Vandaag een heerlijke dag gehad. In bos gewandeld en gespeeld. Daarna mijn zus en zwager met kids hier gehad en samen gegeten. Na het eten nog een ijsje gaan halen. Kinderen hebben een heerlijke dag gehad en wij ook maar ben wel afgedraaid. Ik voel me trouwens wel al ontzettend groot en dik Hebben jullie hier ook last van? Ik vind het echt vreselijk, wou dat ik wat slanker was en nu ga ik ook alleen maar weer aankomen! Niet leuk.
Heftige verhalen van een aantal meiden inderdaad. Ik heb denk ik geluk dat het bij mij met de kwaaltjes wel mee valt. Was vandaag wel heel erg moe; Gisteravond lekker uit eten geweest (zalm & schol gegeten) en het er 's nachts weer uitgegooid. Heb verder geen zwangerschapsmisselijkheid, dus ik denk dat ik iets verkeerds had gegeten. Daarna wel goed geslapen, maar toch een gebroken nacht gehad en natuurlijk een gekke maag. Was vandaag daardoor een beetje lusteloos dus ik ga zo lekker vroeg naar bed. Fijn weekend allemaal!
Baby Love, dat klinkt als een gezellige dag inderdaad. heerlijk. Logisch dat je nu wel helemaal moe bent. Vervelend dat je je zo groot en dik voelt. Ik heb dat nu ook wel een beetje, vond vorige keer de eerste periode sommige kleding ook echt niet mooi. Vond ik mezelf gewoon dik in uit zien ipv zwanger. Pas toen ik echt een dikke buik had vond ik het mooier. Amber, welkom! Wegen, wij moeten hier ook op de weegschaal bij VK. Helemaal geen zin in hihi. Maarja het is niet anders. Ik moet zo weer werken, nachtdienst, ben ook best wel moe maar goed ga maar even doorbijten. Zijn maar 2 nachtjes. Hopelijk slaap ik wel beter morgen. Sophia was vandaag wat huilerig, had wat verhoging. Denk door tandjes, maar weet 't niet zeker. Heb ook het idee dat mijn BV wat terug loopt, dus even in de gaten houden. Anders maar wat meer andere dingen aanbieden. Had vandaag trouwens ineens last van diarree, meer mensen daar last van of niet?? ZaZou en Bloemmm, kennen jullie elkaar van in 't echie? Of kennen jullie elkaar van ZP en ook in 't echie? Slaap lekker alvast meiden!
zo weer terug van famfeestje.was gelukkig lekker buiten in de frisse lucht. dan ben ik ook minder missekijk, ik moet toegeven dat ik na een buisje occinococinium aardig goed voelde vanavond. of het nou toeval was? ik begon gelijk te denken oooh nee er zal toch niet iets mis zijn.. ben vanavond niet misselijk geweest. gelukkig! mijn man is onze kleine vent op bed aan het leggen.we hadden zijn pilletje dit x niet gegeven. met als gevolg dat hij eindeloos doorgaat.. nu net wel het pilletje gegeven maarja werkt niet meteen in. dus ik hoor hem nu nog steeds helaas, ( je zou toch denken dat het ventje omvalt , hij is nog maar anderhalf.. maar nee hoor hij heeft een langer lontje als zijn moeder.ik heb hem bij mijn ouders op bed gelegen het was in hun dorp . nu alleen wachten tot mijn ouders thuis komen.dan kan ik ook lekker naar huis en naar mijn bedje
@ sprankelkind, gek he hoeveel energie sommige kleintjes hebben. Fijn dat je je wat beter voelt, en dat het toch wel leuk was op het feestje. Hier een 'werk' avondje gehad. Facturen maken en versturen etc. Nu nog heel even bankhangen en lekker naar bed. Voelde me vandaag ook ineens heel dik, echt een heel ander en veel dikker buikje dan afgelopen week:S maar ook wel een beetje een verstopping volgens mij, dus ben benieuwd of dit nu een tijdelijk buikje is of dat deze gaat aanhouden. Die bruiloft hakt er inderdaad wel in ja! hihi... Vandaag wel even lekker gesport, dat was een tijd geleden, en het ging wel lekker, voelde wel goed om weer even wat te doen.
Charise: hier ook last van mijn darmen! Altijd wel de eerste weken gehad! Erg vervelend! Zondag: heb je gevraagd of de zalm vers was? Ze willen nog wel eens diepvries geven in restaurants en dat mag je nu niet hebben! Sprankelkind: fijn dat het wat beter gaat! Wat voor pilletje krijgt je zoon? Denk dat ik dat gemist heb.
Babymaantje: werk je voor jezelf? Sorry als ik het eerder gemist heb hoor! Ben nog steeds bezig om iedereen te leren kennen... Welk verhaal hoort ook alweer bij wie! Lees ook steeds weer terug anders reageer ik op de verkeerde. zal vast snel beter worden
Sorry dames.. Ik hou het even niet bij hier... Ik werk momenteel erg veel, uur of 12 per dag soms en heb dan niet de puf om nog tig blz terug te gaan lezen... Ik kom aant eind vd week weer even kijken en dan probeer ik bij te lezen
Goedemorgen dames! Wat een mooi nieuws echo's met mooie kloppende hartjes! ♡ Fijn is dat he? Ik ga v.d. week de vk ook ff bellen of ik eerder een echo kan krijgen vooral nu ik lees dat het met 6wkn dus kan! Geruststelling lijkt me dat! Kwaaltjes bij (bijna) iedereen nog aanwezig zie ik! Hier, honger, 's morgens leeg gevoel en over de dag verdeeld vlagen van misselijkheid... borsten groter, gevoelige tepels en..... meer zin in seks! Hihi, betere doorbloeding????? Gister ben ik uit eten geweest met een vriendin dit twijfelt over haar huwelijk en dit weekend effe in een hotel zit! Vervelend, zijn goede vrienden. Hoop dat ze eruit komen saampies En gaan jullie vanavond 2100 ook kijken naar "Nieuwe buren"?
Joehoeee!!! Hier 7 weken en 2 dagen maar dat is geen mooi rond getal hihi. Bij dochter had ik met 7 weken 1 dag de eerste echo. Nu nog maar 8 dagen wachten tot eerste echo!! Ik had me gisteravond in werk kleding gestoken en spullen in mn zakken gedaan, sleutels, notitieboekje enz. Woog met al die kleding en spullen toch 3,5 kilo minder dan ik van de week naakt heb gewogen. Echt bizar. Miss vochtverlies ofzo?? En anders komt t echt doordat ik regelmatig probeer te eten, sneller vol zit en geen zin heb om te snaaien omdat ik vaak hele avond vol zit van avondeten. Nouja ik kan het heel goed missen hoor. Hihi. Fijne dag vandaag meiden!! Ik duik mijn bed in. Xx
Nieuwe buren lijkt me wel leuk om te zien maar kijk altijd csi. Kan ook niet wachten tot alles series in amerika weer gaan beginnen zoals greys anatomy vampire diaries ncis etc. Gisteren verjaardag gehad van vriendin en kan nu bijna niet meer op of neer hoop niet dat m.n bekken t nu al niet meer aankan. Fijne zondag meiden nog plannen?
whoehoeeeeee, hier 6+3, maar ook geen mooi getal Maar voor mij wel een mijlpijl. Gister aan de schoonouders verteld dat ik zwanger ben. Dinsdag mijn eigen ouders inlichten, na hopelijk een goede echo. Ik moet vandaag hockeyen, verder geen plannen eigenlijk.
Heb me vanmorgen ziek gemeld voor werk vanavond, m'n hoorde knalt er bijna af van de hoofdpijn, gisteravond lag ik al voor 9 uur in bed.. Zou niet weten hoe ik het vandaag tot 23.30 vol zou kunnen houden dus maar even een dag rust! Morgen nachtdienst in dus maar even kijken hoe ik me morgen weer voel! Verschilt per dag hier! Vandaag hier ook precies 7 weken! Nog twee weken voor de volgende echo, we willen die eerst afwachten voordat we het ouders gaan vertellen
Dag dames, jullie klrtsen echt veel. Ik heb een druk leven dus niet vaak hier. Mijn misselijkheid is er nog steeds, verder doodmoe. Mijn buik is gewoon mooi plat, ik heb mijn spijkerbroeken met riem aan. Wel ga ik beter naar de WC. Ik eet bijna alleen nog maar beschuit mrt smeerkaas, fruit en n beetje avondeten. vandaag 7 weken, woensdag eindelijj echo. Ik ben nog steeds gematigd blij pas nadat we zekerheid hebben na de combinatietest wn nipttest ga ik los. Kijk als ik mijn buik ontspan lijk il inneens lang zwanger. Maar ik hou mn buik gewoon nog in. Verder weten ook maar weinig mensen het. Pas na dd testen ga ik t vertellen.
Hier alweer 7+1 gaat eigenlijk wel snel. Alleen nog 12 dagen wachten tot echo. Dat duurt dan wel weer lang @babylove je had niks gemist hoor, had t nog niet verteld. Ik ben inderdaad zzp'er. Ben muzikant en geef verl muziekles aan kinderen. Mijn laatste uitbreiding is erg leuk. Namelijk muziek op schoot, voor kindjes van 0 tot 4 met hun ouder of grootouder die dan bij mij een curcus kunnen komen volgen. Daar waren nu al die facturen voor, er beginnen namelijk volgende week weer nieuwe cursussen. Dus nu alles aan het voorbereiden. Ik heb erg last van mn darmen. Vanochtend gingen E in bed nog tekeer, nadat ik had geplast, alsof er weer een beetje ruimte vrij was gekomen ofzo. Kronkelen, ploppen, en een stuk hoger dan normaal. Nu gaat t wel weer, maar moet nog ontbijten. Nu is mn eten eindelijk verteerd ofzo. (beetje luie zondag lig nog in bed hihi)
Ik als iets over hockeyen. Tot wanneer ga je daarmee door? Ik zit op kickboksen, vk hier op forum zei dat tot week tien wel kon mits ik klappen in buik vermijd (duhu). Deze periode is tot als ik twaalf weken ben. Ga denk ik door maar ga niet sparren. Daarna zoek ik een andere sort haha, wordt aangeboden via mijn werk maar ze bieden ook veel meer aan dus komt goed. Hier over twee dagen alweer zeven weken. En nog vier tot echo woehoee
na gister een goede avond te hebben nu weer lekker misselijk bah! en nadeel is dat ik dus niet overgeef dus het niet kwijt kan. wel elke x op het nippertje dat ik denk nu komt het omhoog.. ik kan smorgens nog geen koek opeten of het zuur komt al. verder zit ik enorm verstopt. mischien dat ik van de week even microlax haal. om even goed te legen. manlief heb ik even naar de winkel gestuurd voor frietvet. ik had geen eten in huis.. handig.. en een dorpje verop zijn de winkels gelukkig open nooit geweten. en nu ik dit typ denk ik ineens waarom laat ik hem frietvet halen terwijl de winkel ook andere dingen heeft ... wat dom hiihi. ach ja.. en de neusspray werkt wel maar na 2 uurtjes zit mijn neus opnieuw dicht. drama!! ik ben het zwanger zijn nu al zat en ik moet nog wel even pfff.. ben benieuwd of ik nog vooruit word gezet bij de echo. heb op cd 26 positief getest en best wel duidelijk positief. maar heb mijn banner toch maar op een cyclus van 28 gezet, ( normaal had ik cyclussen van minimaal 39 dagen ) dus geen flauw idee wanneer precies mijn eisprong was. ik weet wel dat ik met mijn zoontje echt pas op nod positief teste en daarvoor niet, dus daar ga ik nu ook een beetje vanuit.