1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Dan is het helemaal prima toch? Ik eet alleen toegevoegde suikers niet. Ik heb een intake-vragenlijst gehad van de verloskundige die ik helemaal moet invullen.

Nog steeds kan ik het af en toe niet geloven dat ik zwanger ben. Ook omdat ik nog steeds helemaal géén kwalen heb. Niks! Zo gek. Hoop dat dat wel komt, want voel mij nu niet zwanger en daarom kan ik het ook niet geloven.
    Ik merk alleen wel dat ik echt een buikje krijg. Eergisteren twijfelde ik nog maar gisteren zei mijn vriend het ook. Vind het wel erg vroeg maar vind het ook leuk. Dat betekend wel dat er iets groeit lijkt mij. :)

Maar erg onzeker hier. Trouwens. voor op de lijst. Ik ben 28 jaar!

Er word hier echt veel geschreven zeg. Wel leuk hoor!!

2. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Ha pitahaya,
    Dat buikje is ook bewijs! Dan is dat gewoon jou symptoom! Hihi geniet ervan!
    Ik heb hier ook weinig, alleen moe, maar niet misselijk ofzo, en ook ik heb savonds echt een buikje, maar sochtends valt t weer mee hihi

3. Pitahaya

Ja! Dat heb ik ook! In de avond een buikje, in de ochtend valt het mee. Wat grappig! we hebben hetzelfde. Verder heb ik ook wel iets gevoelige borsten hoor... Maar niet moe of misselijk of iets.

Het is zelfs bij mij nog erger....
    Ik heb normaal best wel last van stemmingswisselingen en ik lijk in eens super stabiel!!

4. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    @ bloemm. Fijn dat Mira de ogentest goed gedaan heeft. En leuk dat je zo'n leuk gesprek hebt gehad bij de verloskundige.

@ sprankelkind. Veel beterschap met de kleine. En hoe houd je dat vol om zo vaak er uit te moeten. Hopelijk gaat hij snel doorslapen. Het zou al fijn zijn als hij minder vaak wakker zou worden.

@ babymaantje. Je kunt bij zwangerschapskleding uitgaan van de maten die je nu gewoonlijk hebt. En ik ga het denk ik online kopen. Kun je idd even makkelijk passen en eventueel weer terug sturen. Ik bestel dan ook vaak 2 maten, kan ik kijken welke er past.

5. Pitahaya

Wow, kopen jullie nu al zwangerschapskleding? Ik vind dat ergens zo zonde van mijn geld..... Ik denk dat ik gewoon wijde shirts enzo koop, die ik daarna nog aan kan.
    En misschien een broek bij H en M ofzo... das denk ik niet zo duur.

6. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    @ pitahaya, dan is jou symptoom dat je ineens stabiel bent! Hihi geniet ervan!😜
    @ beitsche, ik ga eens kijken online :D
    Iemand al leuke sites voor leuke kleding gevonden?

7. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Die "vrouwenprogramma's" waar jullie het een paar pagina's terug over hadden zijn juist de programma's die mijn vriend graag kijkt, Barbie, Grenzeloos Verliefd enz. ik geef er zelf niet veel om maar kijk wel vaak mee.

Ik blijf ook gewoon in de groep, mocht mijn datum er uiteindelijk buitenvallen!

8. Isabelle37

Isabelle37 Niet meer actief

@sprankelkind, wat vervelend voor je kleine die verkoudheid. Je hebt ook neusspray met xylometazoline ofzo erin, en dan speciaal voor kinderen. dat werkt top. Mag je alleen niet te lang gebruiken.

Kwaaltjes: Mijn borsten zijn een ruime maat gegroeid. Had al maat Dubbel D dus imagine. ;) Daarbij kots ik minimaal elke dag 1x en soms 2x. Net even de huisarts gebeld want heb 24*7 misselijkheid. dat is geen prettig gevoel. Ben al twee dagen thuis van mijn werk. vanmiddag terugbellen, en dan zal ze iets voorschrijven. Hopelijk helpt dat

Positiekleding:
    Daar begin ik nog niet aan, tot nu toe kan ik mijn eigen broeken nog aan, en mochten die strak gaan zitten ga ik meer leggings met jurkjes eroverheen dragen. Ik wil pas positiekleding gaan aanschaffen als mijn eigen kleding echt niet meer gaat. En dan zal ik met name online shoppen, simpelweg omdat ik het veel te druk heb om naar de winkel te gaan.

Koffie: Ik ben ook gek op koffie, maar drink max 3 bakjes op een dag, verder drink ik thee, ranja of water.

Suiker: Op een gekke manier ook helemaal geen behoefte aan suiker of aan snoep terwijl ik wel een snoepkont ben hoor. Moet zeggen dat ik ook 24*7 misselijk ben dat zal ook wel helpen.

@pitahaya, zullen we ruilen? jij mijn symptomen ;) vandaag de dokter gebeld. Zojuist weer boven de pot gehangen. Ik val ook af door de misselijkheid.

Wij hebben het nog bijna aan niemand verteld, met name omdat we willen wachten wat de testen gaan uitwijzen. Heb ik gister mijn moeder aan de telefoon zegt ze, ik had een visioen dat je zwanger bent :$ Ik heb dr quasi nonchalant om zitten lachen zo van noujah doe niet zo gek. Mijn vriend en ik zijn nog maar kort samen en dit is echt wel een grote verrassing voor ons. Ik voel me slecht... sorry mama

9. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb kleding bij H&M en zalando besteld, bij zalando hebben ze verschillende merken zwangerschapskleding! en als het niet past stuur ik het lekker weer terug! ;)

10. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Isabelle, wat vervelend heletijd misselijk! hoop dat ze snel wat voor je hebben om dat tegen te gaan!!

@ zwangerschapskleding, helaas moet ik wel, krijg mn broeken niet meer dicht! heb niets groters...

11. Pitahaya

Jeetje Isabelle, zo misselijk. Ja, ik geloof dat ik dan ook wel blij mag zijn. Maar toch... ik zou mij meer zwanger voelen als ik wel misselijk zou zijn. Niet dat ik misselijk wil zijn... nou ja, je snapt mij wel. Haha!

Jij bent ook iets verder dan mij, dus misschien komt het deze week.

En jeetje Mar, dat gaat snel zeg. Heb je niet wat wijdere broeken? of inderdaad leggings met rokjes? Ik wil tot de 2e echo echt nog dat niemand het weet, maar ik stond net onder de douche en in de ochtend heb ik ook al een buikje !!

12. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ik heb ook al zwangerschapskleding geshopt bij bellyfashion.
    Mooie kleding hebben ze daar. Ga me niet in mijn eigen kleding proberen te duwen.
    Heb leuke kleding gevonden! Zal even kijken voor een foto!

13. Isabelle37

Isabelle37 Niet meer actief

@pitahaya Ja tuurlijk begrijp ik je, zonder buik zijn de kwaaltjes het enige wat je hebt waaraan je merkt dat je zwanger bent. bij mij is het inderdaad pas sinds 3 dagen echt zo erg geworden. maar als ik hoor hoelang het kan aanhouden :'(

@mar10e, dat is vervelend als je broeken te strak zitten. heb je geen leggings met leuke lange trui erover of een jurkje. (hartstikke in nu)

14. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk babylove, ik ga ook ff kijken!

Pitahaya, ik heb wel jurkjes die ik nu aankan, maar geen leggings, dus dan moet ik pantys halen. Ik vind het een beetje zonde om nu ruimere kleding te kopen om vervolgens alsnog zwangerschapskleding nodig te hebben.
    alle zwangerschapsbroeken kan je in de buikband verstellen, dus dat zijn zeg maar meegroeibroeken...

15. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hou niet zo van leggings ;) heb ook geen wijde truien, alles is redelijk aansluitend!
    ben ook btje grieperig, dus dan heb ik niet zoveel zin in een jurkje en panty en hakken... ;) maar ga vnaaf eens even mn kast uitmesten, kijken wat ik allemaal tegenkom! misschien nog wel wat ruimere dingen! :D

16. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Ik kon tijdens mijn eerdere zwangerschappen tot 20 weken mijn gewone kleding nog aan terwijl ik beide keren op t eind toch 20 kilo was aangekomen...

Was er nou nog iemand met nachtdiensten hier? Heb er van de week een paar gehad en die gingen best goed maar nu ik me zo wiebelig voel zie ik toch wel erg tegen mijn nachten van volgende week op.

17. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Is hier trouwens nog iemand die aan hardlopen doet?

18. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    @slimmer , meid ik wil je even een hart onder de riem steken. Toen ik zwanger was van mijn jongste zou ik volgens mijn menstruatie zelfs 2 weken verder zijn. Ik was toch echt korter zwanger en een hele late eisprong heb ik gehad. Ik wist dat het klopte omdat ik temperatuurde wist ik precies wanneer mijn ei-sprong.

19. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Dit heb ik gekocht en nog wat maar dat kon ik zo gauw niet vinden

20. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0