1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Wat fijn!! Super goed nieuws, terug op die roze wolk nu ;)

2. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Wat een geluk 3butterflies!! :D

3. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Poeh gelukkig butterflies! Wat een opluchting!

4. Amber05

Amber05 Lid

7 sep 2014
    73
    0
    0
    Mogelijk moet mijn uitgerekende datum toch worden vervroegd met een week (dat vind ik helemaal niet vervelend), want mijn laatste cyclus was 21 dagen. Nu zegt mijn vriendin dat ik dat wellicht ook als uitgangspunt kan nemen. lastig hoor.

Na het stoppen met anticonceptie ben ik drie keer ongesteld geweest met de volgende cycli: 29, 41 en 21 dagen.... erg lastig als je onregelmatig ongesteld ben geweest. Als ik naar mijn lichaam luister heb ik ook het gevoel dat ik mijn eisprong rond 11 augustus, is dag 7 van mijn cyclus, heb gehad.. hebben jullie ideeën? Anders moet ik gewoon geduld hebben tot 29 september...

Liefs,
    B.

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Je moet natuurlijk de dag van je ovulatie nemen en niet de dag van je laatste menstruatie (wat ze wel veel doen bij de verloskundige praktijken).Veel vrouwen weten natuurlijk niet precies wanneer ze ovuleerden. Ik heb bijv. een cyclus van gemiddeld 39 dagen (door pcos) maar ik weet wel wanneer ik heb geovuleerd. Dus ik neem die datum aan. Als je dat niet zeker weet, dan word het lastig en kunnen ze dat zien bij de termijnecho.

6. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

als je eisprong op 11 audustus was dan was je nod op 25 augustus hetzelfde als die van mij ( had je toen al positief getest? )
    dan ben je nu 6 weken en 4 dagen.
    als je toen nog niet positief teste zou ik uitgaan dat je korter zwanger bent.

hier ook pcos. normaal zijn mijn cyclussen ook zo rond de 40 dagen. dit x blijkbaar heel kort want ik heb op cd 26 goed positief getest. ( maar ik hou een cyclus van 28 aan )

7. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Oh mannn butterflies, wat zul je onzeker zijn grweest!! Wat fijn dat het er toch goed uit zag!! Duim voor ons allemaal voor plakbabies hoor!! Laat die weken maar even opschieten.

8. Pitahaya

Ik heb op internet gelezen dat slapen op de linkerzij beter is. Proberen jullie hier al op te letten? Ik ga het mezelf toch maar proberen aan te leren....

9. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Ik slaap gewoon nog het liefst op mijn buik :) Heb ik bij baby één gelukkig nog erg lang kunnen volhouden. Ik slaap erg slecht op mijn zij.

10. Pitahaya

Ohh ik kan dat al niet echt meer ivm gevoelige boobs!

11. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook al last van gevoelige boobs en opgezette buik, dus val meestal in slaap op rechterzij en wordt wakker toch op buik.. probeer al btje aan te wennen om op linkerzij te gaan liggen, maar op de een of andere manier ligt dat voor geen meter!

12. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Vandaag toch maar de huisarts gebeld voor iets tegen de misselijkheid. Gister ging het goed maar vandaag was het weer drama.

Hij heeft wat voorgeschreven, zelfde als Bloemmm

Liefebees: hoe was je echo?

Bloemmm: wat was de uitslag van je urine? Opname? Hoop het niet voor je maar zal er wel dik inzitten

13. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Wat fijn butterflies!!! pff.. heerlijk! Weer eventjes wat minder spanning! Geniet ervan!!

Ik probeer hier mezelf al een tijdje aan te leren om rechts te slapen, maar draai toch elke keer naar links, vind ik gewoon veel lekkerder.. maar goed, de aanhouder wint (A) (denk ik)

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Links slapen is dacht ik pas later in de zwangerschap.
    Maar geen idee. Ik sliep tot het einde van vorige zwangerschap regelmatig op mijn buik. Wel met 1 been opzij zodat buik vrij lag uiteraard hihi. Baby moest ergens liggen.
    Ik draai alle kanten op in bed dus dat blijf ik gewoon doen hihi.

Ben benieuwd hoe het met liefebeess is... weet niet hoelaat ze de echo had.

Ben ook benieuwd hoe het met bloemmm is.

15. Pitahaya

Dan doe je het juist goed babymaantje! je moet juist op je linkerzij gaan liggen!

16. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    huh?? oh sorry zeg het verkeerd whaha.. op linkerzij vind ik juist moeilijker.. rechterzij is lekkerder haha

17. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Bloemmm rijdt helaas net t ziekenhuis in. Ze is flink uitgedroogd dus ze gaan haar opnemen. Zo niet leuk!!!! Pfff
    Helaas zit er niks anders op. Later meer!!

18. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    oh pff dat meen je niet.. sterkte bloemm hopelijk ben je snel weer een weer beter en dat ze dan andere meds geven waar je minder misselijk van bent. dikke knuffel

19. Pitahaya

Ach, sterkte bloem!

20. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte bloemmm!!!