Pff, ik moet de hele tijd aan je denken butterflies! Ben zo benieuwd. Ben heel hard aan het duimen. Hier is zojuist moeders voor moeders langs geweest. Ik vond het zooo spannend! Was bang dat de test negatief zou zijn, maar neehoor, hartstikke positief. Toch fijn! Weer even een bevestiging. Ik heb ook nog een mooi kettinkje gehad (omdat ik de flessen zelf moet wegbrengen en ze niet opgehaald worden) en een heel lief zacht wikkeldekentje voor de kleine. Zo leuk! Dat is het eerste kadotje voor de baby. Werd helemaal beetje emotioneel. Ik kan niet wachten op de echo. Nog 8 dagen...
Pitahaya wat een opluchting dat die testen dan goed is he Vond het ook erg spannend. En dat dekentje lijkt me zo fijn, is echt heerlijk zacht
heel veel sterkte 3butterflies, hoop dat het een onschuldige bloeding is geweest en je straks ziet dat alles goed is!!! Pitahaya, wat leuk!! foto van je test?? hier komt mvm vanavond langs, dus moest vanmorgen er ff aan denken dat ik mn urine moest opvangen, was het bijna vergeten!
Maar het hoeft helemaal niet met ochtendurine zei ze. Ik was het ook vergeten, dus heb het met tweede urine gedaan. Het tweede streepje is wel iets lichter, omdat de urine dus ook iets lichter was, maar hij was alsnog knalpositief. Nu elke keer in kannen plassen, haha. Maar wel fijn die bevestiging. En leuk ook dat je inderdaad zo'n dekentje krijgt, had ik helemaal niet verwacht. Hij is inderdaad super zacht. Kan niet wachten tot de kleine lekker in bad is geweest en daarna lekker in het zachte dekentje ligt... hihi.
ow, tegen mij had ze gezegd dat ik mn ochtendurine moest opvangen, dus dat heb ik braaf gedaan! Mooi dekentje en mooie test natuurlijk!! heb zin in vanavond!!
Dames, het leek loos alarm. Het is geen garantie maar de arts denkt aan 'n innestelingsbloeding. Het hartje klopte nog mooi en t is weer wat gegroeid. Er zat geen bloed rond het beebje en het zag er verder schoon uit zonder rare dingen. Jemig wat een spanning kan er van je schouders vallen. Tnx voor jullie steun. Jullie zijn lief. Bedenk me nu alleen dat ik het fotootje heb laten liggen in alle opluchting.
Pff, wat een goed nieuws zeg! Wat moet dat een opluchting zijn. Ik wist ook niet dat een innestelingsbloeding zo laat nog kon plaatsvinden. En nu bloed je niet meer toch? Echt een opluchting. Super om te horen. En leuk natuurlijk dat je een extra echo hebt gehad.
Pffff jeetje meid ik was plaatsvervangend zenuwachtig voor je, wat een opluchting dat het gewoon goed is. Helemaal top!!!!!
Innestelingsbloeding kan gewoon nog voorkomen. Als t vruchtje nog zo klein is kan het proberen zich dieper in te nestelen. Gelukkig maar