Morgenvroeg echo... al de hele dag spanningen in mn buik. Vind het weer eng om te gaan. Hoop gewoon dat alles goed zit. Om half 11 weet ik het. Ben wel blij dat ik morgen al mag. Scheelt weer weken stress. Zucht....
Ik mag morgen 15.45 moet gelukkig eerst werken dus kan niet de hele dag nerveus zijn.. Maar kan er nu al niet van slapen..
Spannend simmer en 3butterflies heeel veel succes morgen. Lana geeft toch helemaal niet jou er toch ook spontaan van gaan janken hoe ze het hebben aangepakt. Pff wist niet dat je in de avond zo misselijk kon zijn gadver. Gember mag je wel alleen met mate maar dat is in feite met veel dingen.
3butterflies en simmer veel sterkte en succes morgen!! Ik duim voor mooie kloppende hartjes!! Lana, jup! Hormonen.... Hihi. Logisch hoor, ze mag wel wat vriendelijker reageren en een beetje rekening houden met, ze moeten blij zijn met iedereen die er aan mee doet. In ruil voor een beetje discretie is toch niet teveel gevraagd zou je denken? Wat zeiden ze van mvm?? Borsten, ik geef ook nog bv dus de grote borsten zijn er zeker nog. Merk nu wel dat m'n tepels gevoeliger zijn. Gelukkig gaat t voeden zelf nog goed. Hopelijk blijft dat ook nog even zo. Ik weet verder niet meer hoe of wat allemaal... Ben niet zo fit. Niet echt ziek maar weet niet. Voel me niet lekker, lamlendig en slapjes. Heb 1 nachtdienst gewerkt en toen begon het. Denk dat het lichamelijk toch te zwaar is ofzo. Heb me vanmorgen ziekgemeld. Heb t op buikgriep gegooit. Hihi, moest toch wat. Later zullen ze wel begrijpen hoe en wat denk ik. Nu maar eens proberen te slapen. Nog 2 weken en dan word ons meisje 1 jaar.
3butterfliesnen simmer! Leuk dat jullie vandaag de echo's hebben! Ik heb em pas over 4 weken! Hoop dat alles goed is!! Wat vervelend charise! Hoop dat je je snel beter voelt!! Pitahaya, gefeliciteerd!! Hoop dat je een goede verloskundige kan vinden! Hier wel fijn, zitten meerdere praktijken, hebben er een gekozen waar ze ook echo's maken, hoeven we niet helemaal naar het ziekenhuis! Lana, wat slecht zeg van mvm!! Wat zeiden ze?? Hier, moed aan het verzamelen om op de staan! Had het gister op werk de hele dag ijskoud en ben gisteravond na het eten gelijk in slaap gevallen! Ben uitgeput! Vandaag maar ff lekker warm aankleden en hopen dat ik me wat beter voel!! (Heb 2 weken gelede hele week griep gehad, ben bang dat die nu weer terug is!)
Jaaa Pitahaya, gefeliciteerd! Charlie: Dat lamlendige heb ik ook. Het maakt ook niet uit hoe lang of goed ik slaap, ik word altijd weer wakker alsof ik geen oog dicht heb gedaan. Ga dit morgen ff bespreken met de ha. En de eerste echo's vandaag! Ben benieuwd!
@ simmer en 3butterflies. Veel succes vandaag. Hopelijk zien jullie beide een mooi kloppend hartje waarna je kunt gaan genieten van de echo. @ Lana. Niet zo gek dat je boos bent. Op zo'n manier wil je niet ( en hoor je niet) behandeld te worden. @ alle nieuwe dames. Gefeliciteerd en welkom Hier gaat het zijn gangetje. De misselijkheid valt mee als ik maar genoeg drink. Ben wel wat vermoeider dan normaal, maar dat hoort er ook bij. Borsten zijn soms wel wat pijnlijk, maar nog niet echt gegroeid. Bij mijn dochter en zoontje zijn ze ook niet heel veel gegroeid, dus dat verwacht nu ook niet dat dat gaat gebeuren. Over twee weken de echo. Duurt nog zo lang voor mijn gevoel. Ik wil ook zo graag zien of alles goed is en hoe frummel het doet.
@ Charise. Vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk knap je snel wat op. Het kost ook allemaal veel energie en dan kunnen sommige dingen snel te veel zijn. Wat leuk dat je dochtertje over twee weken 1 jaar wordt. De afsluiting van de babytijd, de start van de dreumestijd Ik vind de 1e verjaardag toch altijd heel bijzonder.
Wow, wat is het hier druk! Wat leuk dat we allemaal ongeveer tegelijk zijn uitgerekend! Dat is echt bijzonder. En wat spannend, de eerste echo's. Laten jullie horen hoe het was?? Hier gisteren een verloskundige praktijk uitgezocht en mij via een online aanmeldingsformulier aangemeld. Ik denk dus dat ik vandaag wel gebeld word. Ik hoop het in ieder geval. En dan zullen we het merken. Verder voel ik mij nog steeds kiplekker. En als ik jullie dan zo over die kwaaltjes hoor dan maak ik mij daarna bijna zorgen om. Ik voel mij helemaal niet zwanger. Heel gek. Alleen gevoelige borsten. En gisteravond leek het wel of mijn buikje iets boller is. Maar dat lijkt mij wel erg vroeg toch??
Goodmorning ladies, succes bij 1e echo's vandaag, hopen op mooie kloppende hartjes Ik heb over 3,5 week pas intake en er staat op de site van vk dat ze in principe dan geen echo doen.... Dat is wel een beetje vreemd toch want dan ben ik zo'n 9 weken zwanger?? Gisteren het nieuws aan m'n ouders verteld, sokjes ingepakt met i love oma en i love opa en het gegeven super blij en m'n moeder zei: " ja ik vond je er al zo slecht uitzien" waauw thanks mom ! Haha Ik kan haar geen ongelijk geven hoor, voel me ook echt ziek. Met mijn job is ziekmelden eigenlijk geen optie dus vandaag rustig aan met de kinders
Even een zwaai van mij! Vandaag moeten we naar het CB met Mira voor de oogtest en dan gelijk door naar de Intake! Heb er zin in. Zo leuk om de verloskundige weer te zien Iedereen met een echo, heeeeeel veel succes! Ik duim keihard!!!!! Zwaai zwaai!
Spannend die echo's! Ik heb volgende week donderdag de 1e echo, ben zooo benieuwd! Ik kijk er tegenop maar ook naar uit, dubbel he! Maar je kan maar beter weten of het hartje is gaan kloppen of niet, denk ik... Overmorgen komt mvm, waarschijnlijk is de stukadoor hier dan ook aan het werk. Niet heel handig, maar het moet maar. Ik heb de griep. Gisteren de dokter gebeld om te vragen of koorts kwaad kan in dit stadium. Ze zei van niet, maar echt overtuigend kwam het er niet uit. Nu kijk ik dus nog meer uit naar de echo volgende week!
netjes hoor maantje. succes bij het CB Bloemmm iedereen met echo's duimen draaien hier overuren hopelijk allemaal kloppende hartjes.