedaan. Toen was zelfs de roepnaam al uitgelekt, echt niet leuk maar goed. Daarom lijkt het me ook wel eens leuk om het geheim te houden. Als dat uberhaupt lukt. Ga het voor fb sowieso geheim houden. Maar daar ga ik voorlopig denk ik ook de zwangerschap nog stil houden. We doen het een keer helemaal anders hihi.
Bloemm, mag ik op de lijst?? 31 jr, 1e kindje, uitgerekend op 14-05-2015! Heb nog geen afspraak bij VK! @geslachtsbepaling, wij willen ook graag weten wat het wordt! Dus denk dat we ook wel extra echo voor laten doen! @ misselijk, komt hier al met vlagen, maar gelukkig (nog) niet zo erg dat iedere keer alles eruit komt! Sterkte voor degenen bij wie dat wel zo is!! @ kleding, ik moet snel wat gaan kopen, doordat mijn darmen al heel erg bezig zijn geweest met ruimte maken krijg ik nu al m'n knopen van spijkerbroeken niet meer dicht!
@ misselijkheid: Ik merk dat de misselijkheid minder is als ik veel drink. Ook als ik begin met een glas melk en boterham en daarna pas de foliumzuur pak, heb ik wat minder last van misselijkheid, dan wanneer ik de foliumzuur eerder pak. @ zwangerschapskleding: Mijn broeken passen nog, maar een riem is op het einde van de dag echt niet meer nodig. Heb zo'n darmenbuik dat ik echt losjes vallende bovenkleding aan moet zodat het niet opvalt. En liggen op de buik is niet echt fijn meer... Gisteren weer diverse vragen gehad in de trant van: 'En wanneer komt er eentje bij jullie?' Op het moment verbaas ik me hoe goed we het verborgen kunnen houden. Heeft iemand ditzelfde?
Welkom Mar10e en gefeliciteerd! Ik ga ook een geslachtsbepaling boeken bij een privékliniek. Omdat je dan moet betalen nemen ze tenminste de tijd, en als ze niks zien mag je gratis terugkomen. En je hoeft niet te betalen voor echofotos. In het ziekenhuis waar ik ga lopen kost het £6 (8) per foto! Belachelijk!
Zo k ben er ook weer effe! Grappig om te lezen dat we allemaal beetje onzeker zijn nog! Ik was hier express even niet, had veel last van mn buik en was er niet gerust op.. Vk gebeld en die zei laat voor de zekerheid effe je urine testen op blaasontsteking, gedaan! Ze zagen wel een kleine irritatie maar denken niet aan blaasontsteking, voor de zekerheid op kweek gezet, dus effe afwachten. Maar toevallig heb ik sinds die dag geen buikpijn meer! Wel misselijkheid met vlagen en gevoelige borsten, net zoals jullie ook opgezet eind vd dag! Hihi, ik probeer losse kleding te dragen, kleding zit idd niet lekker meer! Maar durf alleen nog geen positiekleding te kopen, heb ik niks meer! Maar eerst even de eerste echo afwachten. Kunnen jullie ook niet wachten tot de eerste echo? Vind het echt heel erg spannend! Heb stiekem testdrang hihi, nog een bevestiging dan hihi
Hoi MMD!! Hopen dat je buikpijn wegblijft!! Ik kan ook niet wachten tot 1e echo!! Ben zoooo benieuwd!! Hier ook nog last van testdrang hoor! Haha heb vanmorgen m'n laatste test gebruikt! Alleen morgen nog een testje, dan komt mvm langs! @sunkissed, ik ben een week minder ver dan jij en ik denk dat mensen het ook al kunnen zien bij mij! Dus ik hou veel m'n buik in en trek wijde kleding aan, al heb ik dat bijna niet! Hebben het al wel aan familie verteld, snel ook aan de rest vertellen, dan hoef ik het niet meer te verbergen! @melliemuis, bij de verloskundigenpraktijk worden bij ons de echo's gemaakt, hoeven dus niet naar het ziekenhuis! Weet alleen niet wat de foto's kosten! Moet ik morgen gelijk maar ff navragen!!
subkissedIk heb tijd verteld maar 1 te willen Hihi, deze vragen krijg ik dus niet Zwangerschapskleding: ik heb nog 3 broeken liggen. Eigen broeken pas ik gewoon nog en andere los ik het eerst op met en elastiekje Nog geen buikje te bekennen, nog niks te verbergen...
Hallo allemaal, 2 weken geleden heb ik ook positief getest, vandaag precies 6 weken zwanger van ons eerste kindje.. Erg spannend allemaal, heb het nog niemand verteld en nu toch wel de behoefte om er over te praten dus meld me ook op dit forum! Mijn uitgerekende datum is 3 mei 2015! Dinsdag de eerste echo bij de verloskundige, daarna willen we het ook aan onze ouders en broers en zussen gaan vertellen. Zelf twijfel ik nog heel erg wanneer ik het op mijn werk moet vertellen omdat ik met gedragsmoeilijke patiënten werk en regelmatig nachtdiensten moet werken. Hebben jullie tips/ ervaring hier mee?
@ MMD86: Ja, merk dat ik ook nog onzeker ben, en krijg ook last van mijn hormonen en het moe zijn en dat werkt dat onzekere weer in de hand. Testdrang heb ik echter gek genoeg niet. @Mar10e: Proficiat als eerste! Ik heb het nog niemand verteld, maar heb wel een opgezette buik omdat de darmen aan het werken zijn. Wil wachten totdat ik jarig ben en het dan de beide families apart vertellen voordat ze naar ons toe komen. De dag erna heb ik ook meteen de eerste echo en intake VK, dus ik kijk wel uit naar die twee dagen! Ook krijg ik dit soort vragen al drie jaar, en nu vind ik ze pas grappig (omdat nog niemand het weet). @Liefebeess: Helemaal handig hahaha!
Ja hoor vanaf de eerste verjaardag van mijn dochter krijg ik DE vraag over een tweede. Zelfs mijn baas vroeg het tijdens een coachingsgesprek. Wat ik overigens echt zeer kwalijk vond, mijn gezinsplanning gaat hem niks aan en hij mag er geeneens naar vragen!!!!