Door hoe ik me voel ben ik overtuigd van een meisje, terwijl mijn gevoel juist een jongen zegt haha... Ben wel heel benieuwd
Nou, moeders voor moeder heeft afgebeld. Nu komt ze maandag in plaats van vanmiddag. Beetje jammer, mja... Opzich ook niet heel erg want het huis is een bende.
ik zei met de eerste ook altijd ik wil het niet weten maarja was toch wel erg nieuwsgierig en wilde de baby in mijn buik graag bij de naam noemen. en vond het leuk om zijn kamertje en kleertjes op hem af te stellen en nu heb ik zoiets van ik vind het wel makkelijk om te weten als het een meisje is bijvoorbeeld moet ik veel nieuw kopen. als het een jongen is hoef ik bijna niks te kopen. ik heb hier bijvoorbeeld een blauwe babykamer nog. en als het een jongen is laat ik het zo. maar als het een meisje is wil ik het iets aanpassen. ik vind het dus wel makkelijk om te weten. geeft ook wat rust.
Pfff, ik heb over 3 weken pas de echo... Wat duurt dat lang zeg! Ik vind de tijd ook zo langzaam gaan. Weet pas net 2 weken dat ik zwanger ben maar voor mijn gevoel is t al maanden. Bij de eerste 2 wisten wij niet wat het zou worden maar nu wil ik het wel heel graag weten. Ik had heel veel extra echo's en het kostte me zoveel moeite om het niet toch te vragen. Ik denk dat we het wel voor onszelf houden.
Dat heb ik ook lana. De eerste zwangerschap dat het mis was heb ik geen moment genoten omdat Niemand het verder wist en ik ontzettend bang was dat het mis was. De tweede zwangerschap hebben we dan ook gelijk na de eerste echo het aan iedereen verteld (8 weken). De eerste keer heb ik ook iedereen uiteindeljk verteld dat ik een echo had gehad en dat het kindje niet meer leefde dus de tweede keer dacht ik dan kan ik het nu ook net zo goed vertellen.. En dan heb ik zowieso dat mooie moment gehad! Gelukkig ging dat allemaal goed en waggelt er nu eem klein hummeltje achter z'n loopwagen door de kamer... Vandaag gieren de hormonen weer door m'n lijf. Ik krijg niks binnen.. M'n maag borrelt als een gek en misselijkheid ten top! Wij willen waarschijnlijk het geslacht wel weten tijdens de 20 weken echo.. Maar we vertellen het niet. Hebben we bij m'n zoontje ook gedaan en dat ging prima!
Oei, dat lijkt mij helemaal lastig. Wel weten maar niet vertellen. Dat willen wij in ieder geval niet. Lijkt mij heel moeilijk en wil het dan ook van de daken schreeuwen.
Iemand schreef over vet haar! Volgens mij is dat een symptoom voor een meisje! Bakerpraatjes uiteraard!
Jaaaaa Baby Love wat een goed nieuws!!! Super zeg. Hopelijk ook goed nieuws voor zwangernr6! Hier vandaag ook 7 weken!! Ja ik zou het familie ook vertellen als het mis zou gaan, maar we willen het deze keer graag op een leuke manier bekend maken als iedereen er is, dus dacht dan wachten we even. En dan hebben we ook al wel een echo gehad. Dus hopelijk goed nieuws. Anders moet ik indd vertellen van ik was zwanger maar op de echo was het niet goed. Dat hoop ik niet natuurlijk en ga ik ook maar niet vanuit. Nog 2 nachtdiensten en 2 avonddiensten werken het weekend en volgende week en dan lekker vakantie. Heerlijk.
Jaaaa super fijn we gaan goed met dr echo dames!! Ik word met de echo nerveuzer... hihi ik wil oohookkk De dames die nog wachten hebben jullie dat ook dat gevoel van zal je zien dat t bij mij niet klopt omdat statistisch gezien gewoon 1 op de 10 zwangerschappen vroegtijdig eindigd? Moet dacht echt van me afzetten maar vind het heel moeilijk. Na de echo ben ik er hopelijk wat geruster op
Babylove: Yesss, goed nieuws!! Ahhh ik wil nu ook een echo. Moet me echt inhouden om niet een pretecho te boeken haha. Die wil ik bewaren voor 17 weken. Vanochtend eindelijk voor het eerst niet extreem misselijk wakker geworden nadat ik gisteren de hele dag thuis ben gebleven. Gisteren was echt een ramp. Ik ging ff naar de supermarkt om wat fruit te halen (2 min lopen) en toen ik weer thuis was stortte ik in. Dat was echt even heel rot. De rest van de dag ook maar op bed gelegen. Ik ben echt jaloers op iedereen die zich nog fit voelt. Zit er echt even doorheen nu Wel blij dat ik alweer op 7 weken zit! In juni kreeg ik met precies 7 weken een miskraam, dus wel weer spannend!
Wat een goed nieuws BabyLove! Echt goed om te horen. Ja, jemig. 1 op de 10 zwangerschappen gaat fout? Maar het lijkt mij echt vreselijk als je bij die verloskundige zit en dan is eens in het van hartje klopt niet. Komt dat vaak voor? Of worden de meeste miskramen veroorzaakt door een onverwachte bloeding? En kan je het als het ware in de gaten houden? Is het een goed teken dat ik bijv. nog steeds dat zeurderige gevoel heb en dat mijn buikje groeit? Of zegt dat helemaal niks? Tsja, ik ga er maar vanuit dat het goed zit. Ik hoop het zooo. Nog 11 dagen. Begin wel nerveus te worden. Wil het nu al weten! En ik voel mij bijna schuldig dat ik mij nog zo fit voel. Ik voel mij echt kiplekker. Soms klein beetje vaag misselijk gevoel en dus wel zeurderig gevoel in onderbuik maar verder niet moe of iets. Ik slaap als een roos.
Smaaltje en Babylove!! gefeliciteerd!! heel fijn zeg zo'n goede echo!! Ik kan niet wachten tot mn echo, maar 10 okt. is nog zo ver... nog 4 weken! Maandag nog wel een testje doen: moeders voor moeders komt! Geslacht, wij willen het graag weten, maar denk met de 20 weken echo!
Wij denken nu dat we het niet willen weten. Tis t eerste kindje dus misschien komen we daar nog van terug. MvM had "het afdakje achter in de tuin" niet gevonden en heeft de flessen dus bij de achterdeur gezet. Wel netjes in een tas, maar als mn ouders of schoonouders langs waren geweest, hadden we nu geen geheimpje meer gehad. Ik hoorde jullie steeds over de stank van de flessen, dus ik had me daarop voorbereid, maar het valt me alles mee! Ben nog steeds afgevallen tov startgewicht, maar ik eet en drink wel meer dan eerst en heb nog niet hoeven spugen. Iemand enig idee hoe dat dan toch kan?
Ik denk dat het hele proces echt energie vreet miss dat je daarom afvalt? Ik vind de flessen van mvm ook helemaal niet stinken. Misselijk ben ik met vlagen, nog steeds voor en door eten. Ik liet net op werk ook gewoon een boer. Oepsie gênant gelukkig was er volgens mij niemand in mijn buurt. Pita de kans op miskraam is zelfs 1 op 2 zeggen ze wel eens maar dan rekenen ze de bevruchte eitjes die niet innestelen ook mee. Dus dan wordt je eigenlijk gewoon ongi dus heb je t vaak geeneens door. Daarna is t ongeveer 1 op 10, na 6, 9 en 12 weken neemt de kans steeds iets af. Na 16 weken is de kans beduidend kleiner. Dus elke dag die we verder komen is mooi meegenomen