Ik durfde het ook niet totdat mijn moeder aan kwam zetten met die rompertjes en zei dat ik er vanuit moest gaan dat het goed zat en ook goed kwam!
zeker handig die lijst!! irritant zeg die misselijkheid!! hier is de misselijkheid 2 dagen al iets minder! neem nu bij opstaan ff handje ongezouten noten (die ik meestal door mn muesli gooi), dat helpt wel, want ik ontbijt pas op mn werk! bloemmm, dank je dat je mn afspraken erbij hebt gezet!
Ben terug van de ha en weet nu eindelijk wat ze van plan zijn hahaha. Ik weet eindelijk wie mijn vk is, ik heb mijn 'handheld green notes' al gekregen. Dit is een soort dossier die je constant bij je moet hebben. Het past nauwelijks in mijn tas, wat een boekwerk al! Mijn intake gebeurt nu bij ons thuis dus da's superchill. Ook ga ik regelmatig een verpleegkundige zien wat echt een schat van een vrouw is haha. Mijn eerste echo zal met ong 10 weken zijn. Ik moet straks ff de vk bellen voor de data. Eindelijk wat schot in de zaak.
O heerlijk julie zijn allemaal al met zwangerschapskleding bezig.. Ik durf dat nog niet hoor. Eerst de echo morgen afwachten.. Maar daarna moet ik er toch aan geloven denk ik. Alleen mn werkbroek zit nu juist het strakste en die kan ik niet zomaar even verwisselen aangezien daar een bedrijfslogo op staat en iedereen zich dan af gaat vragen waarom ik opeens in een andere broek loop
Oh wat fijn melliemuis!! Hier voel ik constant mijn buik. Niet echt pijn ofzo, maar gewoon een beetje een zeurend gevoel. Dit heb ik al 3 dagen, alleen echt in de ochtend is het weg. Is dat normaal?
@ slapen, ik lig niet lekker meer op mn buik (altijd buikslaper geweest) maar sliep altijd nog wel lekker... tot vannacht... was om 4.30 wakker en heb daarna niet meer kunnen slapen! @spulletjes kopen, zelf pakketje met 5 rompertjes gekocht, met reden dat we daar 3 van hebben gebruikt om het de ouders te vertellen (ingepakt als cadeautje gegeven)! heb al wel een leuk woezel en pip zilveren fotolijstje van mn beste vriendin gekregen voor de echo's en van mn zus een heel pakket met rompertjes, kleertjes, badproducten, knuffel en tijdschriften! @groeiende borsten en buiken, doen jullie hier nog wat aan? in het pakket wat ik van mn zus heb gekregen zat ook een tube creme voor mn buik tegen striemen, dus dat ben ik gelijk maar dagelijks gaan smeren!
Trouwens, die lijst. Vet lief dat je die helemaal hebt bijgewerkt! Maar ik ben tot nu toe de enige van 6 mei! Dat is toch ook grappig! Kan natuurlijk nog veranderen want dit is mijn eigen gok, maar toch!
O ja ik denk uitgerekend te zijn op 12 mei. Maar men eisprong was wel laat geloof ik dus kan zijn dat er nog een paar dagen bij komen
fijn melliemuis, nog maar 3 weekjes tot je echo!!! @smaaltje, kan je niet gewoon een grotere maat vragen met de smoes dat je wat bent aangekomen?
@ kwaaltjes. He bah, ik ben sinds gisteren de hele dag misselijk. Hoop dat dat weer wat minder wordt. In ieder geval niet meer...... Ik werk op een tankstation en sta er dan alleen ( voor een groot deel val de dag). Ik kan dan niet altijd even snel naar de wc om te spugen. En als het druk is kan ik ook niet echt even gaan zitten. Gelukkig werk ik niet veel. Ik studeer nog en dit is voor mij een bijbaantje zodat ik dan ook eens iemand anders ben dan alleen maar mama. Heerlijk om even het huis uit te zijn. Het is heerlijk om veel bij de kinderen te zijn, maar ook wel eens lekker om zo nu en dan even weg te zijn. Gelukkig weet mijn werkgever het al. Als het niet meer gaat, kan ik dat aangeven. Verder weet ook heel veel mensen in onze omgeving het al. Nog niet iedereen, maar dat komt binnenkort wel. @ dingetjes kopen. Ik heb nog niets gekocht, maar mijn moeder had al wel wat voor mij gekocht. Ik in tranen toen ze me dat gaf. Omdat ik onverwacht zwanger ben kon ik nog niet helemaal geloven dat het ook echt zo was. Toen ze me dat gaf werd het voor mij ineens echt. En toen kwamen ook de emoties @ melliemuis. Fijn dat je nu weet hoe en wat. @ mar10e. Ik doe niets aan mijn groeiende buik. Straie kan je toch niet voorkomen. Ik smeer er alleen wat op als het gaat jeuken. Dan kan een creme wel lekker zijn
@ dingen kopen, nee nog niks gekocht, durf het ook nog niet echt. wel al een keertje in het babypark rondgelopen, leuk om te zien wat er allemaal is!! @ futloos!!!! whaha.. ik krijg maar niks gedaan. zit vooral voor me uit te staren, of doelloos op de bank, wie herkent dat? @ slapen, probeer mezelf aan te leren op mijn linkerzij te slapen, had ergens in een tijdschrift gelezen dat dit beter is voor de doorbloeding als het dadelijk groter wordt dan op je rechterzij, maar draai toch elke keer terug. :S
Vanmorgen is MvM hier geweest. Mijn vriend stond op het punt om naar zijn werk te gaan maar bleef er - tot mijn verbazing - bij. Gelukkig voldoende hcg en het eerste cadeautje gekregen (een warm knuffelig babydekentje). Mijn vriend vertelde nadat de MvM-dame weg was dat hij het nu pas een beetje echt gelooft, omdat we nu dubbele zekerheid hebben en werd daar gelukkig erg blij van. We hebben het nog aan niemand verteld hoewel ik het af en toe maar moeilijk voor me kan houden. Wachten tot na de eerste echo op 17 oktober duurt nog zoooo lang! We zijn nu van plan de intake bij de VK op 25 september af te wachten en daarna te vertellen. Tis voor mijn ouders en schoonouders het eerste kleinkind als alles goed gaat. @smaaltje is dit misschien iets voor je ([one size] flexibelt blue/black/ecru - BellyFashion.nl) daarmee kun je je gewone broeken langer blijven dragen? Dan heb je iig voorlopig op je werk het probleem van je afzakkende broek opgelost. Ik ben vlak voor ik zwanger werd veel afgevallen (2 broekmaten kleiner) en mijn collega's complimenteren me te pas en te onpas dat ik er zo goed uitzie. Ze zijn er nogal op gefocussed en er is ook nog niet echt iets te zien. Ik heb wat vollere borsten, maar ik kan mijn broeken (zeker die van een half jaar geleden) nog makkelijk aan. Ik zou het wel leuk vinden om er iets meer van te zien, maar dat komt waarschijnlijk vanzelf Fijne dag!
Wat een gezellige drukte hier.leuk dat de eerste echos een beetje komen nu. Verder gaat het op zich goed. Wel veel hoofdpijn en moe en gevoelige (en grote) borsten. Verder af en toe misselijk. We wachten maar af. Vind het wel spannend worden, want kom nu rond de periode dat het vorige keer misging (de langste keer dat ik zwanger was).
Wij vertellen het pas in de herfstvakantie. We willen heel graag dat onze kinderen het t eerst weten maar ze zijn nog jong en kunnen hun mond op school vast niet houden. Daarna vertellen we het pas aan onze ouders. Is best leuk om t nog even geheim te houden eigenlijk. De vorige keren hebben we het namelijk gelijk verteld aan onze ouders.
vandaag voor het eerst echt erg misselijk geweest. vanochtend om 6 uur mijn bedje uit. kleine had geen zin meer en misselijk pfff.. vervolgens hond uitlaten met de kleine in de kinderwagen. heel veel speegsel. en dacht echt ik moet zo spugen. dus snel naar huis gelopen. maar nee toch niet spugen. maar kwam wel steeds heeeel dichtbij dit heeft geduurd tot half 12. daarna werd het minder nu is het met vlagen nog, snap niet waar dit ineens nu weer vandaan komt. heb het nog neit zo erg gehad. nu dat ik dit typ voel ik het weer opkomen. maar ben ook best wel nuchter nu. gelukkig slaapt de kleine man en ben bij mijn moeder. die is nu frietjes halen. ( het gekke is dat ik misselijk ben maar wel trek heb) @ jullie vroegen hoe ik het volhou met met mijn zoontje de nachten nou het is erg zwaar. ik heb er een topic over geopend help wat kunnen we nog meer doen. staat bij mijn profiel denk ik wel.voor als jullie het willen lezen @ luuf onder de voetjes? nooit gehoord dat dat ook kon. ik deed het weleens op zijn borste maar dan kwam hij onder de uitslag helaas. dus dat durf ik niet meer. maar als het op de voetjes ook helpt is dat wel een uitkomst
Zoooo jeetje wat een pagina's erbij weer zeg haha! Bloemm, super dat je de lijst even wat overzichtelijker hebt gemaakt. En handig zeg dat je zo kunt bekijken wie er wel en niet actief zijn. Miss Smit, ik werk ook nachtdiensten, heb me voor nu even ziek gemeld omdat het echt even niet ging. Nu moet ik alleen het weekend wel weer 2 nachten doen. Nouja dat is wel te overzien, het is niet anders. Daarna nog 2 avondjes volgende week en dan 3 weken vakantie. Als ik daarna weer aan het werk ga ben ik alweer 11 weken zwanger. Even afhankelijk van wanneer de termijn echo is ga ik het bekend maken op werk na mijn vakantie. Positiekleding, Ik heb begin van de zwangerschap bij c&a in de sale wat gekocht, 3 broeken, 1 rokje en 2 shirtjes voor 30 euro. Dus geen geld haha. Dacht dan heb ik het vast. Heb het nog niet aangehad eigenlijk. Draag nu toevallig wel een zwangerschaps joggingbroek haha. Heerlijk, maar ben nu ook lekker thuis. Pas eigen broeken nog wel gelukkig, al zitten ze soms wel vervelend. Maar vind met positiekleding dan zie je helemaal je buikje zo goed. Kwaaltjes, hier ook iemand met weinig kwaaltjes hoor. Wel gevoelige tepels als m'n dochter gaat drinken. En snel vol zitten met eten. En soms met liggen wat trekken in mijn buik. Maar om nou te zeggen ik voel me echt zwanger, nee. Dat had ik bij m'n dochter wel. Maar goed het zegt helemaal niets gelukkig. Enne de hcg piek moet nog komen he.. Dus laten we maar genieten van de weinige kwaaltjes, kan zomaar anders zijn. Bij dochter kwam de misselijkheid pas rond 10 weken en dat ik ook echt gal ging braken en emesafene nodig had. Dus juich niet te vroeg.
@Miss Smit Hoe oud zijn je kinderen? Ik heb het als aller eerst aan mijn zoon verteld - hij wordt volgende maand 6 - en wonder boven wonder heeft hij het nog tegen niemand verteld. Vind het echt knap! @Spullen kopen Heb nog steeds niets gekocht maar gisteren wel de doos met babyspullen van mijn zoon opgezocht op zolder. Leuk om weer te zien! Hij was wel een enorme kwijler dus veel shirts en rompers zitten er niet meer bij, die waren niet meer schoon te krijgen. @Kwaaltjes Moe, moe en moe hier! Net als bij mijn eerste zwangerschap. Geen misselijkheid maar wel gevoelige borsten.