1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Haha dat is een impulsieve actie maar fijn dat je een kloppend hartje zag!!
    Zo n pretecho is dan Zeker wel heel kort op deze termijn of niet. Uit pure nieuwsgierigheid wat betaald je er dan voor?

2. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

woow wat fijn:) nu lekker gaan genieten meid!
    ik mag 18 sept dus schiet ook al op.
    maar aan mijn kwaaltjes te voelen denk ik wel dat het goed zit.
    teminste dat hoop ik!

3. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    40 euro.

4. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    40 euro.

5. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Kan me voorstellen dat je je nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen.
    Gelukkig mag ik vrijdag! Ben benieuwd of ze dan ook al een datum gaan zeggen.

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Meriam wat fijn!! :D

Hier hebben ze bij echo centrum inloopspreekuur op woensdag ochtend en dan zijn echo's 10 euro goedkoper. Dus kan je voor korte echo komen voor 27,50. En kan vanaf 6/7 weken.
    Wel getwijfeld om te doen.
    Maar volgende week woensdag ben ik 7,5 week en dan is het nog maar 5 dagen tot de echo bij de VK. Dus ik ga het nog maar even uitzingen hihi.

7. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Zo bijna 45 min aan het lezen voor ik weer bij ben.

@ kwaaltjes, uitslapen is er niet meer bij helaas, was om 21 uur dan ook kapot toen ik klaar was met werk en nog een uur baar huis moest rijden. Maar snel slapen!
    Mijn borsten zijn erg gevoelig, ook niet prettig voor een buikslaper als mij dus veel gedraai 's nachts.
    Moet ook vaak plassen, vooral vanavond.. M'n blaas zal wel wat in de verdrukking komen aan t einde van de dag.

@positiekleding, hier heb ik nog niet naar gekeken, zolang m'n gewone broeken nog goed zitten last ik dat nog even.

@spulletjes kopen ook nog niet gedaan hou op MP wel de kinderwagens wat in de gaten maar heb geen idee wat gied is qua merk e.d. Iemand nog tip??

Heb best nog vaak een onzeker momentje dan ben ik bang dat het niet goed gaat komen, past helemaal niet bij mij dus probeer snel m'n zinnen dan te verzetten en m'n vriend stelt me dan wel gerust, maar vind het eng dat ik in zekere zin daar geen invloed op heb buiten gezond eten en luisteren naar m'n lichaam.

@nachtdiensten werk ik ook, ongeveer 4 per maand, mag volgende week weer ben erg benieuwd hoe het gaat. Bij mijn werk s nachts vaak wat meer rust dus misschien juist wel lekker, voel me goed dus ben erg benieuwd! Moet wel 6 dagen achter elkaar werken daar kijk ik wel wat tegenop, altijd een erg zwaar blok normaal al en nu net die vermoeidheid.. We zullen het wel zien, eerst 2 dagen vrij!

Nu maar snel slapen!

8. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Wow, wat kletsen jullie veel. Voor mij naast mijn fulltime job niet bij te houden.

@Zwangerschapskleding: vorige keer met mijn minibuikje niet nodig gehad, dus nu hopelijk ook niet.

@Slapen: als een roos. Lekker lang, veel en vast.

@Symptomen: helemaal geen! Al zouden groeiende borsten met mijn cup A wel welkom zijn.

@Spulletjes kopen: doe ik pas na een goede 20 weken echo.

Als alles gewoon goed zit mag de zwangerschap van mij zo wel 9 maanden duren. Heb echt nergens laat van een voel me goed.

9. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Charise: verleidelijk dat inloop uur op woensdag!!
    Ben benieuwd of jij volgende week toch stiekem gaat :)

Simmer: probeer ook te genieten he! Als het hartje klopt is de kans dat het misgaat een heel stuk kleiner. En bij jou klopt het! Bij je kleintje bedoel ik uiteraard :)

Kheyra: heerlijk zo weinig klachten!!

Hier alweer misselijk wakker geworden en krampen in mijn maag, de dag begint alweer goed. Ik vind dit echt een groot nadeel van zwanger zijn. Je kan niet eens meer normaal functioneren. Alles moet rustig :(

10. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Voor mij idd heerlijk, maar voor jou Baby Love, en veel andere meiden is het wel echt vervelend om zoveel klachten te hebben. Hopelijk wordt het na die eerste 12 weken minder.

11. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Zonder even overal op te reageren.. Een hele mooie dag gewenst vandaag.

Ik lig even voordat ik de deur uit ga op bed. Hoop dat de misselijkheid zakt.. Liggend is beter dan staan!

Ik heb nog 2 positiebroeken van de vorige zwangerschap. Meer heb ik toen niet gekocht. De laatste pas met 30 week omdat ik het toen echt nodig had!
    Nu pas ik ook alles maar het zit niet even prettig dus nu vooral leggings en jurkjes..

Meriam wat heerlijk dat je een kloppend hartje hebt gezien!!

Nog 6 nachtjes!!! 😜

12. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jemig, wat is hier weer veel geschreven! Leuk hoor allemaal. En al die echo's, zo spannend!! Ik kan het nog steeds niet echt geloven dat ik zwanger ben. Zo raar! Nog steeds helemaal geen kwaaltjes. Alleen zeurend gevoel in mijn buik aan het eind van de middag en avond. Is dat normaal? Maak mij daar wel zorgen over. In de ochtend nergens last van. Verder voel ik mij prima!!

13. Isabelle37

Isabelle37 Niet meer actief

jullie schrijven veeel!! :D

Gister heb ik zetpillen gekregen tegen de misselijkheid. De misselijkheid is niet weg maar het is wel verlicht, en heb vannacht ook wat beter geslapen ervan. Moet wel even mijn urine brengen omdat ze willen zien of ik niet uitdroog. Dat zal wel loslopen, gooi niet al mijn eten eruit. meestal 1 of 2 keer per dag echt spugen, en de rest maagzuur of alleen vreselijk kokhalzen. Vandaag blijf ik nog een dagje thuis van mijn werk, maar maandag ga ik weer aan de slag. Heb mijn leidinggevende ook maar ingelicht. die vroeg me heb je soms wat te vertellen ofzo. ;)

Pretecho: Wat leuk meriam, heb ik ook aan zitten denken, maar ik moet mezelf nog even inhouden, woensdag heb ik echo en tegelijk intake bij de VK.

Spullen kopen:Dat doe ik pas nadat wij de testen hebben laten doen. Ik ben nu nog gematigd blij, veels te bang dat het weer van me afgenomen wordt.

Gewicht: Sinds de start van de zwangerschap alleen maar afgevallen, dat komt deels door de misselijkheid, daardoor minder eetlust, en deels door de hormonen ga ik beter naar de WC. Ik ben 1,76 lang en heb maat 44 dus geen slanke den, maar ben niet heel ontevreden. Bij mij zit het vet op de juiste plekken (borsten en billen) mijn buik is redelijk plat.

@pitahaya:dat zeurende gevoel is je baarmoeder die groeit en verplaatst. dat voelt net als ongie pijn aan. is heel normaal. Ik had dat zel vorige week vrij veel, nu bijna niet. Maar iedereen heeft weer andere klachten, sommigen niks en sommigen heel veel...

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier aan het spugen spugen spugen! Bleh!
    Dus ben er even wat minder vandaag.. Gelukkig is manlief om 14.00 thuis en Mira is op de psz tot 12.00, dus dat overleef ik wel.. Ga even wat proberen te eten :(.

Super Meriam!!!! Hier is een echo best goedkoop (25 euro geloof ik), dus ook erg verleidelijk... Maar ik red het nog wel een weekje :p heb het bij Ediz wel laten doen, toen had ik pas een echo met 10 weken en daar kon ik echt niet op wachten haha.

15. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Dat heb ik ook! Blij te lezen dat ik niet de enige ben, was ook onzeker erover

16. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga zo toch maar douchen. Heb steekjes in mn onderbuik en vind alles wat ik voel eng. Omdat ik zo beroerd ben heb ik mezelf even rust gegeven. Hoop dat dat positief uitwerkt op hoe ik me voel.

Nu even stomen in de douche. Hopen dat mn neus wat opengaat.

17. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Wat vervelend dat die echo's bij ons niet zo goedkoop zijn als wat ik hier allemaal lees. Voor nu dus maar afwachten tot 17 september en daarna 2e echo + intake vk op 2 oktober.

bloemm, ouzo je dat willen toevoegen?

Willen jullie weten wat het is? Wij hebben bij onze dochter met 15 weken een geslachtsbepaling gedaan en ik denk dat we dat nu weer gaan doen.

18. Isabelle37

Isabelle37 Niet meer actief

Ik ben even lekker op bed gaan liggen. Toch weer misselijk....

wij gaan n nipt test doen en gelijk ook geslachtsbepaling erbij.

19. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik had om 10 uur mijn lunch al op. Verga nu alweer van de trek. Das toch niet normaal haha word ook echt misselijk van niet eten...

20. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Pff ik ben meteen van mn bed naar het bad gegaan... Ben beetje futloos vandaag pff..

Deel Deze Pagina