1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Weet iemand of je nu wel of geen gember tabletten mag? Ik weet dat ik ze vorige Keer wel geslikt heb maar iemand schreef dat je moest oppassen met gember dus nu twijfel ik on het te nemen.

En rennies? Mag je dat hebben?

2. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Rennies mag zeker en gember ook, is goed tegen misselijkheid. Weet alleen niet of gember in tabletvorm mag.

3. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Rennies mag je hebben, heb ze zelf ook nadat ik dit had nagevraagd. Vooral snachts nodig.

Mijn broers en schoonzusjes zijn klaar met kids. Oudste broer heeft twee jongens en jongste broertje heeft 1 jongen. Dus een meisje zou heel erg welkom zijn, maar een jongetje ook hoor!

Hier tijd voor een positiebroek. Zit echt niet lekker meer! Vandaag mezelf ziek gemeld op het werk. Rond twaalt uur naar huis gereden. Nou ja, naar huis. Halverwege stond ik met een kapotte auto. Anwb erbij. 4 uur later kwam ik thiis aan terwijl ik om half 1 op bed had willen liggen :( Auto nu nog niet gemaakt. Hoop dat het meevalt met de kosten!

4. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik weeg nu 63 kilo en dat vind ik al heel wat. Eigenlijk was 65 mijn doel maar ging zo lekker. Nu zit in weer in maat S, kleiner hoeft van mij niet heb nu al geen kont Meer over hahahah

5. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hier vanmiddag net gember capsules gekocht. Ik hoop dat ze werken. Volgens vele sites mag je niet meer nemen dan 1 gram per dag. Dus daar hou ik me aan.

6. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ik ga ook die tabletten weer halen!! En rennies net gelijk genomen.

Pfff... Dit vind ik zo ellendig.

Lana: knap hoor dat je zoveel kwijt bent! En alleen het gewicht zegt natuurlijk niks. Als je 1.40 bent dan is 63 te zwaar maar als je 1.80 bent veel te licht.

7. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Jeetje dames, wat irritant die misselijkheid :( hopelijk gaat t snel over!
    Ja idd erg bijzonder om erachter te komen dat we nu rond de trouwdatum uitgerekend zijn. We zijn na de huwelijksreis gestopt met de pil, dus dan is het ook nog eens heel fijn dat t zo snel lukt. Dadelijk een mooi 1 jarig jublieum. Of hoogzwanger, of puffend, of met een mooi lief klein beebje 😁

8. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ik ben 1,70 en 57,5 kilo in de avond.
    ik vind het zelf iets te zwaar. heb nog best wel lovehandels en een restantje vest vorige zwangerschap. ik wil graag terug naar de 54 kilo.
    of een wat strakkere buik;) maar dat zal na de zwangerschap pas worden denk ik ;)

9. Schilderijtje

ik heb vandaag een beetje angsit gevoel gehad.
    beetje tegen hyperventilatie aan. ineens werd alles me even teveel.
    ik was niet lekker, mijn zoontje was heel druk, ik zag in alles ineens een zwaar hoofd.
    nu voel ik me weer wat beter. ik denk toch echt dat de hormonen me in de greep hebben.

10. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Te zwaar ??? Hahaha dan ben ik een vetklep want ik ben even lang ;)

11. Schilderijtje

ik heb geen stevige bouw. heb bijvoorbeeld slake kuiten ( bijna geen kuit ) en slanke armen dus een gewicht van boven de 60 zou bij mij geen gezicht zijn tegenove rmijn benen hihi

12. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Te zwaar... Mijn hemel dan ben ik echt moddervet in jou ogen!

13. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, dan ben ik ook maatje olifant! ;) ik 1m80 en 95 kg, streefgewicht is tussen 85-90! Dunner is niet mooi bij mij want ik ben erg breed gebouwd en dan gaan m'n botten uitsteken!

Wat ik het belangrijkst vind is hoe ik mezelf zie! Ik ben eigenlijk wel erg tevreden met mijn figuur al is het niet perfect, maar ja wat is perfect?! :D

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Nou mijn gewicht zal ik hier maar niet noemen hihi.
    Voor mijn eerste zwangerschap was ik net begonnen met afvallen d.m.v. gaan sporten en op eten letten. Maar toen zwanger en heb ik alles eigenlijk losgelaten. Ja heb natuurlijk nog wel gezond gegeten maar gaf ook lekker toe aan die vreetbuien hihi.
    En na de bevalling ben ik niet meer op gewicht van voor de zwangerschap gekomen. Zelfs nog 10 kilo meer. (ik bedoel dus 10 kilo meer als voor de zwangerschap)
    Ik ben een hele slechte eter. Ik lust wel alles hoor, maar ik eet gewoon veel te weinig. Dus ik denk dat mijn lichaam in de spaarstand gaat en alles direct opslaat als ik wat eet ofzo.
    Nu probeer ik dus wel goed op te letten dat ik goed eet en 3x per dag.

Als ik nu bevallen ben wil ik ook echt heel erg graag weer gewoon lekker in mijn vel zitten want ben nu niet echt tevreden met mezelf.
    Had gehoopt dat als ik zwanger zou zijn van een tweede kindje ik een stuk slanker zou zijn zodat ik echt mooi zwanger zou zijn.
    Niet dat ik nu niet trots zal zijn op mijn buik hoor, maar gewoon wat meer in vorm enzo.

Achja we zien het wel.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik lig in bed, gesloopt! Mn man heeft heel lief mn haren geföhnt en alles voor morgenochtend voor me klaar gelegd haha. Weet niet wat ik zonder hem moet hoor!

Ga morgen even lezen, globaal:
    Ik heb ook de zwanger.nl app! Heel fijn vind ik 'm.
    Ik ben 1.60 en weeg nu dus (met kleding etc bij de VK) 53.. Startgewicht was 55. Ik heb juist enorme moeite met aankomen. Ook helemaal niet leuk kan ik je vertellen.. Was nu dus in 5 dagen bijna 3 kilo kwijt. Heb ik ook als ik verkouden ben, simpel griepje? Gelijk kilo's eraf..... Voel ik me ook meteen een stuk minder lekker in mn vel. Duizelig, lage bloeddruk, veel moe zijn etc. Dus ik hoop dat ik na kindje nummer 3 ook weer op de 55 kan blijven.. Daaronder is echt niet goed voor me. Zo ben ik dus al mn hele leven bezig met aankomen, irritant. Ben er meerdere malen op onderzocht, maar heb niets geks.. Is gewoon echt mn bouw.

Ik heb geen ervaring met gembertabletten. Rennies mogen gewoon!

Nou tot morgen, welterusten!

16. Schilderijtje

haha nee hoor dat denk ik niet,
    het ligt echt aan mijn bouw. ik heb echt een enorme vetbuik en lovehandels echt waar. maar heb daaronder hele slanke benen;) en dat vind ik echt niet mooi. een strakker buikje zal niet verkeerd zijn hihi.
    zelfs mijn schoonmoeder zie dat ik dikker word. heb zelfs onder mijn bh aan rug vetkwabbetjes gekregen;)
    het is niet dat ik vet ben maar het pas niet bij de rest van mijn bouw. ( botbouw )

17. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    Jaaa ik heb een kloppend hartje gezien. Was zo nieuwsgierig of t goed zat dat ik een echobureau heb gebeld en mocht gelijk komen. Helemaal happy.
    Gewicht. Begon op 54 voor de zwangerschappen en weeg nu 62 vind het prima zo hoop na deze kleine weer zo op 62 terug te komen.
    Trusten meiden.

18. Schilderijtje

ik heb mijn bh maar eens uitgedaan want zat echt even niet lekker meer.
    leek wel of alles samengeperst zat. hmnn dan zullen ze waarschijnlijk toch gegroeid zijn denk ik.. geen idee.
    voel wel dat ze strakker zijn.en dat ze minder hangen.
    ik heb dat met de eerste allemaal niet gehad.
    toen kreeg ik pas volume na de geboorte.door de melk;)
    nu heb ik echt zoveel kwaaltjes ineens dat ik denk zou het een meisje zijn.
    ik hoor weleens dat de kwaaltjes vaak erger zijn dan bij een jongen.
    maar dat zal wel weer een fabeltje zijn.

19. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Fijn meriam!!!

Ik wil t niet over mn gewicht hebben. Ik jojo al minstens 3 jaar en de hormonen helpen niet echt mee....

20. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Meriam: wat fijn!! Super.

Deel Deze Pagina