1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Als iedereen even kijkt of alles goed is aangevuld of er dingen ontbreken aan de lijst, dan pas ik het even aan!

@Simmer: Wat rot van de echo :(. Nu wachten... Hopelijk gaan de dagen heel snel en heb je een mooie echo over 3 weken!!

Mooie buikjes zag ik meiden! :D. Leuk om te zien!
    Charise, grappig dat je een meisje bij mij denkt haha. Ik denk bij jou een jongen!

Op het CB ging alles goed, Mira heeft haar oogtest gehaald :p.
    Toen door naar de VK! Was echt vanouds gezellig. De VK van de bevalling van Mira was er ook. Super leuk om haar te zien! Ze vond het zo leuk om nu hele gesprekken met Mira te voeren haha. Ik ben 2 kilo afgevallen..... Had ik al wel verwacht, baal er wel van... Ik kom al zo moeilijk aan :(. 53 kilo nu, met kleding. Startgewicht was 55 kilo. Maar komt vast goed... Als ik straks weer wat beter kan eten haal ik het wel in. Oh en daarna nog bloed geprikt, brrrrrrr! Heb bij de afdeling daar aangegeven dat ze mn ader zo moeilijk kunnen vinden altijd en dat ik een naaldenfobie heb. Stond gelijk een mevrouw op en zei; Ik ga je prikken dan! Kom maar. Vertrouw maar op me :D. Nou nog nooit ging het zo makkelijk en snel! Denk dat mijn naaldenfobie toch komt doordat ze mijn ader zo moeilijk vinden en dus heel vaak verkeerd of meerdere keren moeten prikken.. Bleh. Ga de volgende keer ook maar om deze vrouw vragen :p. Was zo blij toen ik buiten stond! Haha.. We hebben het weer gehad! Nu op naar de echo!

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Er moeten serieus niet meer meiden bijkomen joh 😂😂.
    Tekens waren teveeeeel! Meer dan 10.000 tekens kan niet 😳😳.
    Dus heb dat onderste stukje tekst maar even weg gehaald haha.

Denk dat die meiden niet van groep zullen wisselen hoor, je kent elkaar hier nu. Heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt dat iemand weg ging na een datum verandering :p

3. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Zoo wat een werk bloem! Bedankt! Ik zie dat je mijn leeftijd niet had. Sorry! Ik ben 28 jaar. En het is idd mn eerste kindje

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heb het aangepast! Vind het gelukkig erg leuk om te doen hoor haha
    Welkom en gefeliciteerd!

5. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    @bloemmm ik ben 27 en zwanger van m'n eerste kindje

6. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @simmer jammer hopelijk over een paar weken wel een knipperlichtje.
    @zondag klinkt goed hoor ze bedoelen gewoon dat je wel gezond moet eten.
    @miss smit welkom en gefeliciteerd
    @lana lijkt me wel zo gelukkug je bouwt nu al een band op.
    @bloemmm hoe leuk zou t zijn als we ook het 3e kindje hetzelfde geslacht hebben.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ook aangepast.

8. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Top!
    Als ik bijgesteld wordt dan wordt t waarschijnlijk later. Nu 2 mei, dus ik blijf mooi in t midden van dit lijstje 😁

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha, ja dat zou wel grappig zijn Meriam :D

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga even op de bank hangen en zo Barbie kijken! Daarna slapen.
    Ben gesloopt! Fijne avond meiden, tot morgen!

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Simmer wat jammer van je echo. Dat is inderdaad het vervelende van een vroege echo, een paar dagen korter of langer zwanger en je ziet iets heel anders. Maar je bent in ieder geval zwanger! :D

Bloemm wat leuk zeg dat je afspraak bij de VK's zo leuk was. Je hebt ook meerdere in een praktijk? Hebben wij ook inderdaad.
    Ben benieuwd of je gelijk hebt over een jongen bij mij. ;)

Zondag, suikervrij eten is goed hoor, is gezond, dus ook als je zwanger bent. Je mag nog steeds gewoon opletten, met lijnen is meer dat je minder calorieen gaat eten of shakes oid gaat doen, dat raden ze af. Maar als je gewoon goed en gezond eet en dan evt afvalt is dat niet erg hoor.

Weet niet meer wie het vroeg, maar ik sta bovenaan de lijst maar ga hoe dan ook hier blijven hoor. ;)

Lijst, mocht het echt niet meer passen kan het altijd veranderd worden ipv 1dochter 2 zoons in bijv 4e kindje ofzo. Neemt wat minder ruimte in. ;)

Maar uiteindelijk zullen er misschien toch wel mensen afhaken, gebeurd nu al een klein beetje. Dus dan kunnen sommige mensen er misschien wel weer af. Of dan staan die afspraken er in ieder geval ook niet meer bij.

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Bloem, wat een werk joh, super!
    Ik ben 29 jaar.

Sporten, voor mijn 1e zwangerschap deed ik dat heel fanatiek 3x in de week, maar na de terugplaatsing toen durfde ik niet meer en heb het, tot mijn spijt, nooit meer opgepakt. Wie weet als deze kruimel er straks is!

Smaaltje, is dat alleen vanwege de ivf of speelt er nog iets anders mee? Hopelijk zit de embryo gewoon op een goed plekje bij je waar het de komende maanden lekker kan doorgroeien!
    Klopt, mijn man heeft slechte zwemmers. Is een heel traject aan vooraf gegaan met onderzoeken en een operatie, maar uiteindelijk bleef het icsi-kwaliteit. Na een moeizame start met follikels die niet wilden groeien en het bijna afbreken van de poging, bleken er ineens wat bij te zijn gekomen en hadden we uit 5 goed aan te prikken eicellen 3 mooie embryo’s. Wonderlijk genoeg bleef de 1e meteen zitten en dat is nu mijn prachtige dochter van ruim 2.5. We gingen ervan uit dat we niet weer zoveel geluk zouden hebben, maar de 1e cryo ontdooide meteen goed en is ook weer lekker blijven zitten!

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Zitten al op de 104 pagina's trouwens hihi.
    En zijn pas 6+4 weken zwanger max haha.

Ik kijk trouwens grenzeloos verliefd en kinderziekenhuis vanavond.
    Barbie neem ik op. ;) Kan niet alles tegelijk kijken hihi.

14. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Dinsdag is lastig he! Zit altijd op woensdag nog op rtlgemist de rest te kijken. Ik kijk ook grenzeloos verliefd en barbie later hihi

15. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hahahaha ja we lullen teveel

16. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL
    heeeeeel fanatiek naar de sportschool, moest mijzelf er echt naar toe dwingen, kom ik aan: sportbroek vergeten ;) en no-way dat ik in spijkerbroek ga Hihi. Hoezo, zwangerschapsdementie :D

Wat komen er leuk berichten voorbij! Al 2 echo's waarvan een met een kloppend hartje, tof! En Simmer, kop op! 2e echo word beter!!!!

Bloem, darmenbuikjes rock! Hier nog niks te zien :( beetje opgeblazen in de avond, maar dat is heel normaal, ook buiten zwangerschap om Hihi. Fijn dat Mira de oogtest heeft gehaald en jij een super leuk gesprek bij VK had :D

Mocht mijn datum toch veranderen, blijf ik hier hoor :p

Fijn dat jullie allemaal 'vrouwenprogramma's' kijken, in de tijd dat ik naar de sportschool was heeft ML de tv geëigend... Nu een stomme mannenfilm zien...

17. zondag14

zondag14 Actief lid

22 jul 2014
    246
    46
    28
    Vrouw
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    @Bloemmm
    Ik heb je ook gePB't ivm de lijst, maar dit is misschien overzichtelijker. Ik ben 29 en dit is mijn eerste kindje.

25 september intake VK
    17 oktober eerste echo

Ontzettend bedankt voor het bijhouden van de lijst!

18. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hier was het verplicht voetbal kijken dus ik ben m'n bedje maar ingekropen! Slaap lekker alvast!

19. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    3butterflies, mooie echo zeg!!
    Ik mag 10 oktober naar de VK voor een intake en gelijk ook echo! Kan niet wachten!!!! Mag op de lijst! :D

Goed zichtbaar al bloemmm!!
    Hier ook een flinke darmenbuik, maar hoef het niet te verbergen, ml en ik kunnen allebei onze mond niet houden als we ergens enthousiast over zijn dus inmiddels weet bijna iedereen het al! ;)
    Heb vandaag zwangerschapskleding gekocht, krijg m'n broeken al niet meer dicht!

Geslacht: heb het gevoel dat het een meisje wordt, maar weet niet waarom eigenlijk, heb nog geen vergelijkingsmateriaal! ;)

Balen simmer dat er niks te zien was!!

20. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Ik zat gister voor VI vanavond alleen op de bank dus indd genieten van vrouwenprogramma's.

Morgen 12-21 werken dus weer ff lekker uitslapen, nu er (nog) geen kinderen zijn probeer ik daar zo maximaal mogelijk van te genieten ;)

Spannend dat iedereen de komende weken eerste echo's heeft!
    Sporten zal ik al een half jaar weer oppakken, tijdens verhuizing in januari helaas gestopt met hardlopen. Heb een ticket voor een halve marathon op Terschelling maar die gaat in de verkoop ;) wordt voor mij een weekendje uitwaaien hihi

Deel Deze Pagina