Hier is het denk ik weer mis. Vrijdag beetje bruinverlies gehad. Sinds gisterenavond ook rood. Niet heel veel maar genoeg om me zorgen over te maken. Zo t ziekenhuis bellen. Zo zie je maar... n kloppend hartje zegt ook niets
Nee meid dat meen je niet! Oh wat oneerlijk dat jij nu weer bloedverlies moet hebben.... ik duim heel hard voor je, sterkte!
O nee dat meen je niet Ik duim heel hard dat het toch goed is. Sterkte vandaag, hopelijk kan je vandaag terecht.
Oh nee toch Butterflies!!! Ik duim dat het niets is Meiden met een echo, veel succes! Denk aan jullie! Ik heb gisteren de hele dag niets binnen gehouden en hang nu ook alweer boven de WC.... Begin nu wel een beetje het ergste te vrezen
Jeetje het zit jou ook niet mee. Moet echt stoppen anders wordt het misschien wel een vocht infuus voor je. Bestaan er geen betere medicijnen?
De huisarts wilt dat ik Urine breng en vanmiddag langskom. Ik vrees inderdaad voor een opname zoals bij Mira . Ze hadden het ook over andere medicatie etc.. Vanmiddag meer Moet proberen kleine slokjes te drinken..
3butterflies nee!! Heel veel sterkte meis! Hoop dat alles goed zit met jullie kleintje, het is jullie zo gegunt! Bloemmm, jeetje meis wat rot dat het zo de verkeerde kant op gaat. T leek even aan te slaan maar nu toch weer mis. Hoop dat je nog iets van andere medicatie kan krijgen en je niet opgenomen hoeft te worden. Sterkte meis! Liefebeess, succes vandaag! Op naar een mooi kloppend hartje! Ik ga weer even paar uurtjes slapen. Nog 1 week tot de echo!!
pfff 3butterflies hoop dat je zo naar t ziekenhuis mag voor controle en dat het dan een vaatje blijkt te zijn of iets anders maar niet jullie kleintje. @Bloemmm wat naar allemaal zeg sterkte meis hopelijk hou je wel wat water binnen zodat je niet opgenomen hoeft te worden. @meiden met echo's vandaag veel succes
Oh nee, Butterflies, hopelijk is het gewoon onschuldig en gaat het niet mis! Hoop het zo voor je dat het gewoon goed zit! Liefebeess, heel veel succes vandaag! Laat je het horen? Ben echt benieuwd! Hier gaat het goed. Zeurende gevoel bij baarmoeder is weg. Maak mij daar dan juist weer zorgen om. Groeit de baarmoeder dan niet meer? Grr, het is ook nooit goed he! Wel snel vol na eten, vooral na ontbijt en ook klein beetje misselijk en wat moe. Maar eigenlijk gaat het verder gewoon heel erg goed. Om 11 uur komt moeders voor moeders en ik ben vanochtend vergeten mijn urine op te vangen. Stom! Is het erg om de test te doen als ik straks naar de toilet ga? Dan vang ik het straks gewoon op. Ben in eens bang dat de test negatief is!
We hebben geen sex gehad, dus ik denk niet dat het gewoon een adertje is. Had vorige week 2x beetje bruinverlies bij het afvegen. Gisterenavond 3x beetje rood bloed. Vanmorgen bij het plassen ook beetje rood. En nu even niets meer. Heb geen menstruatiekrampen maar wel buikpijn van de zenuwen. Ik kan om 11 uur terecht, maar omdat mijn auto het vorige week begeven heeft, moet ik op de fiets. Mijn vriend moest echt naar zijn werk en staat me mentaal bij, op afstand. Niemand in mn directe omgeving weet dat ik zwanger ben dus er kan niemand mee... Dus zo op de fiets en de weg naar het ziekenhuis zien te vinden. Ik houd jullie op de hoogte.
Ach wat rottig dat er niet even iemand met je mee kan. Ik wens je heel veel sterkte! Hou je ons op de hoogte? Ik duim hier voor je!
Butterflies heel veel sterkte, hoop dat het meevalt! Dames met een echo vandaag succes! Ik heb vandaag een misselijk gevoel maar hou tot nog toe alles binnen gelukkig. Vannacht werken dus vandaag lekker rustig aan!