1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunkissed

Sunkissed Lid

30 aug 2014
    55
    0
    0
    Sodeju! Wat is er weer veel geschreven sinds gistermorgen! Ik red het niet om het allemaal terug te lezen.

Hier alleen 's morgens ietsjes misselijk. Merk dat als ik het rustig aan doe en 's morgens pas na een ontbijt (boterham en melk) een foliumzuurtje pak, dat ik dan geen tot weinig klachten heb. Ook overdag veel drinken helpt echt. Ben verslaafd aan melk! Maar echt overgeven of hondsberoerd heb ik tot nu toe maar één keer gehad. Mij maakt dat soms wel wat onzeker, maar zolang er geen bloedingen of iets dergelijks zijn, maak ik me toch minder zorgen. :)

Zwangerschapskleding: gisteren gaan shoppen. Veel wijde truitjes gekocht met vriendinnen. Die weten overigens nog van niets.

2. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Hey hey!

Daar ben ik ook weer effe! Wat een hoop geklets en wat een hoop herkenbare dingen! Ik zit eraan te denken om ergens volgende week ook een "pretechmaken lo" te laten maken, maar straks zie je nog niets! Oeff... dan ben je misschien extra bang.. maar wil ook zo graag zien of t goed zit.

Ja toch zit die positiekleding fijn hoor dames..
    ik heb op internet gezocht en zag dat iemand vanuit huis hier in de buurt nieuw verkocht voor minder... ik heb zoiets van, hoe eerder, des te langer kun je het dragen

succes met de echo's

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wij weten nog niet of we willen weten wat het word! Aan de ene kant lijkt mij dat wel handig en ben ook zo nieuwsgierig. Aan de andere kant maakt het ons helemaal niks uit en is het ook wel leuk als het een verrassing is.

Dames, als je nu al zwangerschapskleding koopt, dan lubbert het toch helemaal om je heen? Kopen jullie het online? En waar dan? Wil daar echt niet veel geld aan geven maar wil er ook niet 9 maanden als een sloddervos bij lopen. Ik denk dat ik toch pas ermee wil wachten totdat iedereen het weet. Dan kan ik het ook verklaren. Dadelijk zegt mijn collega: Waarom draag je een zwangerschapsbroek? Terwijl ze het nog niet weet ofzo....

Wel 'fijn' om te horen dat meerdere mensen dat zeurdigere gevoel in de onderbuik hebben. Maar het gekke is, vandaag is het minder. En jemig, het is ook echt nooit goed. Want nu maak ik mij weer zorgen dat het nu minder is! En het misschien niet goed groeit ofzo... Zucht gaat dit 9 maanden lang zo??

4. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Nee joh die broeken veren wel prima mee. En je ziet t niet hoor als je een shirt er over aan hebt. Ik koop normaal ook met regelmaat nieuwe kleren dus waarom nu niet. Ik koop alleen geen 89 verschillende outfits maar wel paar setjes want juist zwanger wil je er ook leuk bij lopen toch? Des te mooier je buik uit komt :D

5. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @pitahaya, die steken en krampjes zijn gewoon je baarmoeder die groeit en als het nu wat minder is dan is dat gewoon omdat het voor nu even groot genoeg is. t zegt helemaal niets. de een hangt iedere dag doodziek boven de wc en de ander die merkt en vrij weinig van... dus af je nu wel of geen symptomen hebt dat zegt niets.

@ zwangerschapskleding lubbert niet rond je lijf hoor. het is gewoon rekbare stof en zodra je buikje krijgt dan vormt het zich gewoon mooi.
    Ik probeer zolang mogelijk mijn eigen kleding te dragen al merk ik wel dat t niet echt lekker meer zit.

6. Manon92

Manon92 Lid

30 aug 2014
    19
    0
    0
    Soooweeee 2dagen niet gekeken en nu halve dagtaak om alles bij te lezen haha. Wel leuk dat iedereen zo enthousiast is:)
    Hier is de misselijkheid FLINK aanwezig, ik slik nu ook okugest van vsm dat haalt de scherpe randjes er een beetje af :)

Ik draag nog gewoon m'n eigen kleding alleen m'n riem zit nu 1 tandje losser en savonds lekker joggingbroek aan :D haha.
    Voor mijn doen begint m'n buik ook te bollen, ookal kan dat ook komen doordat ik al 3 dagen geen ontlasting heb gehad... Hmmm haha.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,3 KB
      Weergaven:
      8
  7. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Vanmorgen eindelijk weer uitgerust wakker geworden, was alweer even geleden..

Ik weet niet of ik wil weten wat het wordt, een jongetje of een meisje.. Mijn vriend wil het wel graag weten dus we hebben het er regelmatig over en we hoeven het nu nog niet te beslissen!

Wel moeilijk om het nog stil te houden, morgen op de koffie bij een vriendin die al 15 wk zwanger is helemaal lastig om niks te zeggen omdat het zo leuk is om samen zwanger te zijn!

8. Pitahaya

Ik wil het ook al iedereen vertellen, maar we moeten gewoon nog wachten. Ik wil eerst die eerste echo hebben gehad. Ben zo benieuwd! Nog 12 dagen!

Jemig wat een figuurtje heb jij zeg. Super slank gewoon. Ik ga van het weekend ook een buikenfoto maken met vriendlief. Gaan jullie dat ook doen? Zal hem hier plaatsen... Dan zien jullie dat ik echt een buikje krijg.

9. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Wauwie wat een mooi liefje hihi dst heb ik niet hoor

Ja ik moet ook denken aan wekelijke buik foto dat is wel erg leuk!!

Na de echo ga ik het ook al wat meer mensen vertellen hoor vind t met een tweede toch anders. Nog 7 dagen en ik zie ons spruitje :)

10. Pitahaya

Ohhhh, jij eerder! Ik wil óók!! Hier nog 12 dagen.

11. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

wij willen proberen te wachten tot 15 weken met het vertellen.
    dan weten we gelijk het geslacht en is vind het wel leuk om bijvoorbeeld zo te vertellen van we kverwachten een zoontje of dochter.
    ik zie mijn schoonfamilie niet zo heel vaak dus het is mogelijk om stil te houden.
    mijn ouders en zus weten het wel al. maar daar ben ik heel erg close mee. en die zullen het toch gemerkt hebben;)

hier aan de chips!! kon het niet weerstaan.
    zometeen heerlijk spagettie koken hmmmmm.
    ben de aardappels even helemaal zat!
    ik zit vol met 1 bonk stress en junkfood kan dan voor nu even helpen:)

12. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hier heb ik een feestje op werk Italiaanse avond. Jammie

Ik kan t gewoon echt niet langer verborgen houden ik val om de haverklap door de mand. Al wil ik t op werk pas over maandje ofzo vertellen. Dus ik doe nog even mijn best

13. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Voor de mensen die twijfelen mbt her geslacht... laatde echoscopiste het op n briefje schrijven en in n enveloppe doen
    Mochten jullie t later toch willen weten, dan open je gewoon samen de envelop. Kan ook als maar 1 het wil weten maar lijkt mij lastig om mezelf niet te verspreken tegen vl.

14. Ilsevr

Ilsevr Lid

18 aug 2014
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Even afwezig geweest en wat is het hier druk geworden zeg.
    Ik voelde mij 2 weken geleden onzeker omdat ik helemaal geen kwaaltjes had en nu... een hoopje ellende ben ik!
    De hele dag misselijk (soms ook snachts zodat ik er niet van kan slapen). Krijg geen hap door mijn keel en moe, moe, moe!!
    Achja. Het zal wel voorbij gaan zeker!

Wat fijn dat jullie al aan de echos zijn. Ik moet nog een weekje wachten.

Heb ook al eens gekeken naar zwangerschapskledij. Ziet er leuk uit allemaal. Maar kopen is toch echt voor later!

15. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    Ik wil heel graag weten wat t wordt. Maar eigenlijk kom ik alleen maar even schreeuwen:

Vanochtend de 1e echo gehad. En ja hoor een prachtig iennemiennie "ons" met een kloppend hartje...

Echt ik kon alleen maar huilen!

16. werveltje

werveltje Niet meer actief

Super Smaaltje!!

Ik heb dinsdag de eerste echo... Wil dan na de echo (als alles goed is) mijn ouders gaan verrassen. Ik heb ze het bewust nog niet verteld ivm 4x miskraam hiervoor.

Mijn BH's zijn echt te klein aan het worden, herkenbaar? Ik heb helemaal afdrukken. Ik wil nog niets kopen, eerst zeker weten dat het goed zit. Ik ben ook heel slank, en savonds zie ik wel een klein buikje, gewoon beetje opgezet. Verder dus grotere borsten gekregen, die ik met alles voel;)

Morgen ook weer 2 de eerste echo, succes alvast!!

17. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Goed nieuws smaaltje! ♡

Jij bijna werveltje ;) effe aftellen dus!

Over willen weten, wij weten het nog niet, verassing lijkt ons erg leuk, maar of we het volhouden.......

zit hier bij zwemles van mn zoontje en er overvalt mij ineens een enorme vermoeidheid.. kan lastig mn ogen open houden pfff

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heel veel succes met de echo's morgen meiden!!!
    Ik ben al de hele dag alleen maar aan het overgeven, dus kan niet uitgebreid reageren... Ben helemaal kapot. Morgen hopelijk wat beter!

19. Mipsie

Mipsie Actief lid

1 dec 2013
    127
    2
    16
    NULL
    NULL
    Heb dat ook inderdaad, dus bij het minste of geringste gevoel van misselijkheid ligt het meteen onder de loep. Nog niet veel last van gehad gelukkig, maar ben wel bang dat het nog gaat komen.

Een vriendin had hetzelfde en had van de dokter iets van reispillen gekregen geloof ik. Als ik er last van ga krijgen, ga ik dezelfde vragen denk ik.

20. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Yes fijn smaaltje dat je een goede echo had!!! Had iedereen tot nu toe inwendig?? Ik wil oohoookkkk, echt nog even en ik ren naar pretecho bureau. Al heb ik daar niks aan want ze doe t hier vanaf zeven weken en ik ben met 7.2 bij vk al aan de beurt

Deel Deze Pagina