goedemorgen, werk ze lise.. Vind het niet erg om te moeten werken dan gaat de tijd lekker snel. hier nog 17 dagen tot de echo duurt veeeeel te lang.. misselijkheid is inmiddels wel volop aanwezig erger dan bij de eerste 2.
Babylove ik heb mezelf aangemeld voor Improved bij het Erasmus in Rotterdam, ze doen onderzoek naar vroeggeboorte en groeiachterstand. Mijn beste vriendin is het 29 wk bevallen van haar eerste kindje en ik vind het wel een leuk gebaar als ik nu meehelp met een onderzoek daarvoor. PLUS 4x gratis echo en 4x gratis urine en bloed check. Altijd leuk meegenomen hihi. Het is voor gezonde vrouwen die zwanger zijn van hun 1e kindje (Max 3 mk) Enne ik heb al wat zwangerschapskleding klaarliggen, tijdje lang m'n ogen opengehouden tijdens sale bij h&m enzo dan checkte ik ook ff de mama collectie savonds doe ik lekker joggingbroek aan nu, bij mij namelijk savonds dikke darmen buik haha charmingggg
MvM is net geweest! Heerlijk zo'n test! Kom vanavond even lezen en reageren, drukke dag vandaag. Zwaaai
@Dromen: Ooh vreselijk.. Ik ga soms dingen heel overtuigend tegen mijn man vertellen en dan dringt het me door dat ik het gedroomd heb... Super veel last van. @Misselijk: 's ochtends en 's avonds even, verder weinig last eigenlijk. @Darmenbuik: 's ochtends valt het wel mee, maar als de avond valt, lijk ik wel 20 weken zwanger hihihi @Moe: Errug moe... 's avonds lig ik rond de klok van 10 en 's ochtends ben ik er niet uit te trappen... Laten we maar niet over huishoudelijke taken spreken.... Hahahaha! Ik moet mezelf echt een trap onder m'n kont geven. @ZWkleding: Ik heb net twee broeken besteld! Mijn broeken zitten echt niet lekker meer... En de zwangerschapskleding van mijn vorige zwangerschap is niet veel meer... @Lana: Dat je baas daarover vraagt, vind ik ook wat vreemd ja! @Bloemm: Mooie MvM test hoor! @Nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd! Ik wil ook een vroege echo... Mijne is pas 8 oktober. Dan ben ik zo'n beetje 10 weken. Sorry dat ik niet zoveel reageer hoor... Maar ben nogal druk druk! Probeer zoveel mogelijk te reageren!
Manon: goed dat je meedoet aan die studie. Als moeder van drie prematuurtjes juich ik dit alleen maar toe! En voor jou ook leuk een paar extra echo's!! Bloemmm: mooie test!! Sterkte in de strijd vandaag! Jij zal op drukke dagen vast ook meer last hebben van je misselijkheid! Vrijdag afspraak bij de gynaecoloog! Ben benieuwd! Hoop dat ie ook een echo maakt!
wat gaan de dagen toch langzaam..het nadeel van te vroeg testen danmoet je langer wachten. mischien klopt het hartje nu wel. als het niet gestopt is van de schrik vanacht. er stond vanacht politie op de deur te bonken ik dacht dat het een 1 of andere dronkenlap was ofzo want het leek wel of de deur eruit kwam. uiteindelijk hoorde we roepen politie!! dus we sprongen het bed uit. wat bleek ze stonden verkeerd. ze moesten iemand gaan reanimeren. nou mijn hart zat ook bijna ergens anders. positiekleding uhm daar koop ik veel van op marktplaats. ik kan alles nieuw niet betalen op het moment. en ik heb zelf nog een klein beetje van de vorige zwangerschap. eerst maar eens afwachten of het een goede zwangerschap is en dat het hartje klopt. want ik twijfel heel erg. ik heb dat zwanger gevoel nog niet echt. mischien hou ik dat tegen uit angst dat het niet goed zit en ik er nog niet van durf te genieten. gelukkig is de echo 18 sept dus duur niet zo heel lang meer
Bekijk bijlage 416415 Toch nog een test gedaan! Netjes 3+ Voelt echt goed Gosh Hoe is net nou met jou? Als Nog Oke? Vorige keer had je een bloeding zover ik me kan herinneren? Ik zit ook erg in twijfel! Draag nu iets te ruime broeken maar, want mn gewone broeken zitten 's middags al niet lekker meer hmm..
Hoi Allen, Ik kom me hier ook maar eens melden. Spannend hoor. Zoals ik zelf heb berekend ben ik rond 2 of 5 mei uitgerekend. Ik heb 26 september de eerste afspraak bij de verloskundige. Ik heb dan ook gelijk een termijnecho. Ik hoop dat alles werkt en dat alles het doet, en dat ik over 8 maandjes maar mag bevallen van een mooi en gezond kindje Ik heb trouwens 2 testen gedaan op 2 verschillende dagen, allebei een dikke streep en geen druppel bloed. Ik heb dan ook niet de behoefte om meer tests te doen om te kijken of het echt zo is. Zou het dan kunnen dat hij nu ineens negatief is?
ik denk dat de meeste vrouwen nog eens testen om te kijken of het hcg oploopt en niet afloopt. maar in principe wil dat nog niet persee zeggen dat het goed zit. zelfs met een miskraam kan het hcg nog een beetje oplopen helaas. wanneer heb je positief getest? ik 25 augustus. op cd 26.. maar heb me banner op een cyclus van 28 gezet omdat dat me aannemlijker leek.
Ik heb 2 weken geleden positief getest. Ook 25 augustus. (toevallig ) Ik zat toen op cyclusdag 31. Ik heb geen idee wanneer mn ei was. Dus waarschijnlijk loopt mijn banner nu iets voor, die gaat volgens mij uit van een cyclus van 28 dagen. maar een miskraam heb je toch geen zwangerschaps test voor nodig? Dan komt er gewoon bloed toch? en krampen etc. Of kun je ook een miskraam hebben en je lichaam dus een zakking van hcg, en vervolgens geen bloed/krampen en daar niks van merken?
je kan ook met de echo een vruchtje zien waarbij het hartje is gestopt. en het lichaam het niet afstoot. dan heb je dus ook geen bloed. beetje eng idee. laten we maar gewoon van het goede uitgaan
Mooie mvm test bloem!! En ook een 3 plus zag ik voorbij komen, helemaal top he om dat in beeld te krijgen. Ik moet nog 10 dagen wachten tot de echo vind het eigenlijk al heel snel, omdat ik vorige keer tot week 10 moest wachten
Trouwens we zijn gelijk zwanger met prinses Kate. Vorige keer ook hihi. Ik zie haar nog op pumps in een stralende jurk naar buiten komen. En ik maar denken hoe ze het kraamverband daar onder verstopt had hahahaha
ja idd hier ook weer samen zwanger met kate.. ik weet nog wel dat ik dacht dat ze er zo goed uit zag. ik was echt lijkbleek toen ik net bevallen was. mooie 3+ test hoor. ik had bij me zoon en dochter een vroege echo gehad met 7 weken en nu voelt het echt alsof ik nog zo lang moet wachten. nog 2,5 week. zit er aan te denken om een pretecho te doen maar ja is ook weer zo zonde van t geld...
Lief dat je er naar vraagt! Volgens mij was het loos alarm. Heb geen bloed meer verloren en hcg loopt op. Voel me erg zwanger.. moe, pijnlijke borsten, gerommel in mijn buik, kan me niet herinneren dat het de eerste keer ook al zo snel was! Hebben jullie het al aan jullie andere kinderen verteld? Of wachten jullie daarmee tot dat je het aan de familie/vrienden verteld?
Ik heb het aan een zus en schoonzus gezegd (kwam er niet onderuit) en mijn ouders. Na de chocolade aan dr rest van de fam. Maar nog niet aannemelijk neefjes en nichtjes want die vertellen t zo door en ik wil het zelf vertellen aan iedereen haha dochter is 15 maanden dus die kan ik t zeggen maar ze snapt t toch niet
Voor dames die misselijk zijn, jullie moeten eens gemberbier proberen! Ik kreeg er een paar dagen geleden ineens zo'n zin in (normaal heb ik er een hekel aan), ik las net online dat het helpt tegen zwangerschapsmisselijkheid. Ben nog wel supermoe, maar ik hang in ieder geval niet meer constant boven de pot waardoor ik weer fatsoenlijk kan eten. Mag ook wel, ben de afgelopen week 4 kilo afgevallen en dat is natuurlijk niet de bedoeling.. Dat zei mijn baas ook al direct vanochtend, je loopt waarschijnlijk gelijk op met Kate. Laat ik nou de enige op het kantoor zijn die niks heeft met de Royal Family haha. Een collega is zelfs helemaal obsessed. Gosh: Fijn dat je je zwanger voelt haha! Niet altijd leuk maar hopelijk een goed teken!
Gaat lekker hier met mvm. Volgende week ma. Zou de chauffeur eerste keer komen om kratten te halen. Ik zou ze achter een struik verstoppen uit het zicht. Ik ben nm vandaag pas begonnen. Blijkbaar niet goed opgeschreven en nu kwam ik huis staan die twee kratten pontificaal voor de deur. Buurvrouw stond te gniffelen. Dus nu weet mijn buurvrouw het wel en mijn schoonouders toch niet. Grrr beetje discretie had ik wel verwacht zeg!!! En ophaaldag verkeerd opgeschreven en dan ook nog eens niet op de afgesproken plek. Zou er bijna geen zin meer in hebben zeg
Ik denk dat Kate al wel 12 weken is ofzo denk je niet? Hihi vast heel dom maar er zit geen alcoholmisbruik gemberbier? Ik ben wel met vlagen wat misselijk, beetje weeïg gevoel, maar niet hoeven kotsen nog!