@Lana85 Wat stom zeg dat het zo mis is gelopen met mvm! Echt niet leuk Het zou kunnen dat Kate nog voor de 12 weken zit, heb gelezen dat ze vorige keer ook heel veel last had van misselijkheid en dat ze het daardoor eerder bekend maakten omdat ze de afspraken in haar agenda niet meer na kon komen. Gemberbier lijkt me zo vies! Ik hou echt niet van gember. Vanavond een hele lang vergadering en val nu al bijna om van de slaap
Nee gemberbier is non alcoholisch haha. Had het anders echt niet gedronken hoor! Nee Kate is nog geen 12 weken, ze hebben het eerder naar buiten moeten brengen omdat ze heel veel afspraken af moeten zeggen omdat ze HG heeft. Arm kind. Maar ze zal wel een stuk verder zijn dan 6 weken neem ik aan hahaha.
Lana: Dat is stom zeg! Zal er even achteraan bellen want dat is wel lullig, voor hetzelfde geld hadden andere bekenden het gezien..
hier weer opnieuw pijn aan 1 kant rond eierstokkenstreek soms iets lager achter schaambeen. zijn allemaal fikse steken. maar ik heb me vanmiddag wel behoorlijk ingespant want was werken. ( schoonmaken ) daarna kreeg ik het pas. dus mischien ligt het daaraan.
Mvm: zo is mijn schoonvader er de vorige keer achter gekomen.. Daar baalde ik echt van. De kratten waren toen ook bezorgt op een andere dag. Gemberbier ga ik eens opzoeken. Ik kreeg ook de tip; okugest. Is homeopatisch geloof ik! Sprankelkind; ik zou gewoon morgen eens de vk bellen. Misschien kan ze je gerust stellen of een eerdere echo inplannen. Bij bbz kan je ook last hebben van je schouder aan die kant.. Als je het vertrouwd is het niet iets om maar mee door te lopen want een bbz kan heel gevaarlijk zijn! Mooie testen dames! Enorme knaller van mvm en een prachtige +3! Geweldig!
Grotere cupmaat wel haha, en ze zijn wat.. tja.. steviger. Zag ik ineens gisteravond toen ik op mijn rug lag in bed. Normaal vallen ze een beetje zielig naar de zijkant maar gisteren bleven ze mooi stevig zitten hahahaha. Vriendlief zei toen nog 'looks like mother nature has thought of us men as well!'
Wat vervelend al die misselijkheid, gelukkig heb ik daar (nog) geen last van (klop het gelijk af). Ik mag vanavond mijn eerste kratje wegbrengen voor mvm, doe ik pas als het donker wordt Ik kreeg van de informatrice 1 kratje per week, maar dat heb ik al in 4 dagen vol, gisteravond gemaild of dit normaal is. Op zich ook lekker om weer een paar dagen naar de wc te kunnen, maar ook zonde van al die HCG. Morgen eerste afspraak bij verloskundige, aan de telefoon vertelden ze alleen een echo te maken om te kijken of het hartje klopt.. Erg spannend!! Daarna willen we het ook aan onze ouders en mijn zussen vertellen, gister allemaal leuke kinderboekjes gekocht die we in gaan pakken voor ze. Ben zo benieuwd hoe ze allemaal reageren, of ze het verwachtten of niet.. Vandaag weer gewerkt na 5 vrije dagen, merkte dat ik veel vermoeider was dan vorige week, rond 12 uur echt een dip waarbij ik zo in slaap kon vallen, was nog een lange tijd tot 15.30. Morgen wat eerder weg i.v.m. tandartsbezoek (echo dus ).. Het ene moment ben ik bang dat het hartje niet zal kloppen, het andere moment ben ik verzekerd dat het wel goed zit.. Zo spannend allemaal!
Ik geef nog borstvoeding dus ik merk vooral dat m'n tepels wat gevoelig zijn! Ik heb de hele dag een beetje weeïg gevoel in m'n maag.. Borrelig. En de steekjes in m'n liezen bij onverwachtse bewegingen. Manlief staat te koken! Heerlijk met m'n pootjes omhoog op de bank!
Ja dat weeïge gevoel herken ik helemaal!! Dat hartje klopt vast morgen, spannend!!! Manlief dacht hier ook dat mijn borsten iets steviger zijn. Voor dochter had ik echt een mooie volle c die fier de wereld in keken en stevig.. Na bv zijn t zakjes die slapjes erbij bungelen. Haha moest ik best aan wennen. Beetje stevigere boobies vind ik niet verkeerd Mvm stort continues. Ik mail informatrice in de trant van, je zal wel denken daar heb je haar weer (ivm met dat gedoe over de test). Daarna verzoek iets discreter te zijn en alvast bedankt. Krijg ik terug. Ja dat dacht ik inderdaad. Ik verwijs je door naar het hoofdkantoor. Noujaaaaaa ik ben bijna in staat mijn pis bij me te houden. Ik heb btw voor een week twee kratjes. Maar ik werk vier dagen dus zal t wel niet vol krijgen..
Hallo dames, Mag ik met jullie mee kletsen? Ik ben er zondag achter gekomen dat ik zwanger ben. Wat een enorme verrassing was! We wilden net starten met behandelingen in verband met PCOS. Maar dat is dus niet nodig! Als ik het zo uitreken op internet dan ben ik 6 mei uitgerekend, maar of dit echt klopt is natuurlijk de vraag. Het gekke is dat ik mij helemaal niet zwanger voel. Ik lees bij jullie allemaal klachten maar hier niks! Ik moet steeds naar de test kijken om te zien dat het waar is. Ja, wat gevoelige borsten, maar dan houd het ook wel op... Vreemd? Slecht teken? Vanavond ga ik met vriendlief even kijken naar welke verloskundige praktijk we gaan en dan ga ik morgen even bellen voor een afspraak. Ik vind het enorm spannend!
welkom. heb je voor die tijd toevallig ook getest of die al positief was? ik heb namelijk 25 augustus positief getest en kom op 7 mei uit wat een lust dat je zelf een verloskundige kan kiezen. hier zit er maar 1 in de omgeving. maar gelukkig wel een goede
Gooooeeedeavond dames Nieuwe meiden, welkom & gefeliciteeeeerd! Bloem mooie knaltest! Lana vervelend je ervaringen met MvM. Ik heb 2 redenen dat ik niet mee doe: de geur is afschuwelijk van de blauwe fles en punt 2: Wij hebben een inleverpunt. En deze punt is bij een verzoringstehuis waar 3 vrienden van mij werken. De box staat bij de personeelsuitgang, ook helemaal niet handig Hier helaas nog geen grotere boobs! Voor T had ik kleine maar stevige mooie boobs, nu iets minder stevig. moet er nog steeds aan wennen....
Nee, maar ik weet wanneer ik ongeveer geovuleerd heb, vandaar dat ik het zo kan uitrekenen. Oh, echt? Hier zitten er 2... vlakbij elkaar ook nog!
Maar hier Eten tijdens de zwangerschap - Zwanger zijn - week 6 | Ouders van Nu staat juist dat je op moet passen met gember. Hoe zit dat dan?
Hmmm... Durf het niet te zeggen. Huisarts heeft het geadviseerd dus Al dan wel verschil zijn met die tabletten en echte gember
Net gebeld door mvm ivm t gedoe. Begin ik me toch een potje ontroostbaar te huilen. Kon t echt niet tegenhouden. Hormonen?
Wat zeiden ze lana?? Ik vind het wel echt een rare reactie..ik zou d'r ook boos van worden! Ze hebben nog zo positieve publiciteit nodig, dit helpt niet mee! En lekker potje janken.. Hoort erbij! 😉